Guest srantanen

Parhaat tietokoneen kaiuttimet 100-200€ hintaluokkaan?

7 viestiä aiheessa

Onko foorumin väellä ideoita, mitkä olisi hyvät kaiuttimet tuohon hintaluokkaan? Pääasiallinen tarve äänentoistoon on katsellessa elokuvia koneelta. 40 neliön yksiöön ei varmaan hirveän brutaaleja systeemeja kannata hankkia, mutta useampikanavaisia tekisi mieli, kun koneestakin liitäntöjä löytyy.

Sami

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poijaat. Eikö muka löydy muita kaiuttimia ?

Heikki

Voihan niitä erillisiä kotiteatterijärjestelmiäkin viritellä tietokoneelle.

Suosittelen melkeimpä rakentelemaan, joku edullinen vahvistin ja erilliskaiuttimet. Mulla on itse väsäilty kotiteatteri järjestelmä, kaiuttimissa OR torni mallia x4 ja OR keskiääni Harman Kardonin vahvistimella.

Mutta budjettiisi sopii varmaan joku perus kotiteatteri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Genelec 6010A. Pieksää nuo muovipömpelit 100-1 (hintaa parille on tulee n. 500, hinnasta yksi piste muovipömpeleille).

Niin, nuo ei sitten kuulosta "miltään", toisin kuin muovipömpelit jotka rämisee, kimittää ja/tai jumputtaa.

Edit: Niin, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että hyvä stereo on oleellisesti parempi kuin keskinkertainen 5+1, huonosta puhumattakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit: Niin, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että hyvä stereo on oleellisesti parempi kuin keskinkertainen 5+1, huonosta puhumattakaan.

Sekin on taas niin monesta tekijästä kiinni, esim Tila jossa kotiteatteri järjestelmää käytetään, ei sitä missään yksiössä hirveästi hyödytä.

Itse sain omaan järjestelmään palamaan lähemmäs 900€ tuossa parisen vuotta sitten, vahvistin oli kallein osa tuosta paketista(450€ taisi olla silloin).

Mutta siihen ei kannatakkaan millään pikkubudjetilla edes lähteä. Nytten sen on kytkettynä TV-PS3 järjestelmään ja todella hyvä äänentoisto on olohuoneeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikkugentsuja on saanut tarjouksesta 199 per kpl. Löytyy myös valkoisena. Ja subbari mukaan jos pitää kovempaa soitella. Suosittelen, vaikka ei aivan taida hintahaarukkaan mahtuakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään