Miko Verno

Mitä toivoit jouluahjaksi tänä vuonna?

68 viestiä aiheessa

Joo joo, tietäisitpä siskoni ;D

Hah  :laugh: Mun siskot on vaan niin ranttuja noiden lahjojen suhteen. Hiustensuoristimia sun muita on ollut lahjatoiveissa, vaan en minä semmosia :D Ikää molemmilla siinä parinkymmenen paremmalla, vai pitäiskö sanoa huonommalla puolella. Ajattelin, että tällä kertaa lähden mukaan kauppaan ja saava itse valita mitä haluavat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah  :laugh: Mun siskot on vaan niin ranttuja noiden lahjojen suhteen. Hiustensuoristimia sun muita on ollut lahjatoiveissa, vaan en minä semmosia

Tää on ollut aina mulle niitä maailmankaikkeuden suuria mysteerioita. Ne, jolla on kiharat hiukset, haluavat hiustensuoristimia. Ne,joilla on suorat hiukset, haluavat kähertimiä.

Pitäisköhän, lähitulevaisuudessa ryhtyä toivomaan että voi, kun olis niitä hiuksia, Tai että edes nekin vähät joita on, pysyisivät kyydissä mukana  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää on ollut aina mulle niitä maailmankaikkeuden suuria mysteerioita. Ne, jolla on kiharat hiukset, haluavat hiustensuoristimia. Ne,joilla on suorat hiukset, haluavat kähertimiä.

Pitäisköhän, lähitulevaisuudessa ryhtyä toivomaan että voi, kun olis niitä hiuksia, Tai että edes nekin vähät joita on, pysyisivät kyydissä mukana  :P

Samma häär, päälaki alkaa olemaan jo aika puhdas. Ei sen puoleen, jumala kun aikoinaan loi ihmisiä niin hän antoi toisille järjen ja muille hiukset päähän.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en tältä joululta paljoa tarvitse, suurempi lahja tulee tuossa heti melkein joulun jälkeen. Syntyy 3 mukula perheeseen, siitä riittää iloa koko loppuelämäksi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah  :laugh: Mun siskot on vaan niin ranttuja noiden lahjojen suhteen. Hiustensuoristimia sun muita on ollut lahjatoiveissa, vaan en minä semmosia :D Ikää molemmilla siinä parinkymmenen paremmalla, vai pitäiskö sanoa huonommalla puolella. Ajattelin, että tällä kertaa lähden mukaan kauppaan ja saava itse valita mitä haluavat.

Oletkos joku masokisti ::), muijain kanssa vapaaehtoisesti ostoksille ;D. No, kukin ristinsä kantakoon :laugh:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos joku masokisti ::), muijain kanssa vapaaehtoisesti ostoksille ;D. No, kukin ristinsä kantakoon :laugh:.

Jep, jokseenkin pitkävetistä touhua olla naisen kanssa ostoksilla, varsinkin jos kyseessä on muut kuin ruokaostokset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo ole aika loogista. Kummallisempaahan se olisi, jos ne, joilla on kiharat hiukset, haluaisivat kähertimiä ja ne, joilla on suorat hiukset, haluaisivat hiustensuoristimia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siitä riittää iloa koko loppuelämäksi ;)

Niin kauan kuin henki pihisee. Lapsen syntymä on aina iloinen tapahtuma jota jaksaa aina innolla odottaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tilasin itselleni viikko sitten uuden rannekellon, eiköhän se ole se päälahja, muuta sitten ei kaipaakaan :) Vielä pitäis malttaa vajaa kuukaus tosin ennen kuin viitsii pakettia availla..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en tältä joululta paljoa tarvitse, suurempi lahja tulee tuossa heti melkein joulun jälkeen. Syntyy 3 mukula perheeseen, siitä riittää iloa koko loppuelämäksi ;)

Onnea! :)

Jep, jokseenkin pitkävetistä touhua olla naisen kanssa ostoksilla, varsinkin jos kyseessä on muut kuin ruokaostokset.

Hmmm... Minä taas olen kai jotenkin outo nainen? Ostin kengät n. 10 minuutissa (uskon, ettei tuossa ajassa seura kerkeä tylsistyä). Eli löysin hyvät kengät, oikeaa kokoa ja vielä puoleen hintaan. Edelliset vastaavat Adidas Superstarit on n. 4 vuotta palvelleet hyvin.

Olenko tässäkin jokseenkin outo, kun en omaa tuon tyyppisiä lahjatoiveita, vaan esim. viimejouluna tuli uusi kypärä yms.? Suklaa on kans hyvää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen ns. nuuka mies. Ostin pukukengät viimeksi 1980 luvulla . Ne käytin todella loppuun asti. Lähti pohjat irti !  Ja nyt piti ostaa jo uudet  :'(

Toivoisin uudet sukat ja kalsarit joulupukilta.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään muuta en toivo niin paljon kuin sitä että 12 v poikani leukemia ei uusiudu. 50 - 50 % on kokonaan parantumisen ennuste tässä leukemiassa mihin poikani sairastui. Tätä leukemia tyyppiä ei diagnosida Suomessa kuin 1 noin 3 - 5 vuodessa. 29.10.2011 tuli kaksivuotta kuluneeksi kantasolusiirrosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään muuta en toivo niin paljon kuin sitä että 12 v poikani leukemia ei uusiudu. 29.10.2011 tuli kaksivuotta kuluneeksi kantasolusiirrosta.

Niin... tuohon ei voi muuta sanoa kuin että rauhallista joulun odotusta, ja kaikkea hyvää sinulle ja pojallesi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään muuta en toivo niin paljon kuin sitä että 12 v poikani leukemia ei uusiudu.

Voimia sinne, toivottavasti asiat kääntyy parhain päin ja poika paranee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvää alkavaa jouluviikkoa foorumin väelle!  santa.gif

Toivoisin, että en menettäisi ainakaan heti tätiäni, sillä sain tänään tietää, että enoni on astunut taivaaseen. :'( Liian nuorena: 46 v!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään muuta en toivo niin paljon kuin sitä että 12 v poikani leukemia ei uusiudu. 50 - 50 % on kokonaan parantumisen ennuste tässä leukemiassa mihin poikani sairastui. Tätä leukemia tyyppiä ei diagnosida Suomessa kuin 1 noin 3 - 5 vuodessa. 29.10.2011 tuli kaksivuotta kuluneeksi kantasolusiirrosta.

Teille rauhaisaa joulua ja toivottavasti tuo ei uusiudu.

Itse toivoin säröpedaalia kitaran ja vahvarin välii mutta saa nähä löytyykö...

Ja ei muuta ku hyvät joulut kaikille!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En oikeestaan mitään. Kaikkee on mitä tarvin ja sellasesta en haaveile mitä en saa...

Hyviä jouluja kaikille.

Minullakin on jo melkein kaikkea, mitä tarvitsen. Tai noh... Villasukkieni pohjassa on reikä. Jos vaikka saisi uudet. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanotahan notta, olen tyytyväinen siihen mitä saan! Uskon että sukulaiseni tietävät intressini.

Oikein mukavaa Joulunodotusta ja oikein räjähtävää uutta vuotta Foorumilaisille! :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sais vielä ens vuonna olla ilmailun parissa töissä. Voi kyllä olla, ettei tää toive toteudu, etenkin kun en edes usko joulupukkiin..

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään