Teemu Lindqvist

Karppaatko - eli onko ruokavaliosi vähähiilihydraattinen?

85 viestiä aiheessa

Tämä on hämmentävä esimerkki siitä, miten kivasta hypoteesista voi tulla yleisesti hyväksytty totuus, vaikka kaikki faktat osoittaisivat päinvastaista.

http://ravitsemusjaterveys.wordpress.com/2011/11/04/kuitumyytti-kuitu-suojaa-suolistosyovilta/

Tähän palatakseni... Teknisesti ottaen tuo Cochrane -analyysi koski paksunsuolen polypoositautia, eikä siis syöpää, kuten tuolla "ravitsemusjaterveys" -sivustolla hämmentävästi asia käännetään... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Karppaaminen on jo menneen talven lumia. Nyt onkin noussut pinnalle uusi dieettiboomi:

Hörppääminen

Hörppääjät ovat huippukuntoisia, sillä hörppääminen perustuu kaiken tarpeettoman poisjättämiseen ruokavaliosta. Ihminenhän tunnetusti elää

ilman ruokaakin, mutta nestettä ihmisen on pakko saada jatkuvasti. Näin ollen hörppääjät keskittyvätkin nestetasapainon varmistamiseen juomalla

mahdollisimman paljon, varsinkin vilja-, peruna- ja marjapohjaisia juomia, jotta vitamiini- ja hivenainetasot optimoituvat.

Hörppäämisessä siis pyritään juomaan niin paljon kuin mahdollista, aina kun se on mahdollista (ja vaikkei olisikaan). Hörppääjillä on todettu

erinomaisia tuloksia henkisessä hyvinvoinnissa ja useimmiten hyvin hörpänneen hörppääjän tunnistaakin hyväntuulisuudesta, puheliaisuudesta,

rohkeudesta kommunikoida millä tahansa kielellä ja jopa laulaa ja tanssia.

Jätä siis surulliseksi saavat dieetit ja pakkolaihdutus, ja ala sinäkin hörppääjäksi jo tänään!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Keksittäiskö joku foorumin liikuntahaaste?  ;D Esimerkiksi katsottaisiin, miten nopeasti saadaan 100h liikuttua?

Sivistynyt arvio olisi, että n. sadassa tunnissa  :laugh:

Aikoinaan lääkäri kysyi kaveriltani, "Kuinka kauan juoksette cooperin testissä?" :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivistynyt arvio olisi, että n. sadassa tunnissa  :laugh:

Aikoinaan lääkäri kysyi kaveriltani, "Kuinka kauan juoksette cooperin testissä?" :P

Minä olen parhaimmillani jaksanut juosta 7 minuuttia cooperin testissä. Joten en ymmärrä, mitä hauskaa tuossa on... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen parhaimmillani jaksanut juosta 7 minuuttia cooperin testissä. Joten en ymmärrä, mitä hauskaa tuossa on... :P

Chuck Norris on juossut Cooperin testin kuudessa minuutissa. Kahdesti.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään