Miko Verno

Mitä toivoit jouluahjaksi tänä vuonna?

68 viestiä aiheessa

mites olis uus työpaikka?

se olis aika kova juttu tällä hetkellä.

ja sitten mä toivoisin yhtä ihmettä. Yksikin ny riittäis tähän kohtaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivon joululahjaksi että sataisi muutama sentti lunta, ja pientä pakkasta pitäisi että lumi pysyisi edes tovin. Tänään tuli jo vähän mutta lisää kaivataan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

iPad oli oikeastaan ainoa mitä toivoin toivoin ja sellainen sieltä tuli muutamien muiden lahjojen lisäksi. Vielä kun sais ton toimimaan niin ois oikeen kiva. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Block <3

en toivonu mut sellanen tuli. Ai ku mä tykkään =)

Toi on kyllä makee! Kuinkahan kauan vain on olemassa lamppuja jotka tohon sopii? Ei toi enää energiansäästölampulla ole yhtään niin makee :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo, toi taitaa olla melkoinen kotivalo. Yks mun lempparilampuista ja nyt se muutti meille. Täytyy vaan keksiä joku hyvä sijoituspaikka sille...

Jukka, kyllä tonne menee ihan sellaset uudetkin lamput, onneks niitä saa monen muotoisia nykyään, tuolla oli oletuksena sellanen ihan pikkunen lamppu, jonka mä toki onnistuin hajottamaan heti kolauttamalla sen toisen maljakon kylkeen, mutta sitten laitoin sellasen pienen kynttilälampun sinne. Tuo sisusosan "lampun malli" on hiottu himmeäksi joten ihan sama mikä lamppu siellä on niin näyttää ihan oikealta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi on kyllä makee! Kuinkahan kauan vain on olemassa lamppuja jotka tohon sopii? Ei toi enää energiansäästölampulla ole yhtään niin makee :(

Itse asiassa valonlähteenä toimii uuninlamppu ja nehän ei taida olla menossa minnekään. Magee lamppu, mulla tuo punaisella johdolla. Mutta sen verran ketjun aiheeseen, että sain mitä toivoinkin, eli partahöylän. Tosin huomenna kattoon jos pukki olisi vahingossa toimittanut muutaman kirjan ja uudet lakanat porukoille  ;)

Näköjään vähän hidas, mutta laitan kuitenkin, myös vinkkinä Hannalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivon joululahjaksi että sataisi muutama sentti lunta, ja pientä pakkasta pitäisi että lumi pysyisi edes tovin. Tänään tuli jo vähän mutta lisää kaivataan.

Sain mitä toivon!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa valonlähteenä toimii uuninlamppu ja nehän ei taida olla menossa minnekään.

Aijaa, mä kuvittelin että se on semmoinen normaali hehkulamppu. No, aina oppii uutta  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, uunilamppu on hyvä ratkaisu, se ei kuumenekaan liikaa, mutta hajoaa pirun helposti kun sen kolauttaa aaltomaljakon kylkeen >.< Ja varmasti se oikea ratkaisu, eli kauppaan....

Mutta jäihän mainitsematta silti pari muutakin mukavaa joululahjaa... ihan itse ostin itselleni jalustan kameraan, halpamalli, suoraan verkkokauppa.com:sta mutta sen kanssa on hyvä aloitella, on se parempi kuin ei mitään.

Ja sitten sain pari päivää ennen joulua postissa vallan mukavan ylläripaketin, kirjan eräältä ilmailjaystävältä, Hanna Reitsch Lentäminen - elämäni. Piti ihan soittaa ja kiittää kun niin puskista tuli.  :) Se oli ajatuksella ehkä se kaikkein hienoin ele. Tollasta lamppua saattoi jopa äidiltä odottaa ja kameran jalusta... no, itse hankitut on aina itse hankittuja  ;D Että kiitos vaan jos lähettäjä sattuu tätä lukemaan  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä sen käytössä nyt niin vaikeaa on ? Meidän kissakin osaa pelata sillä jo tuota: http://www.ipadgameforcats.com/

Ei kai siinä käytössä mitään oliskaan vaan meni jotenkin sekaisin iOS5-päivityksen yhteydessä ja nyt palautus ei onnistu vaikka mitä kikkoja kokeiltu sekä applen sivuilta että kaikenmaailman nettifoorumeilta. Odotellaan että kaupat aukeaa joulun jälkeen niin taidan kiikuttaa huoltoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään