Anssi Lisko

Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)

624 viestiä aiheessa

Suzuki GSX 750F

No eihän nuo varaosat ja öljy paljoa maksaisi, mutta sattuneesta syystä hieman talous tiukalla juuri nyt :(

Arttu

eiks lentävillä ropellipäälääkäreillä olekaan loistavat tulot? mä ajattelin omani kuskata Tallinnaan keväthuoltoon sitten kk. piästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Andres, minkä vuoden malli toi sun gixxeri on? Aika komee vekotin... :D

se on -93

muutama lisäkuva ja toistaiseksi vielä mun toisesta pyörästä kuvia täältä

http://www.bikepics.com/members/andretti/

omasta mielestäni se viimeinen kuva mikä täälläkin on, on onnistunut tosi jees. pyörä ja sää ovat yhtä "viileen" näköisiä 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

se on -93

muutama lisäkuva ja toistaiseksi vielä mun toisesta pyörästä kuvia täältä

http://www.bikepics.com/members/andretti/

omasta mielestäni se viimeinen kuva mikä täälläkin on, on onnistunut tosi jees. pyörä ja sää ovat yhtä "viileen" näköisiä 8)

Ootkos muuten modannut tota takakatetta jotenkin? ::) Pelkääjän penkki ja kahva ovat näköjään kadonneet... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootkos muuten modannut tota takakatetta jotenkin? ::) Pelkääjän penkki ja kahva ovat näköjään kadonneet... ;D

koko "tailsection" on vaihtunut uuteen lasikuituiseen race-penkkiin. Älä vain kysy mistä hommattu, kuten moni tuon bikepicsin kautta on maailmalta udellut. Saku joka tän on suomeen myynyt tietää ehkä paremmin :)

Mut pirun mukava se on huolimatta alle 10mm pehmusteesta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöinen terrorisoi kehä ykköstä, mutta ei minun toimesta (harmi :-[ )

Mutta onneksi sillointällöin saa maistiaisia :)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hiukka kyssaria; elikkas noista isommista katupyorista 600cc+, etta missa hintaluokissa te pyorienne kanssa pyoritte. Nyt paaasiassa kinnostaa nuo huoltojen (kevat, kesa, syksy) hinnat ja kustannukset. Bentsziiniahan ne nyt syo perkuleesti, sen tiedan, mutta nuo huoltojen hinnat paaasiassa kiinnostaa ja muut kayttokustannukset.

Ei noita rasvanappeja ole itselle suotu, etta niita koneita ite uskaltaisi ruveta rassaamaan, niin huollattaahan sita pitaa. Hiukan kiinnostais tuollasta katupyoraa jostain kaivella ja katsella josko semmosta vaikka hommailis...ja viela muuten, etta minkalaisia kokemuksia teilla itsellanne on kaytetyista isommista pyorista? Osahan nyt tietenkin on rassattu ihan puhki poikki ja pinoon, mutta omia kokemuksia?

Kiittaa ja kumartaa,

Foba

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hiukka kyssaria; elikkas noista isommista katupyorista 600cc+, etta missa hintaluokissa te pyorienne kanssa pyoritte. Nyt paaasiassa kinnostaa nuo huoltojen (kevat, kesa, syksy) hinnat ja kustannukset. Bentsziiniahan ne nyt syo perkuleesti, sen tiedan, mutta nuo huoltojen hinnat paaasiassa kiinnostaa ja muut kayttokustannukset.

Foba

No ainakin suomessa on toistaiseksi edelleen sellainen meininki hinnoittelussa että kaikki mikä koskee pyöriä on kalliimpaa kuin muuten olisi. Se on vain sellainen "pyörälisä". Kattelin tässä justiinsa renkaita gixxeriini. Ei sillä että tarttisin vielä, kunhan tsiigasin. Suomesta pelkkä etunen ja takanen maksaa siinä 500-550€ Saksasta tilaamalla jäänee 350€+pk 25€ - äänestä lompakolla sanoisin ;D Niillä ajaa sitten kiltillä ajolla sen 25000-35000 luulisin. Riippuu tietysti taasen käyttäjästä ja kumiseoksesta.

Bensaa palaa ajotavan mukaan. Mulla on toistaiseksi 1100:sella myllyllä mennyt 5,5-6,5 kun en ole viitsinyt paljoa luukuttaa - mitä nyt muutamaan kertaan päästänyt pollet irti, mutta eräs frendi jolla Bimota n.175heppainen sanoi kun kyselin kulutusta että painas spraypullon suutinta ja kato mitä tahtia se tyhjenee.

Ketjuratassatsi maksaa n300€ ja sill' ajaa ehkä 20000 - riippuu tietysti suuresti huollosta.

Jarrulevysatsi maksaa noin 700€, kaksi eteen yks taakke - eikä sisällä edes jarrupaloja.

Tulpat jotka kustantaa ehkä 10€kpl vaihdetaan joka kevät uudet, mut jos käynnistää muutaman kerran liikaa ja ei käytä pyörää lämpöseksi saa uusia useammin. Ne nääs kuolee.

Vakuutukset, nam! Mulla suurin luokka kuutioissa mutta varmaan pienimpiä asuinkunnan mukaan tekee n95€/kk sisältäen osakaskon. Frendillä 900cbr rr -97 maksaa täyskaskon kanssa 140€/kk. Asuinalue sama.

Kaikenkaikkiaan kallista lystiä, mut ei huolta - se tuuppaa unohtuun kun pääsee baanalle ja saa vauhtia piälle :o :o :o - on se silloin sen arvoista.

Toivottavasti suomen hintataso laskee pikkuhiljaa - myöskin vakuutusten osalta sitämukaa kuin käyttäjät lisääntyy. No muutenkin kannattaa katsella muita eu-maiden alan liikkeitä ja tilata sieltä jos suomessa liian kallista.

niin, siinäpä näitä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu onhan se kallista. Itsellä on mennyt/menee pelkästään moottoripyörään/moottoripyöräilyyn tänä vuonna melkein tonni. :o Mutta tässä onkin ollut vähän isompaa remppaa... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh ! Et muuten uskoisi, jos kertoisin, millaista palkkaa MH-duunista maksetaan. Lääketieteen opiskelijoillakin on paremmat tulot, kuin MH:ssa 10 vuotta työskenneellä erikoislääkärillä :-\ :-\

Ja tämä on ihan totta :-\ :'(

Tekisin keväthuollon itse, jos vaan olisi varaa ostaa tykötarpeet. Noh... ehkä sen saa tässä raavittua kasaan

Arttu

eiks lentävillä ropellipäälääkäreillä olekaan loistavat tulot? mä ajattelin omani kuskata Tallinnaan keväthuoltoon sitten kk. piästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei taida olla Martilla vielä ikää :D :D :D

mutta siinä olis mun pejpe vielä tämän vuoden

1904208.jpg

Osta hyvä miäs arrowi ni kylä lähtee.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta hyvä miäs arrowi ni kylä lähtee.. ;)

Meikäläiseltä löytyy Arrow, mutta p*rkule kun tulee armoton tehopiikki muutaman tonnin kohalla... 8) RAVE pakoaukonsäädin olis jees... Mulla on siis RS. Eikä NSR, onneksi. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hah nojoo olishan arska kiva...tietysti harri vois mulle OSTAA sellasen...ja voisinkin sanoa että onneks on näsäri eikä räsändör :P kamala nuhapumppu ennen piikkiä

Nojoo, tästähän voidaan taistella maailman loppuun asti. ;D Mutta eiköhän nuo kaikki piikit ole aika nuhapumppuja A1-tehosina... :P Ainakin alakiekoilla ilman pa-säätäjää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, tästähän voidaan taistella maailman loppuun asti. ;D Mutta eiköhän nuo kaikki piikit ole aika nuhapumppuja A1-tehosina... :P Ainakin alakiekoilla ilman pa-säätäjää...

Kyllahan nuo piikit vakiona, oli se mika tahansa, niin on nuhapumppuja...ei silla isompi kaveri tee kylla yhtaan mitaan. Lelu mika lelu. *Oma mielipide...* ::)

-Foba-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllahan nuo piikit vakiona, oli se mika tahansa, niin on nuhapumppuja...ei silla isompi kaveri tee kylla yhtaan mitaan. Lelu mika lelu. *Oma mielipide...* ::)

-Foba-

Niin vakiona. Mutta kun siihen lyödään tehoputki ja pakoaukonsäädin, niin johan lähtee paremmin.... 8) :D Mutta tämäkin on pyöräkohtaista. Esim. jotain 125cc customia et saa kulkemaan yli 120 edes kovalla koti-ikävällä ja miedolla myötätuulella. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

cmoon pojat! puhe oli moottoripyöristä, ei m*p*ist ;D

Se on kuitenkin mielenkiintoista miten joka härveli millä ajat jää joskus ikäänkuin tehottomaksi. Aikanaan mopo meni hurjaa kyytiä kun siitä oli vaihdettu rattaat ja sillä meni mettäpolkua 50lasissa. Sitten tuli kokeiltua millaista on olla piikinkyydissä ja meinasin lentää heti kun vähän rivakamman lähdön teki.

Viimekesä vajaat 30pollee ja kovin kulki - hetken.

No nyt on reilut 150pollee alla ja uskokaas tai elkää mut kyl se voisi kovempaa kiihtyä. Meinaan siis suoralla. No ei se nyt mikään alitehoinen ole, ei silleen mut ensikokeilujen aikaan en ilenny hanoja täysin avata, taas nyt ei käsi yllä kiertää koko matkaa ottamatta uutta otetta.

Näin se menee, kun mikään ei riitä. Mut eiköhän se ole pääasia että on kivaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

cmoon pojat! puhe oli moottoripyöristä, ei m*p*ist ;D

Niin, eikös se niin ole, että kaikki alle tonniset on mopoja... ;D

Noei, mutta on siinä eroo, kun A1-tehosessa kemmussa on n. 15hp, niin sittenkun laitat sen tt:ksi, yhtäkkiä tehomäärä kaksinkertaistuu tuonne 35 hepan tietämille. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun tämä ketju edelleenkin voimissaan, niin laitetaan pari fotoa tänään tapahtuneesta henk.koht ajokauden avaamisesta.

Elikkäs 15min varoajalla tuli käsky lähteä hakemaan kahta Royal Enfieldiä Piikkiöstä, no sinne sitten Subella täysii.

Kaveri ite nakitti minut ja erään toisen äijän kuskeiksi, itse sentään heitti meidät sinne.

Eihän siinä mitään, pihalle seisoivat ylväinä 500:t Bulletit, valmiina ajoon.

Nämä vieläpä DeLuxe-mallia sähköstartilla 8) On se kiksikin, mutta herrasmiehet painavat vaan nappia...

Hauskoja pyöriä, kiihtyy riittävästi ettei ole tientukkona ja n.80kmh:n marssivauhti tuntui maistuvan.Eihän sitä brändnjyy pyörälle voi enempää happea antaa...

Pidemmittä puheitta, pari fotoa... minä heti nappasin tuon tummanvihreän herkun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään