Miko Verno

Mitä toivoit jouluahjaksi tänä vuonna?

68 viestiä aiheessa

Otsikosta selviää kysymys varmaankin :)

Minä toivon läppärille tuuletinta, X-plane 10(jos se kerkeää tulemaan) ja sitten rakkautta  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä toivon läppärille tuuletinta, X-plane 10(jos se kerkeää tulemaan) ja sitten rakkautta  :)

Söpöä tuo viimeinen  :) Kukapa sitä ei toivoisi.. Kivahan se D3s +120-300 F/2.8 olisi  ::) Totta puhuakseni ei lahjojen saannin ilosta huolimatta ole mitään suurempia toiveita ja tuossa sovittiin perheen kesken että suurempia lahjoja ei osteta tänäkään vuonna. Lähinnä joulussa se ruoka ja tunnelma riittävät, eikä pelkästä lahjoista ole kyse  :) Tosin tässä koitetaan olla säästeliäitä, ja rahaa säästetään sinne tammikuun alennusmyynteihin, mikä on mielestäni järkevää. Saisi jonkun kivan kirjan minkä voisi lukea loman aikana kuuman glögilasillisen kanssa, niin olisin tyytyväinen  :thmbup:

Rauhallista joulunodotusta tasapuolisesti koko foorumin väelle! santa.gif

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisha kyllä ihan kiva jos sais jotai vähän pidempää putkea Canoniin. Eipä oikeen muuta. Ja kaippa sieltä se vakio-Remes tulee. Ja junatiketti ouluun ois kans jees, mutta sitähän noi ei tiedä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liverpool Fc neule saapuikin jo suoraan Liverpoolista, mutta äiti laittoi pakettiin, että saan jouluna sitten jotain edes avata  :D Mitään muuta en oikeastaan toivo, mutta lahjoja saan varmaan muutaman siskoilta ja isovanhemmilta. Itselle ostin jo etukäteen joululahjaksi uuden koneen viime viikolla. Pitäisi vielä ostaa niille siskoille jotain lahjaksi, mutta keksippä naiselle lahja...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisi vielä ostaa niille siskoille jotain lahjaksi, mutta keksippä naiselle lahja...

Pirullisin nakki mikä miehelle voi napsahtaa  :laugh: Itse aion ratkaista vastaavan ongelman ottamalla lahjansaajan sitä lahjaa valitsemaan  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heeei, me ollaan oikeesti aika helppoja!

Siis öö eiku tarkoitin että siis lahjojen suhteen. Toki riippuu siitä, millainen naisihminen on, mutta mut sais helposti tyytyväiseksi ostamalla jotain, mitä mä oikeesti tarvitsen. Lahjakortit on kans aika toimivia. Olkoot vaikka matkatoimiston, vaatekaupan, kultasepänliikkeen tai  kosmetiikkaliikkeen... mun henk.koht. mielipide on, että siinä ei voi mennä pieleen. Toisaalta, mä en oo niinkun muut tytöt...

nimim. hän joka tarvis uuden vatkaimen ja tehosekoittimen ku molemmat sanoi virkasuhteen irti kuluvana vuonna. Ja sitten tarvisin kunnon talvitakin rinteeseen. Ja toppikset. Mutta ne mä varmaan haen ihan ite tai meen vanhoillla tänkin vuoden  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivelaulukirja, semmoinen jossa on muutamia humppia ja tangoja. Niitä huvittaisi nyt soittaa, enkä muista ulkoa kuin muutaman. Pop toivelaulukirja 1 löytyy hyllystä kaikki muut puuttuu. Jos olet pukki ja haluat antaa minulle joululahjaksi toivelaulukirjan niin mikäs siinä . . .

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heeei, me ollaan oikeesti aika helppoja!

Kyllä   ::)

Minä toivoa rauha maailmaan ja.........

Aidosti toivoa lisää aurinko ja lämpö  :P

Cathy *-*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

P.S. Lukeekohan se pukki tätä foorumia...

Varmasti lukee! Onhan pukki kokenut lentäjä (porot, helikopteri ym.). Itse toivoisin, että Malmin kenttä saisi jatkaa toimintaansa :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En niistä toiveista sinänsä tiiä, mutta alkais pikku hiljaan vaikuttamaan vahvasti siltä, että minä sittenkin kotiudun kuin kotiudunkin intistä siinä joulun aikoihin, vaikka joku väittikin että 1/11 ei kotiudu koskaan.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivoisin että lapsen lapsi tulisi terveenä maailmaan, muuta en kaipaa.  :thmbup:

Kaunis toive. Materia ei ole tärkeää, vaan aivan muut arvot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivoisin että lapsen lapsi tulisi terveenä maailmaan, muuta en kaipaa.  :thmbup:

Minä lisätä tämä myös minän toivelista..... ;)

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä lisätä tämä myös minän toivelista..... ;)

Cathy

Ei kai Cathy ole tulemassa pieniin päin ja jos olet niin onneksi olkoon. Lapset on elämän suola, aina ja iänkaikkisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mut sais helposti tyytyväiseksi ostamalla jotain, mitä mä oikeesti tarvitsen.

Mä ajattelin että kaikki missä on lentokoneen kuva :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kai Cathy ole tulemassa pieniin päin ja jos olet niin onneksi olkoon. Lapset on elämän suola, aina ja iänkaikkisesti.

:laugh:

En olla "pregnant" vielä  :P

Minä pitää paljon lapset kun he olla tulevaisuus.....

Cathy ^-^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:laugh:

En olla "pregnant" vielä  :P

Minä pitää paljon lapset kun he olla tulevaisuus.....

Cathy ^-^

Aivan, lapsissa on tulevaisuus. Toivottavasti tulet "pregnant=raskaaksi" , jokaisen tulevan äidin unelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivon rauhaa, rakkautta ja terveitä lapsia. Muutama "tonttu" lisää vielä tilille ensi vuonna, notta pääsisi taas katsastamaan Euroopan lentonäytöksiä... se siinä. Terveyttä tietysti unhoittamatta.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan, lapsissa on tulevaisuus. Toivottavasti tulet "pregnant=raskaaksi" , jokaisen tulevan äidin unelma.

Kyllä, lapset määrätä meidän vanhain koti...... ;)

maybe future me go pregnant......  :)

Cathy ^-^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisi vielä ostaa niille siskoille jotain lahjaksi, mutta keksippä naiselle lahja...

Siskolle voi onneksi ostaa ihan mitä vaan. En ajattele siskoani naisena  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään