Juha Klemettinen

Action-kameraongelma

7 viestiä aiheessa

Kysytäänpä nyt täältäkin, kun ei ole tällaista vastaan tullut...

Minulla olisi tarve seuraavanlaiselle kameralle:

- pieni, pystyy ripustamaan esim. paidan rintataskuun

- ottaa still-kuvia (videolle ei ole tarvetta)

- kameran pystyisi säätämään ottamaan kuvan esim. minuutin välein

- kuvien siirto tietokoneelle mahdollisimman helppoa

En tiedä onko tuollaista olemassakaan. Kaikenlaisia video-action-kamera-virityksiä löytyy pilvin pimein, mutta nyt olisi tarve nimenomaan still-kuville.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vicon Revue on ainakin. Alun perin ilmeisesti suunniteltu avuksi muistihäiriöistä kärsiville, eikä ole mikään ihan halpislaite ole: 299 puntaa + alv. Ei ole omia kokemuksia, enkä tiedä myykö kukaan muu kuin Vicon itse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sony nex-3/5/7 vois olla aika hyvä vaihtoehto. Joissakin elektronisissa kaukolaukaisimissa taisi olla moinen mahdollisuus säädettävä tietyn aikavälein kuvan otettavalle kuvasarjalle, joten sellaisella onnistunee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laita ebayihin hakusanaksi mini spy camera. Löytyy vaikka minkälaisilla ominaisuuksilla ja muodoilla. Ei kyllä sarjakuvausta sattunut pikaisesti vilkaistessa silmään. Itse muutamaan kertaan rc-lennokilla kuvannut md-80 mallisella videoita. Youtubesta löytyy zolttu1 nimimerkillä mallia videon tasosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laita ebayihin hakusanaksi mini spy camera. Löytyy vaikka minkälaisilla ominaisuuksilla ja muodoilla. Ei kyllä sarjakuvausta sattunut pikaisesti vilkaistessa silmään. Itse muutamaan kertaan rc-lennokilla kuvannut md-80 mallisella videoita. Youtubesta löytyy zolttu1 nimimerkillä mallia videon tasosta.

Kaikenlaisia "sypy cameroita" kyllä löytyy, mutta kaikki vastaan tulleet kuvaavat videota. Nyt tarvitaan still-kamera, ei videokameraa...

Pitänee hankkia pieni ja mahdollisimman näppärä pokkari- tms. kamera, ja unohtaa automaattiset kuvailut.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikenlaisia "sypy cameroita" kyllä löytyy, mutta kaikki vastaan tulleet kuvaavat videota. Nyt tarvitaan still-kamera, ei videokameraa...

Pitänee hankkia pieni ja mahdollisimman näppärä pokkari- tms. kamera, ja unohtaa automaattiset kuvailut.

Juha

Jos propellihattuisuus ei puistata, niin yksi mahdollisuus voisi olla chdk, ja sen tukema pokkari. Pystyy tekemään "melkein mitä vaan".

--

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään