Laura Pulkkinen

Ilmailuaiheinen jouluhömpötys

39 viestiä aiheessa

aivan... kun mä mietin millasia joulupipareita tänävuonna tehdään niin DK päätyi malliksi juurikin tuosta syystä (toki sillä, että se on mun lemppari on kans jotain tekemistä asian kanssa) mutta koska noin se muistuttaa aika paljon joulukuusta :D

Anyway, täytynee taiteilla vielä jotain tässä jos ehtii... tänään taitaa olla karkintekotalkoot tässä talossa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

aivan... kun mä mietin millasia joulupipareita tänävuonna tehdään niin DK päätyi malliksi juurikin tuosta syystä (toki sillä, että se on mun lemppari on kans jotain tekemistä asian kanssa) mutta koska noin se muistuttaa aika paljon joulukuusta :D

Anyway, täytynee taiteilla vielä jotain tässä jos ehtii... tänään taitaa olla karkintekotalkoot tässä talossa...

Sweet!

Nyt sit vielä keltasta ja mustaa karamelliväriä tuohon sokerikuorrutukseen  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

näh, nää taitaa saada jäädä tällasiks "luomuiks", kun se keltanenhan oli vaan se yks yksilö mut jos mä oikein kuvittelen niin noi on ne kaikki muut harmaat... Tosin nokkakartio ja imuaukkojen päät (tai miks noita kohtia nyt kutsutaan) pitäis kyllä saada mustiksi, mut menkööt ny tän kerran :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, täällähän on tapahtunut!  En oo kyllä vielä itse saanut aikaiseksi, mutta nyt piparitaikina odottaa jääkaapissa.

Ehkä heti sitten kun olen saanut joulumieleni takaisin  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä heti sitten kun olen saanut joulumieleni takaisin  :-\

No mihin se joulumieli katosi, jos saa olla utelias...  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vaaleanpunainen jänis vei sen  >:(

No kyl mä sen nyt olen saanut jo takaisin, piparitaikina vaan pitäisi tehdä. Viime vuonna piparilentokone oli tehty jostain rakentamiseen paremmin soveltuvasta taikinasta, josta tulee paistettaessa vähän kovempaa. Ystävättäreni kenen kanssa näitä juttuja puuhailtiin oli sen taikinan tehnyt, pitäisi siis udella häneltä resepti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vaaleanpunainen jänis vei sen  >:(

Tällaisella koko perheen keskustelupalstalla pitäisi välttää tuollaisia...  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään