Anssi Lisko

Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)


624 viestiä aiheessa

Nostetaanpas taas ylös. Tässä pari tuoretta kuvaa.

 

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieno Yoshimura Himbergillä, onko penkitetty? Eipä enää kuulosta Honda pölynimurilta :P;D

 

On penkitetty: 138 kaurapollea takarenkaalta... pölynimurilta se ei koskaan olekkaan kuullostanut. Parasta antia tuossa powercommanderissa, hiflo putsarissa ja kokoputkessa on vääntö. Ei yski enää....

 

edit: typo

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Terve

 

Pääsin tuossa hieman kepittämään uudenuutukaista Honda CBR Blackbirdiä. Kyllä maistuisi minullekin :P *slurps*

(En ole kade En ole kade En ole kade)

 

Arttu

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei auta, vaikka kuinka tahtoisi. Pankinjohtaja sanoo EI... :(

 

Arttu

 

Arttu menee nyt kotiin esitteen kansa ja kertoo: "TAHTOO..."

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei auta, vaikka kuinka tahtoisi. Pankinjohtaja sanoo EI... :(

 

Arttu

 

Ai teillä on kauniimpi osapuoli oikein pankinjohtaja ja kaikki....

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noup. Ns. kauniimpi osapuoli asuu nykyään muualla. Kyseessä on ihan oikea pankinjohtaja tässä tapauksessa :(

 

Arttu

 

Ai teillä on kauniimpi osapuoli oikein pankinjohtaja ja kaikki....

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lähden tästä kohta rekisteröimään pyörääni, jonka toin muuttotavarana Englannista pari vuotta sitten. Saa nähdä meneekö heittämällä läpi, ainakin kaikki asiakirjat pitäisi olla mukana.

 

Sikamainen hinta muuten, €132, rekisteröintikatsastuksesta. Joku katsastusasema mainosti hintaa €120, mikä on sekin kova hinta. Kyllä meitä rokotetaan!

 

EDIT: No ei mennyt läpi, vastaavuustodistus puuttui. Nyt odottelen sitä maahantuojalta, ehkä jopa kaksi viikkoa. Ihme juttu, ettei se riitä, että pyörä on ollut toisessa EU-maassa rekisterissä, pitää vielä erikseen hankkia todistus pyörän kelpoisuudesta.

 

sasu

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moro.

BMW K-100 RT vm.85 ollut vuodesta 89. Aika vähän tulee nykyään kilometrejä.Harrastellut moottoripyöräilyä vuodesta -76 jolloin kävin eka kertaa lainapyörällä Kontiorallissa Ilomantsissa. BSA-350 vm 55 :) Kotimatka

Lapinjärvi-Lohja Liftillä ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nostetaanpas tätä aihetta, ajankohtainen kun on.

Tuollaiseen tuli vaihdettua. Ei mikään tykki, mutta tyyliä... 8)

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hyvin alko tämäkin vuosi. Ajelin kaveri kyytissä kaverin luo ja yht'äkkä kone alkaa oikutella eikä käy paljo mitenkään. Siitä sitten jotenkuten kotiin pääsin ja purin konetta ja mäntä oli tämän näkönen.

 

[ Attachment removed / expired ]

 

No pytty pitäs tulla huomenna emc:ltä takasin uuden männän kera. ;)

 

Hannu

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hyvin alko tämäkin vuosi. Ajelin kaveri kyytissä kaverin luo ja yht'äkkä kone alkaa oikutella eikä käy paljo mitenkään. Siitä sitten jotenkuten kotiin pääsin ja purin konetta ja mäntä oli tämän näkönen.

 

Nuita sit saakin piikistä vaihtaa aina välillä, eikä ole halpaa lystiä >:( Onnex on takanapäin nuo murheet.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nuita sit saakin piikistä vaihtaa aina välillä, eikä ole halpaa lystiä

Totta turiset. Yllättän vähän loppujenlopuksi tuo mäntä maksoi, tais olla alle viiskymppiä. Siitä tuo tzr on hyvä että melkein kaikki varaosat on halvempia verrattuna muihin(nsr, aprillia, cagiva yms.)

 

Hannu

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jep tälle kesälle kilsoja noin 4000 takana ja pienin vaurioin selvitty, siis se prkl Koskiahde ajo mun perään ku oli endo menossa siinä :P, no ei tullu paljo mitään, vähän rekisterikilpi otti iskuja

 

No jätkä vetää ihan yhtäkkiä keskellä tietä endon...En kerinny tekeen yhtään mitään...Mulla paisu vaan yks sormi :P

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nuita sit saakin piikistä vaihtaa aina välillä, eikä ole halpaa lystiä >:( Onnex on takanapäin nuo murheet.

Eipä pahemmin tartte noistakaan huolehtia, kun ostaa nelarin. 8) Jos säännöllisesti huoltaa ja hyvänä pitää. Mutta se huono puoli noissa piikkinelareissa on, ettei ne ole mitään tykkejä!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta se huono puoli noissa piikkinelareissa on, ettei ne ole mitään tykkejä!

Ootko sitten nähnyt semmosen piikin joka ois aika tykki ;D Sitten kun kuutiosenttimetrejä alkaa olla nelinumeroinen luku niin voitaneen puhua tykeistä ;)

 

Hannu

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nyt on pyörä kilvissä ja kyllä ajo maistuu!

 

Tällainen se päristin on, kuvan lainasin osoitteesta www.mcpoolen.se.

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Kuutioita 1200 ja heppoja 100. Työmatkat sujuvat kivasti.

 

sasu

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nyt on pyörä kilvissä ja kyllä ajo maistuu!

 

Tällainen se päristin on, kuvan lainasin osoitteesta www.mcpoolen.se.

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Kuutioita 1200 ja heppoja 100. Työmatkat sujuvat kivasti.

 

sasu

 

 

Iso Bansku on kiva. :)

Hevosia tärkeämpi ominaisuus on mellevä vääntö, ei tarvi kokoajan käydä laatikolla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hevosia tärkeämpi ominaisuus on mellevä vääntö, ei tarvi kokoajan käydä laatikolla.

 

Juu, kaksi edellistä pyörääni olivat 600-kuutioisia. Vääntökäyrän huipulle kun pääsi niin nopeutta oli ykkösvaihteellakin jo noin 70-80 km/h. Konetta pääsi oikeasti käyttämään vain kilparadalla tai kytkintä luistattamalla.

 

Nyt on 1200-kuutioisella kivaa kun pyörä polkaisee kohtuullisesti jo 3.000 rpm-kierroksiltakin.

 

Nopeusrajoitusten mukaan kun ajelen niin hevosvoimia en tarvitse, mutta väännöstä on paljon iloa.

 

Haikeudella silti muistelen GSX-R600'n partaveitsenterävää ja salamannopeata ohjausta. Pyörä totteli jo pelkkää ajatusta kääntymisestä. Nykyiset 1000-sportit lienevät hyvä yhdistelmä vääntöä ja ajettavuutta (1000 cc, yli 150 hv, alle 170 kg), mutta hinta karkaa käsistä.

 

Iso Bansku on neutraali ja helppo ajettava, mutta ei mikään partaveitsi. Matka-ajokin sillä sujuu, parhaat siivut Euroopassa ovat olleet 24 tuntia ajoa pelkillä tankkaustauoilla, kahvin, suklaapatukan ja sämpylän voimin.

 

sasu

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eipä pahemmin tartte noistakaan huolehtia, kun ostaa nelarin. 8) Jos säännöllisesti huoltaa ja hyvänä pitää. Mutta se huono puoli noissa piikkinelareissa on, ettei ne ole mitään tykkejä!

 

Monellas kevarilla sä oot ajanu? Muistaakseni olit aika nuori joten tuskin olet ajanut koskaan edes kevarilla :P.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Monellas kevarilla sä oot ajanu? Muistaakseni olit aika nuori joten tuskin olet ajanut koskaan edes kevarilla :P.

Jaahas, kuinkas nuori muistit mun olevan? Kyllähän se kortti taskusta löytyy. Ja prätkäkin tallista. ;);D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaahas, kuinkas nuori muistit mun olevan? Kyllähän se kortti taskusta löytyy. Ja prätkäkin tallista. ;);D

 

Ok, sori tänne on vaan tullu niin paljon uutta porukkaa viime aikoina ettei voi tietää/muistaa jokaisen ikää ;).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Morjens, iteltäni löytyy Suzuki Hayabusa tallista.

Sitten pari muuta "bomberia".

Toinen ei oo ajo kunnossa, kiitos kaverin. :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään