6 490 viestiä aiheessa

Heh, mulla oli kyllä. Kaverilla oli starttipistooli... ::) Mutta se ei muistuttanut yhtään vaaleanpunaista virtahepoa, että sikäli ;D Tuo laatikon kuva on kyllä mahtava, heti näkee pojan ilmeestä, kuinka hauskaa sillä on ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hävisin vaan ekat neljä kertaa, ja epäilin jo vilppiä. Mutta saihan se Gimp lopulta kuulan kalloonsa ;)

Kyllä muuten hintsuttais lähteä ostosmatkalle Tansaniaan. Ostaisin tuosta kaupasta ihan minkä kotteron vaan ja roudaisin kotiin. Ihan vaan sen takia, kun joku kumminkin kysyy, että "Mistäs tuollaisen löysit?" ;D

Hienoista kylteistä tuli mieleen vielä pieni kirjoitusvirhe jonkun kaupan ikkunassa pääsiäisen alla. Oli tarkoitus kertoa että "MÄMMIÄ SAATAVANA!", mutta 'VA' jäi pois. Salossa taas joskus 70-luvulla muistan nähneeni kaupan ikkunassa mainoksen "Meillä ei kiskota munista!"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon Tansanian kuvan innoittamana rupesin tonkimaan omia kokoelmia. Tämä otos on Roomasta lentokentältä (LIRF). Aihepiiri hieman eri, mutta ....

[ Attachment removed / expired ]

Kuva otettu kamerapuhelimella, joten ei keskustella kuvan laadusta eihän ;D

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoista kylteistä tuli mieleen vielä pieni kirjoitusvirhe jonkun kaupan ikkunassa pääsiäisen alla. Oli tarkoitus kertoa että "MÄMMIÄ SAATAVANA!", mutta 'VA' jäi pois. Salossa taas joskus 70-luvulla muistan nähneeni kaupan ikkunassa mainoksen "Meillä ei kiskota munista!"

Pyhäsalmessa oli kerran torilla kyltti "savustettua muikkua". Mutta kun se oli tekstaamalla kirjoitettu, ja paksu tussi käytössä, niin i-kirjaimesta oli viiva ja piste sulautunut nätisti yhteen ;D

Ja itse tuli nuorempana harrastettua sitä, että käytiin viemässä kauppojen pihoilla oleviin mainostelineisiin omat mainokset. Ehkäpä kaksi parasta oli seuraavat:

Valintatalon mainostelineeseen kiikutettiin oma mainos, jossa luki "Erikoistarjouksessa Jalostajan vi*unlihakeitto, 8,95mk purkki. Tänään Valion esinahka-Emmental maistiaiset"

Ja kirjakaupan telineeseen vietiin isäinpäivän alla lappu, jossa luki "Isälle isäinpäivänä Arto Paasilinnan uusin - Kuka jätti uistimen lauteille. Vietämme tänään syntymäpäiviä ja tarjoamme kakkukahvit klo 10 eteenpäin"

Kirjakaupan täti kirjoitti seuraavalla viikolla lehdessä, että on se nykyajan nuoriso hirveetä kun tällaista tekee. Oli kuulemma ollut selittelemistä asiakkaille, kun ei ollutkaan kirjaa eikä kakkua ::)

EDIT: Ai niin. Muistui vielä mieleen yksi hauska, mutta sinällään viaton lappu mikä tehtiin. Vietiin kalasataman ilmoitustaululle iso lappun, jossa luki "Ahvenen kutuaikaa siirretty kahdella viikolla. Pyydämme kaikkia kunnioittamaan päätöstämme. Terv. Pyhäjärven kalastuskunta"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Salossa taas joskus 70-luvulla muistan nähneeni kaupan ikkunassa mainoksen "Meillä ei kiskota munista!"

No, tuohan onkin lohdullista Salolaisille, mutta miten mahtaa olla Raisiossa? ;D

Hävisin vaan ekat neljä kertaa, ja epäilin jo vilppiä. Mutta saihan se Gimp...

Joo, toi on aika addiktoiva peli, mä olen päässyt kierrokseen 12 saakka, mutta sitten sain kuulan kallooni, se oli jännää siihen saakka, sitten jännitys hävisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellakin :) Nyt Pekka taas kerran soitti olevansa viisas mies. Ihanaa Ladamyönteisyyttä :D

Moro. ;D Kaikkea ne keksiikii. No, ladalla kulkee.. 8) ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Salossa taas joskus 70-luvulla muistan nähneeni kaupan ikkunassa mainoksen "Meillä ei kiskota munista!"

Tämmöinenkin joskus oli että K-kaupan kasseissa luki "Tässä on herkkuja K-kaupasta"

Moni sitten kuljetti niillä myös roskat kotitalouksista roskatynnyreihin :)

Menivät sitten onnettomat poistamaan sen lausahduksen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kunniakirja parhaasta sloganista taas menee LVI-Soisalolle kasitien varressa Nousiaisten ja Mynämäen välillä:

"Vettä jo toisessa polvessa"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maalaistyttö oli kasvanut pumpulissa, eikä hän tiennyt seksiasioista yhtään mitään. Hän oli rakastunut naapurin poikaan ja halusi tämän kanssa naimisiin. Eräänä päivänä tyttö ja poika kävelivät pojan vanhempien tilalla. He pysähtyivät hevoshaan luon, jossa orhi ja tamma olivat parasta aikaa lemmenpuuhissa. Tyttö katsoi touhu hämmästellen ja kysyi, mitä hevoset oikein tekevät.

-Ne rakastelevat, poika vastasi.

-Mikä tuo pitkä on, jota ori työntää tamman sisään? tyttö ihmetteli.

-Öö... se on köyttä, poika vastasi nolona, kun ei muutakaan siihen hätään keksinyt.

-Entäs nuo pallukat köyden päässä? tyttö jatkoi.

-Ne ovat solmuja köyden päässä, poika selitti.

Tyttö näytti miettiväiseltä, mutta nyökkäsi ja pari jatkoi matkaa. He menivät sisään tyhjään talliin, jossa tyttö lausui yhtäkkiä:

-Haluan, että rakastelet minua!

Poika hämmästyi, mutta pian he syleilivät toisiaan ja riisuivat vaatteita toistensa yltä ja pian lemmenleikki oli täydessä käynnissä.

Kun he olivat nautiskelleet hetken aikaam tytön kädet hakeutuivat pojan palleille ja hän puristi ne sormiensa väliin niin kovaa, että pojan päässä pimeni ja hän huusi kuin syötävä:

-AU! Mitä ihmettä oikein teet?!

-Yritin vain avata solmut, että saisin lisää köyttä! tyttö vastasi viattomana.

Jos oli roisi vitsi, niin se oli myrkystä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pyhäsalmessa oli kerran torilla kyltti "savustettua muikkua". Mutta kun se oli tekstaamalla kirjoitettu, ja paksu tussi käytössä, niin i-kirjaimesta oli viiva ja piste sulautunut nätisti yhteen ;D

Ja itse tuli nuorempana harrastettua sitä, että käytiin viemässä kauppojen pihoilla oleviin mainostelineisiin omat mainokset. Ehkäpä kaksi parasta oli seuraavat:

Valintatalon mainostelineeseen kiikutettiin oma mainos, jossa luki "Erikoistarjouksessa Jalostajan vi*unlihakeitto, 8,95mk purkki. Tänään Valion esinahka-Emmental maistiaiset"

Ja kirjakaupan telineeseen vietiin isäinpäivän alla lappu, jossa luki "Isälle isäinpäivänä Arto Paasilinnan uusin - Kuka jätti uistimen lauteille. Vietämme tänään syntymäpäiviä ja tarjoamme kakkukahvit klo 10 eteenpäin"

Kirjakaupan täti kirjoitti seuraavalla viikolla lehdessä, että on se nykyajan nuoriso hirveetä kun tällaista tekee. Oli kuulemma ollut selittelemistä asiakkaille, kun ei ollutkaan kirjaa eikä kakkua ::)

EDIT: Ai niin. Muistui vielä mieleen yksi hauska, mutta sinällään viaton lappu mikä tehtiin. Vietiin kalasataman ilmoitustaululle iso lappun, jossa luki "Ahvenen kutuaikaa siirretty kahdella viikolla. Pyydämme kaikkia kunnioittamaan päätöstämme. Terv. Pyhäjärven kalastuskunta"

Paikallinen kauppias lyö sut kyljyksiksi, kun kuulee tästä... puhelin soi jo....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Mitä eroa on hyttysellä ja naisella?

- Hyttystä ei tarvitse silittää kun se imee. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vertaillaanpa vähän lisää. Mitä eroa on 50-luvun naisten alushousuilla ja nykynaisten pöksyillä? Ennen etsittiin persettä alushousuista, nykyään alushousuja perseestä. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipa kerran kaksi venäläistä koneessa, toinen kysyi että voisiko toverinsa kääntää tämän:"Life vest under your seat" hänelle venäjäksi kun hän ei osannut englantia ollenkaan.

No toverinsa käänti tämän venäjäksi: "Elämä lännessä on perseestä" ( toi on suomeksi mitä hän sanoi venäjäksi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viisi sairaalan kirurgia on kahvitauolla ja keskustelee työstään.

1. kirurgi: "Minä tykkään eniten leikata kirjanpitäjiä. Kaikki heidän

sisustassaan on numeroitu".

2. kirurgi: "Minä tykkään taas eniten leikata kirjastonhoitajia. Heidän

kaikki sisäelimensä ovat aakkosjärjestyksessä."

3. kirurgi: "Minusta sähkömiesten leikkaukset ovat ne helpoimmat. Kaikki

osat on merkattu eri väreillä."

4. kirurgi: "No, minun mielestäni insinöörit ovat parhaita. He ovat aina

niin ymmärtäväisiä, kun jälkeenpäin on jokusia osia jäänyt ylimääräiseksi."

5. kirurgi: "Valitsen ihan varmasti pomot parhaiksi. Heillä ei ole sydäntä,

ei selkärankaa, eikä munia ja heidän päänsä voi vaihtaa takapuoleen ja

päinvastoin, kenenkään huomaamatta mitään."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vielä yksi lentokoneaiheinen

Lentokapteeni lopetti kuulutuksensa, mutta unohti sulkea matkustamon

mikrofonin, joten sieltä kuului:

- Nyt tekisi kahvi ja kunnon suihinotto terää!

Lentoemäntä kuuli tämän ja syöksyi kiireellä ohjaamoon. Yksi

matkustajista huikkasi hänelle:

- Älä unohda sitä kahvia!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä tarina on tosi...

Yritin aloittaa viinalakon uudenvuoden jälkeen, jälleen. Olin ajelemassa

pitkin Suomen saloja ja olo oli melko mukava jo reilun parin viikon

tipattoman ajan jälkeen - ajattelin mielessäni:

"Jumalani, kiitos siitä luonteenlujuudesta jonka olet minulle suonut;

jos haluat että jatkan tällä kaidalla tielläni niin anna minulle jokin

merkki. Samoin jos haluat, että minun tulisi siltä poiketa, anna

siinäkin tapauksessa jokin merkki..."

Ja sitten tuli merkki!

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Unohdit laittaa varoituksen että sisältää homoerotiikkaa. :-X

sasu

Onneksi heitti mut hakupalveluun toi linkki :P

Eikä äiti muutenkaan antais mun tollasia katella :P;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä tarina on tosi...

===================clip==========================

Ja sitten tuli merkki!

Todella upeeta Ilkka. 8) ;D Sinä sitten teit työtä käskettyä. LOL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään