6 492 viestiä aiheessa

TAHTOTILA

Erinomainen moderni sanahirviö, johon alunperin suomenkielessä oli yksinkertainen sana: HALU

Ruokahalu = Ruokatahtotila

Sukupuolihalu = Sukupuolitahtotila

Halukas = Tahtotilakas

Jne jne jne

Olikohan tuo tahtotilakin jonkun poliitikon keksintöä, niinkuin "takuus"  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hamletilla oli paha yskä, ja hän meni lääkäriin. Lääkäri tutki ja kuunteli. Tuli mietteliääksi, ja lopuksi totesi itsekseen:

"Tubi or not tubi ?"  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vuodenvaihteen muotikisa, kun jotkut julkkikset lupasivat olla 100 pv ilman viinaa.

Julistan samansorttisen kisan, uusilla lajeilla:

100 pv ilman 24/7 älypuhelinta

100 pv ilman nettiä

100 pv ilman somea

...ja eläkeläisen talviunelma:

100 pv ilman Suomea

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koskapa ÄLYVAPAA alkaa olla jo kulunut klisee, pitäisi kehityksen nimissä keksiä jotain uutta.

Oma ehdotukseni on:

HÄLYVAPAA

Tulee siitä, että meteliä ja mekkalaa on ainakin miljoonaa sorttia, mutta hiljaisuutta...sitä on vain yhtä lajia. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Newton, Pascal ja Sokrates leikkivät kuurupiiloa. Sokrates etsi, Pascal meni piiloon. Newton piirsi pihalle neliön ja meni sen keskelle seisomaan.

Hetken kuluttua Sokrates huutaa: "Newton löydetty"!!

Newton vastaa: "S**tanan humanisti, Newton neliöllä on Pascal!"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JOS minulla on 10.000 € vasemmassa housuntaskussani, ja siirrän ne oikeanpuoleiseen taskuuni, tuleeko minun suorittaa valtiolle varainsiirtovero? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JOS minulla on 10.000 € vasemmassa housuntaskussani, ja siirrän ne oikeanpuoleiseen taskuuni, tuleeko minun suorittaa valtiolle varainsiirtovero? ;D

Riippuu siitä mitä tuossa taskujen välillä on, voi olla että saatat saada EU:lta pienten ja kuihtuvien alueiden tukea =D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pissapoika Jätkäsaaressa

Hesarin 27.2. mukaan pissapoika on Jätkäsaaressa ja pissaa Itämereen. On siinä melkoinen kusikaari, ei ainkaan kärsi eturauhasongelmista. Minäkun luulin sen pissaavan vain Suomenlahteen. Sitäpaitsi, tasa-arvon nimissä, missä luuraa pissaLiisa? :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hesarin 27.2. mukaan pissapoika on Jätkäsaaressa ja pissaa Itämereen. On siinä melkoinen kusikaari, ei ainkaan kärsi eturauhasongelmista. Minäkun luulin sen pissaavan vain Suomenlahteen. Sitäpaitsi, tasa-arvon nimissä, missä luuraa pissaLiisa? :D

Kai olet tietoinen, että Suomenlahti on osa Itämerta. Eli jos pissii Suomenlahteen, on se sama kuin pissais Itämereen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kai olet tietoinen, että Suomenlahti on osa Itämerta. Eli jos pissii Suomenlahteen, on se sama kuin pissais Itämereen.

Kyllä, olen tietoinen. Ja tuolla samalla logiikalla se pissii Atlanttiin, ja edelleen Tyyneen valtamereen. Mutta ne kartat, joita olen katsellut, kertovat Suomenlahden olevan kyseessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä, olen tietoinen. Ja tuolla samalla logiikalla se pissii Atlanttiin, ja edelleen Tyyneen valtamereen. Mutta ne kartat, joita olen katsellut, kertovat Suomenlahden olevan kyseessä.

Atlantti ja itämeri ei suoraan ole sama asia. Itämeri on kyllä Atlantin sivumeri, mutta ei käsittääkseni osa Atlanttia. Tästä tosin en ole ihan varma, muistikuvat on hiukan hatarat sen suhteen. Mutta siis missään nimessä ei ole sama asia kuin Tyyni valtameri. Se on jo ihan oma juttunsa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sähkömies istui sähkötuolissa lukien sähkökirjaa, sähkötupakkaa poltellen... ;D

Saimaa-ilmiö:

Mies sai maata läheltä Saimaata, sai maata ja vedellä Saimaata.

Kokko kokoon:

Isäntä Kokko-nimiselle rengilleen: "Kokko, kokoo kokoon koko kokko!"

Renki: "Koko kokkoko?"

Isäntä: "Koko kokko!"

Mitä maksaa:

Ei maksa vaivaa syödä maksaa, sillä maksani ei vaivaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään