6 492 viestiä aiheessa

Tämä on jo vanha vitsi. Laitan sen silti.:)

"Matti ja Teppo" olivat myymässä lammasta Suomen ilmailuliittoon. Mitä ihmettä, eihän se lammas edes määki sanottiin. 

"Matti ja Teppo" sanoivat: Kyl määki Turussa :):hmm:... 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulin muutaman vuoden takaisen jutun, joka ainakin kertojan mukaan on tosi. Jätän lähtö- ja tulomaan kertomatta, ettei kenenkään tarvitse pahoittaa mieltään. Eräässä maassa asuu hyvin rikas perhe, jolla oli teini-ikäinen tytär. Tytär oli hyvin ilmastotietoinen ja erittäin huolissaan maapallon lämpiämisestä eli tyypillinen nykynuori. Perheellä on käytössään liikesuihkari. Tämä suihkari lensi tytär ainoana matkustajana monen tunnin lennon. Lähtökentällä koneen lentäjät pyysivät ja saivat käynnistysluvan, käynnistivät moottorit ja aloittivat rullauksen. Jossain rullauksen aikana vielä maassa ollessa tuli kuitenkin joku lennonjohdollinen syy, minkä takia heidän piti odotella ennen lentoonlähtöä vartin verran. Tytär huolestui maapallon saastumisesta ja alkoi moittia pilotteja siitä, että pitävät moottoreita tyhjäkäynnillä ja saastuttavat tällä tavalla maapalloa. Luulen, että pilotit ovat hetken katselleet toisiaan ja viisaampi lienee todennut, että nyt ei ehkä kannata kommentoida neitoselle mitenkään. On nimittäin nuorella ihmistaimella suhteellisuuden taju ja asiakokonaisuudet sen verran "hyvin" hanskassa.

Seppo  

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ennen oli kaikki paremmin....

"Osta IFA, auto paras, sit ei vohki ykskään varas"

"Osta Skooda, neljä pyörää ja loota, helppo purkaa ja koota"

"Ota velga ja osta Volga, Volga loppuu ennemmin kuin velga"

:cool:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivuten ylläolevaa Sepon juttua, tositarina menneeltä ajalta:

Meitä oli kolme finnairilaista Ozark Airlinesin DC-9-30:n takapenkillä, JFK > STL reitille. Kun lähdimme rullaamaan JFK:lla, havahduin, ja kysyin Juuso Gulinilta:

"Eikös käynnistäneet vain toisen moottorin?" Juuso: "Se on tämän firman tapa, käynnistävät sitten toisen vasta lähtöpaikalla. Säästyy kerosiinia." Näin tietysti tapahtui, mutta...lentoonlähtötehot heti käynnistyksen jälkeen, ei kai ainakaan pidennä moottorin ikää...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wanha vitsi, mutta taas ajankohtainen  huomenna Helsinki-Vantaalla (lainattu Jari Tervon twiitistä):

Lainaa

Finnish Customs: Name?

Putin: Vladimir Vladimirovich Putin.

Finnish Customs: Nationality?

Putin: Russian.

Finnish Customs: Occupation?

Putin: No, just a visit.

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitan tämän kommentin Ilta-Sanomien uutisesta tänne vitsiketjuun, sillä eihän se tosissaankaan voi olla kirjoitettu?

is.fi 1.9.2019: Helsinki-Vantaan-lentoja on käännytetty varakentille

Lainaa

Eikö lentokoneisiin kannattaisi hankkia mittareita, joiden avulla myös sumussa tai pimeässä voisi laskeutua? Kapteenit sitten vaan koulutettaisiin käyttämään näitä mittareita.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tämäkään ole muuta kuin vitsin arvoinen:

Lainaa

Hyvä huomio! Yksi iso syy miksei lentokoneet kovassa sumussa voi laskeutua on ettei lennonjohto näe tulevia lentokoneita, joka on se suurin ongelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vitsin yritys vitsien sekaan:

Jos tarvitset jonkun pitämään puheen puolestasi johonkin tilaisuuteen, se tekee puolestasi ammattitaidolla... VUOKRATURPA.:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Speden elokuvassa Lentävät Luupäät selviää ilmailukärpäsen tieteellinen nimi: "Insectum propellatum"

Sen puremasta paranee vain opettelemalla lentämään.

Muokattu: , käyttäjä: Seppo Kohonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Metsästysseuran saunailta ja miehet istuvat pöydän ääressä isolla kaveriporukalla. Viina virtaa ja kaikki pienessä laitamyötäisessä. Meteli on kova, musiikki soi ja kaikki yrittää kännissään puhua kaikille ja yhtä aikaa. Tunnelma hyvä. Pöydällä oleva kännykkä soi ja mies vastaa siihen:

"Haloo."

"No hei kulta minä täällä. Kauhee mökä siellä. Onks teillä hauskaa?" kysyy naisääni.

Mies vastaa: "Joo, hauskaa on. Lähetään tästä kohta baariin."

"Okei. Ole sitte kiltisti siellä." sanoo nainen ja jatkaa: "Kuule, kultapuppeli; kun mä tässä just sattumalta olin kävelyllä ja huomasin tossa kultakaupan ikkunassa taas ton sormuksen josta mä olen sulle aina puhunut niin etkö sä nyt vois sen verran antaa mun törsätä kun sen hintakin on nyt tosi halpa. Vaan vähän yli 2 tonnii mut siin on ne smaragditkin."

"Ai. Paljoko yli?" kysyy mies.

"No vaan vähän. 3,5:n tonniin ne sen lupas. Saanhan mä sen ostaa jooko. Pliiiiiis kultapuppeli."

Mies empii hetken ja sanoo sitten: "No okei. Osta nyt sitten."

Nainen jatkaa "Ai niin. Se mun vanha Mersu on tosi surkee ja ruman värinen. Mä oon jo pitkään katellu jotain nätimpää ja nyt sitte tänään mä huomasin et tossa autoliikkeessä oli se IHANAN värinen Bemu vielä myynnissä. Saanhan mä käydä ostamassa sen. JOOOOKOOO? Kulta rakaaas? Se on sen 58 tonnii mut ne jo lupas antaa sen kokonaan sun kultareunasella kortillas ja ilman käsirahaa. Onhan sullakin aika arvokas se haulikko. Kulta voinhan mä tämän kerran vähän törsätä kun se on ihan pakko se Mersu vaihtaa. Jooko?"

Mies tuumii hetken ja painaa sormea toiseen korvaan koska meteli on kova. Kaverit taustalla huutaa että lopeta jo se jaarittelu ja kaljalle. "Okei, okei. Osta nyt sitten", mies sanoo vihdoin. Nainen tajuaa tässä vaiheessa että ukko on tänään aika lepsulla mielellä ja erittäin suopea.

Nainen jatkaa: "Sit kulta mun on ihan nyt pakko viel kysyy sulta yhtä toista juttuu. Ethän sä suutu?"

Mies: "No en tietenkään. Kysy vaan"

"No kun mä oon jo pitkään katsellu tota naapurin Sakua sillä silmällä ja mun tekis ihan hirveesti mieli antaa sille. Jos mä vähän tänään meen sen luo istumaan iltaa sen kanssa hyvän viinipullon kanssa niin ethän sä suutu? Ethän kulta kun kuitenkin sua mä vaan rakastan."

"No en mä nyt tosta suutu" sanoo mies. "Me vaan. Mut ei sitte ilman kumia."

"No ei tietenkään. Ai nii ja viel yks pikku juttu kulta puppeli; saahan mun äiti uuden miesystävänsä kanssa muuttaa meille kun on ihan turha niitten maksaa vuokraa kun meillä on näin iso talo. Voihan ne muuttaa jooko?"

"No, voi voi.", vastaa mies. "Oliko sulla muuta?"

"Ei muuta kulta. Kiitti hirveesti. Nähdään aamulla. Pusi pusi."

"Pusi pusi."

Mies pistää puhelimen kiinni ja katselee sitä mielenkiinnolla. Huutaa sitten mölyävälle kaveriporukalleen: "Aika näppärän pieni tää uus Ericsson. Kenen tää on?"
5 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sukellusvene U137 lokakuun lopulla 1981 Ruotsin Karlskronan edustalla:
- kapteeni, täällä torni "SEIS, KARI!"
- torni, täällä kapteeni "OK, OMILLA VESILLÄ OLLAAN!"

FB_IMG_1579465389259.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli aamutee mennä lattialle, kun luin, että pyöräteiden lisäksi jalkakäytävätkin aiotaan muuttaa yksisuuntaisisksi ilman kaksisuuntaisuutta osoittavaa lisäkilpeä. Siis ihanko aikuisten oikeasti? Missähän kuplassa nämä arvon liikennesuunnittelijat ovat kasvaneet ja mitä kouluja käyneet, että ovat suuressa viisaudessaan tulleet siihen johtopäätökseen, että sääntösuomessa ei osata enää kävellä jalkakäytävälläkään ilman valtion nimenomaista ohjeistusta? Suomella on hyvät mahdollisuudet saada maailmalla hyvääkin julkisuutta, siksi tällainen hölmölänä esiintymisen mukanaantuoma julkisuus ei liene niitä tavoitelluimpia julkisuuden muotoja. Jos nyt jotakin pitäisi oikeasti ohjeistaa jo koulun alaluokilla, niin se, että rullaportaissa seisotaan oikealla ja kävellään vasemmalla.

Seppo   

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään