Laura Pulkkinen

Ilmailuaiheinen jouluhömpötys

39 viestiä aiheessa

Ajattelin avata tällaisen ketjun, sillä viimevuotinen piparilentokoneeni kirvoitti keskustelua ja lisää muiden tekemiä vastaavia teoksia.  Tänäkin vuonna olisi tarkoitus tehdä piparilentokone. Haastetta pitäisi saada lisää, viimevuotinen oli aika rautalankamallin oloinen. Mitä ehdotatte?  Minkä mallinen kone?

Kaikkea muuta jouluun ja ilmailuun liittyvää materiaalia  tähän myös!

Odotellessa että saan piparikoneen työn alle, kuva suosikkikoneestani:

jouluwizz.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Concorde olisi tosi tyylikäs jopa sellaisena perinteisenä piparina, meinaan semmoista litteää. Kolmiuloitteisen rakenteleminen olisiki oiken haastavaa  ja täytyy pitää mielessä.

Jos tekisinkin useamman jos vain ehtii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttääkö tuo susta MD11:oista tai A340:ppiseltä?

Veikkaan että nämä olivat ehdotuksia kysymykseen: "Mitä ehdotatte? Minkä mallinen kone?"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttääkö tuo susta MD11:oista tai A340:ppiseltä?

Näyttääkö susta että joku siinä kyseli kuvan pehmopörriäisen esikuvan tyyppiä, Joonas kerkesi aivoitukseni esille tuoda kun olin poissa koneelta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pukilla onkin jo säkit täynnä joulua odotellessa.

Ennemmin tuo muistuttaa pupua kuin pukkii vaikka komia onkin. Tän kuvan perusteella otsikko pitäis olla "kaikenlaiset joululahjat aikuisille" :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laura, mun jouluiloni haihtui kans tän ketjun myötä, mut ainoastaan sen takia että tähän asti oon onnistunu välttelemään joulupiparien leivontaa... kunnes eilen sitten tämän ketjun innoittamana googlasin cookie cutters airplanes hakusanoilla ja ... no, katso itse http://tinyurl.com/7p7z4fk

KEVYT JOULUSTRESSI!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laura, mun jouluiloni haihtui kans tän ketjun myötä, mut ainoastaan sen takia että tähän asti oon onnistunu välttelemään joulupiparien leivontaa... kunnes eilen sitten tämän ketjun innoittamana googlasin cookie cutters airplanes hakusanoilla ja ... no, katso itse http://tinyurl.com/7p7z4fk

KEVYT JOULUSTRESSI!

Heh ! Tämmöisen muotoisia pipareita on meillä joka joulu: http://cf.mp-cdn.net/de/b7/c53439fe30078dd5d1cc4b31f1b4.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KEVYT JOULUSTRESSI!

Mää leivonnasta mitään ymmärrä ja hyvä kun pipareistakaan...... mutta olis tollaset Bonen muotoiset joulupiparit vaan aika päheitä  8)

Niihinhän vois tehdä karamelliväreillä  jälkipolttimet ja .........

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Josko sitä vaikka viikonloppuna ehtisi leipomaan ja laittamaan vaikka tännekin kuvia. Voisi kokeilla jonkinlaisen muotin väsäillä pahvista tms. jonka avulla sitten tekisi pipareita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on liimailua ja koristelua vailla valmista testiä... saas nähdä miten ämmän käy... :D

Joko koelentäjät on nimitetty?  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on liimailua ja koristelua vailla valmista testiä...

nope, koelentäjän paikka on edelleen auki  :laugh:

Kysy Suomen Liimailuliiton moottorilentotoimikunnasta testipilottia... Ja Liimailu-lehteen voisi ehdottaa kone-esittelyartikkelia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinhän siinä sitten kävi, että lapasesta se lähti...

Pakko oli kokeilla ja tässä tulos

Purjekone oli pakko testata... se nyt vaan oli...

[ attachment removed / expired ]

Mut sitten illan pääaiheeseen... Tää oli kans vaan pakko kokeilla!

Ja tää oli oikeesti aika helppo vielä tehdäkin, 4 osaa ja kasaan

Ja normipipari tietty samalla aiheella... muutamat on pikkasen muotopuolia mut ihan sama...

jep, ei kukaan oo ihan täyspäiseksi väittänytkään!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja ovat :thmbup: Muodostelma on tiivis juuri niinkuin Suomessa osataan. Koristelukin lienee EU-direktiivien mukainen, ei noita kyllä syödä raaskisi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään