6 492 viestiä aiheessa

Tämän ajan postivitsi:

Kun avaa postin tuoman kirjekuoren, ja katsoo, miten kirjeen viesti alkaa

"Postileiman päivänä....."

Näkisipä vaan yhdenkin kirjekuoren, jonka postimerkki on leimattu.....

Käytettyjen postimerkkien keräilijöille ovat alkaneet kovat ajat!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän ajan postivitsi:

Tarkoitat varmaan: Käytettyjen postimerkkien keräilijät saavat kohta kovat rahat  ;D

Ja saahan niitä kirjekuoria merkkeineen ostettua. Tässä vuoden 2016 kuoret: https://verkkokauppa.posti.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=110730

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitat varmaan: Käytettyjen postimerkkien keräilijät saavat kohta kovat rahat  ;D

Ja saahan niitä kirjekuoria merkkeineen ostettua. Tässä vuoden 2016 kuoret: https://verkkokauppa.posti.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=110730

Ensipäiväkuorien keräily on oma lajinsa, niillä on erikoisleimat. Postimerkkien ns. albumikeräilijä vierastaa ensipäiväleimattuja merkkejä, albumiin halutaan merkit "tavallisella" postileimalla. Siis sillä, joka nykyään on kiven alla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän ajan postivitsi:

Mikä idea tuossa on, onko postimerkit nykyään tarkoitettu uudelleenkäytettäviksi?  ??? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Norjalainen porokortti:

Onkohan tuolla välissä olevalla uroksella parhaat nautinnot? Vasemmalla oleva naaras taitaa odotella omaa vuoroaan...

2017-08-19 20-46-39_1915.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Örkkien tai mitä niitä on - hyökkäys!

Eikun pakokaasunkokoojat ovatkin vaelluksella!

IMG_5574.JPG

Muokattu: , käyttäjä: Raimo Heikkinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä tositarina kertoo blondista, joka lensi kaksipaikkaisella lentokoneella yhdessä pilotin kanssa.

Tapahtumaketju eteni seuraavasti:

Pilotti sai äkillisen sydänkohtauksen ja kuoli. Blondi meni paniikkiin ja kuulutti radioon ”May Day.”

”May Day! May Day! Auttakaa minua! Auttakaa minua! Pilottini sai sydänkohtauksen ja kuoli, enkä tiedä miten tätä konetta lennetään. Auttakaa minua! Kiltit auttakaa!”

Vihdoin joku vastaa hätäkutsuun:

”Tässä on lennonjohto, kuulen sinut selkeästi. Ohjeistan sinut näiden vaiheiden läpi ja pääset turvallisesti maankamaralle. Minulla on paljon aiempaa kokemusta tämänkaltaisista tapauksista. Nyt, hengitä aluksi syvään. Kaikki tulee menemään hyvin! Anna minulle korkeutesi ja sijaintisi!”

Blondi vastaa, ”Olen 162 cm pitkä ja istun lentokoneen etupenkillä.”

(Tauko)

”O.K.”, lennonjohto vastaa ja jatkaa:
”Toista nämä sanat perässäni: Isä meidän, joka olet taivaassa……..”

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä on valitettavasti vähän hankala kääntää suomeksi:

A mother and her young inquisitive son were flying Southwest Airlines from Kansas City to Chicago.

The son (who had been looking out the window) turned to his mother and asked, "If dogs have baby dogs and cats have baby cats, why don't planes have baby planes?"

The mother (who couldn't think of an answer), told her son to ask the flight attendant.So, the boy dutifully asked the flight attendant, "If dogs have baby dogs, and cats have baby cats, why don't planes have baby planes?"

The flight attendant responded, "Did your mother tell you to ask me that?"

The little boy admitted that she did.

"Well, then, tell your mother that there are no baby planes because Southwest always pulls out on time. Now, let your mother explain that to you."

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A ja B olivat tenuttaneet jo usean päivän ajan. A rupesi epäilemään että B on kännissä. B kiisti asian.

B: "Jos mä olisin kännissä, niin mä näkisin tuolla tulevalla kissalla neljä silmää. Mutta mä näen vain kaksi. Siis en ole kännissä."

A: "Tää just todistaa, että sä olet kännissä. Katos kun se kissa ei tule vaan se menee."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Venäjällä taitaa vuotaa taas jotain säteilyä. Siihen sanoo venäläinen että "нормальна".

Mutta tiedättekö että mä pystyn laskemaan yhden käden sormilla käyntikertani Chernobylissä, kaikki 14

:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään