Jari Tanskanen

Ryanair aloittaa lennot Turusta

31 viestiä aiheessa

Ihan jees lisä tarjontaan, mulle alkaa tuossa kohtaa olla jo sama lennänkö turusta vai tampereelta näin Porilaisena. Mä kun olen sellainen matkustaja, jolle on tärkeämpää päästä perille kuin se miten pääsen perille. Kunhan se on nopeaa ja kätevää. En oo koskaan kaivannut loungea ja taxfreetä, saati sitä kaljakippolaa lähtöaulassa. Ei oo hirveetä tarvetta ollu hankkia itelleen hirveetä kuplaa otsaan just ennen lentomatkaa.

Anyway, Turun terminaalista oon lentäny Wizzairilla Gdanskiin ja matka meni just niinku pitikin. Autolla pihaan, terminaaliin sisälle, checkin, hetken odottelu ja koneeseen, ja valmista. Kuten joku kertoikin, siellä on tosiaan kahvila ja pieni myymälä, perussiistit vessat ja lapsille pieni nurkkaus. Perussiisti vanha kanala, miksei joo :) Mutta ajaa asiansa.

Mä voin viettää pitkiäkin aikoja kentillä odottamassa matkalla konetta niinnkuin yllämainitulla matkalla Gdanskissa takaisin päin (8 tunnin odotelu Gdanskin kentällä logistisista syistä). Anyway, mulla on aina matkassa kirja, usein myös läppäri ja kamera, joten tuokin aika kului käsittelemällä kuvia parin edellisen viikon ajalta jne...

Mut jees, hyvä homma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paljonkos enemmän Ryanairin koneissa on paikkoja verrattuna Wizzin kolmekakskymppiseen?

Wizzair A320: 180 paikkaa

Ryanair B737-800: 189 paikkaa

Lähde: yhtiöiden nettisivut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä on, luovutan. Ei  viikonloppua eikä Guinnessia. Menen siis viikoksi lipittämään teetä.  ;D

Ja ei sitten sanaakaan että teetä pitäisi mennä juomaan Intiaan tai Kiinaan, Englantilainen tee on käsite.

(sydämellisen hyväntuulisesti)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Kun neuvottelimme Ryanairin kanssa Turun kohteista, Bryssel oli Ryanairin valinta. Se ei ollut meidän toivelistallamme."

Eikö nämä meidän EU-edustajat voisi jatkossa laittaa lentämään Ryanairilla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään