Heikki Jokinen

Suositelkaa lentolaukkua!

7 viestiä aiheessa

Pitäisi ostaa lentolaukku, olisi sopivan kokoinen viikonloppumatkailuun (risteilyt ym.) ja pyörät helpottaisivat kuljettamista. Mitä laukkuja Flightforumin jäsenillä on käytössä, suositelkaa tai haukkukaa omaanne. HIntarajana minulla olisi <200euroa.  Laukun pitäisi olla kestävä ja laadukas!

Tällaista olen miettinyt; http://www.spartoo.fi/Delsey-CrossTrip-Valise-Trolley-Cabine-2-Cpts-55cm-x101875.php

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin kuormaajan vinkkelistä voin suositella sellasta, missä on neljä rengasta alla. Kovapintainen ja missä ei ole jousilla palautuvaa kahvaa. :) Merkkiä en muista, mutta itse laukku näyttää kyllä varsin mallikelpoiselta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itellä parhaillaan Briggs & Riley eniten käytössä. Ei ole hankinta kaduttanut hetkeäkään. Positiivisia kokemuksia löytyy myös Travelprosta, mutta Samsoniitit ja Delseyt jättäisin kauppaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on ollut yli 15 vuotta nahkainen Cavalet-laukku. Alumiinirunko muuttaa muotoaan joka kerta kuormaajien hellässä käsittelyssä. Kestää, kestää, kestää. (ei siis mikään kabiinilaukku)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on melko hyvin kestänyt sellainen Samsoniten läppäritaskullinen lentolaukku. Läppäri siinä on kestänyt lähinnä sen takia että jos ko. laukku on ruumaan laitettu niin läppäri EI ole ollut sisällä.

Muutoin olen huomannut että halpa laukku (alle 15e Thaimaassa) joka kestää 5 reissua on parempi kuin kallis (200e) laukku joka kestää 5-8 reissua.

[sarcasm]

Olen kuullut huhua jostain kovista laukuista, jotka kestäisivät jopa yli 30 reissua. Niissä kuulemma huonompi puoli on se että laukku itse on jotain 1cm paksuista hiilialumiinia, ja laukku itsessään painaa jo 7kg, joten sisuskaluille jää se 1-3kg allowancea. 

[/sarcasm]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[sarcasm]

Olen kuullut huhua jostain kovista laukuista, jotka kestäisivät jopa yli 30 reissua. Niissä kuulemma huonompi puoli on se että laukku itse on jotain 1cm paksuista hiilialumiinia, ja laukku itsessään painaa jo 7kg, joten sisuskaluille jää se 1-3kg allowancea. 

[/sarcasm]

Riippuu miten määrittelet reissun :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään