23 viestiä aiheessa

VAIN 3 tai 4 kertaa?? Kyllä se sen verran legendaarinen on että mulla tuskin riittää kahden käden sormet. Vaikka Tomppa ei kuulukaan mun "hyvät näyttelijät top 10"iin, niin toi on silti aika loistava :D

Ja toi pätkä mikä tossa oli linkkinä! *huutonaurua*  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VAIN 3 tai 4 kertaa?? Kyllä se sen verran legendaarinen on että mulla tuskin riittää kahden käden sormet. Vaikka Tomppa ei kuulukaan mun "hyvät näyttelijät top 10"iin, niin toi on silti aika loistava :D

Mulla taas yksi parhaista kavereista rakastaa kasarileffoja. Häneltä onnistuu jopa ihmiten tyypittely Top Gunin hahmojen avulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SNL-kamaa muutamien vuosien takaa. Will Ferrelkin taitaa olla secondina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se ainakaan minulta ole pois jos jatko-osa tulee. On tuo alkuperäinenkin tullut nähtyä n+1 kertaa (jossa n>10).

Tapahtumaa odotellessa pidetään jälkipolttimet kuumina ja 360-asteen tutkat lämpiminä.  8) ;D

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauhulla kyllä odottelen mahdollista Top Gun II:sta. Se eka oli niin aikakautensa tuote 80-lukua parhaimmillaan ja pahimmillaan. Miami Vice ekä vielä veti pykälän overimmäks tuon 80-luvun touhun.

Pelkään että Top Gon II tulee olemaan vakavamielinen kuvaus kahdesta kaverista joukko-osastossa Afgahanistanin ilmamissioissa, jossa kaveria ja joukkoosastoa ei jätetty. Kentälle afghaanit tekevät mortari-iskuja välillä. Fläshbäckinä filmissä tulee päähahmon sankarillinen ja traaginen osuus Irakinsodan alussa MIG29:n kanssa koiratappeluissa ja/tai pommitusmissioissa. Loppuhuipennus olisi pudonneen laivuetoverin pelastus SAR-hekojen suojana valtavan talibanjoukkojen lähestyessä joka suunnalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Tomppa on mukana, niin elokuva kertoo entisen hävittäjälentäjän rauhallisista eläkepäivistä ruohonleikkuun merkeissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos Tompalla olisi tänä päivänä vähän parempi pelisilmä lentämisen ja realismin suhteen kuin 80-luvulla. Äjiähän sentään lentelee omalla P-51:llä ja muutamalla muullakin ilma-aluksella - silloin kun tuotanto- ja vakuutusyhtiö sen sallivat.

Tomi (ei Cruisi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin alkuperäisessäkään Top Gunissa ongelmana oli pelisilmän puute, ketään ei vaan kiinnostanut realismi. Tuskin kiinnostaa nytkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh, minä lähden yksinkertaisten lauseiden kurssille...

Tosin "irroita sana tai kaksi asiayhteydestä ja voita"-kurssi näyttäisi tuottavan parempaa tulosta.  ;D

Niin tai näin, minä ainakin odotan kyseistä spektaakkelia.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Asia on niin että vaikka originaali Top Gun olisi/on mahtaileva,typerä,lapsellinen,homoeroottinen,patrioottinen,jne niin eipä juuri haastajia tuossa genressä ole...

Jos Teillä on hyvä äänentoisto vehkeissä lyökää pökköä pesään ennen kuin tuo parjattu tekele edes alkaa!!!

Pratt & Whitney TF30 tai JT10A pureutuu sieluun....

Odotan mielenkiinnolla tulevaa..yleensä II floppaa,poikkeuksena Terminator2 vs. 1

Fiilistä!!!

Harri

P.S Katselukerrat hmmm... ei edes kehtaa myöntää  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauhulla kyllä odottelen mahdollista Top Gun II:sta. Se eka oli niin aikakautensa tuote 80-lukua parhaimmillaan ja pahimmillaan. Miami Vice ekä vielä veti pykälän overimmäks tuon 80-luvun touhun.

Oletko kenties perehtynyt Miami Viceen ja sen vaikutukseen nykysarjoihin...vrt. CSI-sarja ja moni muu...

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tomppa oli nuorena komea poika. Top Gun 2 näyttää toivottavasti uusimpia sotakoneita .

Tompan Eyes wide shut on myös hyvä elokuva.http://fi.wikipedia.org/wiki/Eyes_Wide_Shut.

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fiilistelyä aiheesta:

http://www.youtube.com/watch?v=V8rZWw9HE7o&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=5HPrIeQFHaw&feature=related

Leffan musiikki on ehdottomasti parhaita elokuvamusiikkeja historiassa ja musasta tuli Oscarikin: Best Music Original Song; Take my Breath Away. Oscar ehdokkaana leffa oli lisäksi kolmessa muussa kategoriassa.

Jos kakkososa jatkaa samaa menoa ja meininkiä loistavan musan kera niin odotan innolla!

Maverick: This is what I call a target-rich environment.

Goose: You live your life between your legs, Mav.

Maverick: Goose, even you could get laid in a place like this.

Goose: Hell, I'd be happy to just find a girl that would talk dirty to me.

Charlie: Excuse me, Lieutenant. Is there something wrong?

Maverick: Yes ma'am, the data on the MiG is inaccurate.

Charlie: How's that, Lieutenant?

Maverick: Well, I just happened to see a MiG 28 do a...

Goose: We!

Maverick: Uh, sorry, Goose. *We* happened to see a MiG 28 do a 4g negative dive.

Charlie: Where did you see this?

Maverick: Uh, that's classified.

Charlie: It's what?

Maverick: It's classified. I could tell you, but then I'd have to kill you.

Perttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt se on vahvistettu:

http://collider.com/top-gun-2-story-details-drone-warfare

IMAX ja 3D tietenkin. Me kasikonkarit katsomme tietenkin ihan flat-versiona.

Sääli, että miehittämättömät koneet on pitänyt mennä sotkemaan mukaan juoneen. Tosin nykyaikana ilmailu-aiheiselta leffalta ei voi muutenkaan paljoa odottaa, koska kaikki tehdään tietokoneella ja lopputulos on yhtä aito kuin jonkin tietokonepelin alkudemo tms. Top Gunin toinen osa olisi pitänyt tehdä jo ennen 90-luvulle tuloa tai viimeistään ennnen Tomcatin poistumista ja samoin menetelmin kuin se ensimmäinen versio. Saisihan tuosta nykyäänkin ihan kelvollisen, jos ensinnäkin käyttäisivät vain oikeaa lentokalustoa (Hornet, Super Hornet jne.) ja sitoutuisivat kuvaamaan oikeaa materiaalia. Cruise sentään on vielä hyvässä vedossa 8)   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Top Gun.  8) Mmm. Näin sen ensimmäisen kerran toukokuussa vuonna 1989. Olen katsonut sen siitä lähtien kerran kuukaudessa. Joskus kaksi tai kolme kertaa. Siitä voi tehdä laskutoimituksen... eli leffa on tullut nähtyä ~350 kertaa  :-[. Omistan DVD:n, Blurayn ja soundtrackin. Työ/lentohuoneessa on kolme Top Gun -julistetta. Olen hullu, tiedän.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään