Harri Lonnqvist

Muzaa!

953 viestiä aiheessa

Nuo ylläolevat 2 herraa siis Tavastian takahuoneessa, minkä unohdin mainita.

Kyllähän noista seinistä sen jo näki!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus 80-luvulla olin tämän orkesterin keikalla ja verestin vanhoja muistoja etsimällä heidän musiikkiaan yöu-tubesta.  Koska täällä foorumilla on paljon autoista kiinnostuneita niin päätin ilahduttaa kaikkia automiehiä tällä volkswagen aiheisella musavideolla.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämähän se oli, jota hain, kun jäi jyskyttämään wanhoilta ajoilta omalle kovikselle tänään!

1.

Oli just tuossa biisikärpäsessäkin tänään. Hyvä biisi Pesosen Karin kynästä.  Tulee ihan oma nuoruus mieleen... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dumari on myös JEES ja tuo Pelle, joka saapui jostain juuri eetteriin... :P

Valoa yössä oli aikoinaan outolintu meidän hurriganes-alwarituohitorvi-slik- taaplaajien musamaailmassa, mutta ihan samalla tavalla siihen tottui kuin Ford Sierran muotoiluun.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elvis, parhaimmassa vedossa 70-luvun alussa, Las Vegasissa. (Silti miehen ääni oli parhaimmillaan juuri ennen kuolemaansa.... :'( )

Tämä kappale on jotenkin aina kolahtanut ja kunnolla. Sopivan taianomainen, mystinen ja orkesteri soittaa todella nappiin, kuten myös taustakuoro hoitaa hommansa täydellisesti.

Huolimatta pienestä sanalipsautuksesta, Elvis korjaa tilanteen niin hyvin ettei kukaan varmaan katsomossa huomannut yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mustaa makkaraa  ;D

Niinäkin päivinä, kun tuntuu, että eiköhän se ollut tässä, kannattaa muistaa, notta:

::)

EDIT:

Ehkä pumpun paras biisi. Tosin se legendaarinen liveversio olisi se ainoa oikea, mutta eipä löytynyt tähän hätään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jukalla  hämmästyttävän samanlainen "ajatusmailma" olotilassa   ;), kuin itselläni....

Aamuyöstä kuunnellessani Jukan postauksia..... Kaijutun hiukan liian kovalla :-\, varmaankin koko talo/ ainakin naapurit heräs :(

http://www.youtube.com/watch?v=yM_2s3HxtZY

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo In the Ghetto on loistava, itse tykkään erityisesti Elviksen live- konsertti taltioinneista. Erinomaista musiikkia. Herra tiesi mitä halusi ja orkesteri ja taustakuorot tekivät niin sitten miten haluttiin.

Suositeltavaa kuunneltavaa on tuo 1973 vuoden Havaijin konsertti. Menee My Wayt ja sun muut niin loistavasti, että ei toivomisen varaa jää.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Risto, sielunveljeni, kuulokkeet on hyvä ratkaisu.

T:

Veli hyvä,,,, Katselin tuon pätkän ainakin 10 kertaa . joka kerta ("repesin) nauruun  :laugh: :laugh: Oli pakko lopettaaa.... Jos jatkaisin, eläisin varmaankin ikuisesti  .Perikunta ei tykkäis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka muistaa? Itse olin pienenä jopa pihkassa häneen. Mut ei voi mitään, hänen lauluääni on vaan niin vetoava. Sekä tietysti aikaan kuuluva pukeutuminen. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka muistaa? Itse olin pienenä jopa pihkassa häneen. Mut ei voi mitään, hänen lauluääni on vaan niin vetoava. Sekä tietysti aikaan kuuluva pukeutuminen. :thmbup:

Onk....Onk.  Tää ao. isänsä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... ranskan kieli se soi makiasti  :thmbup:

No himpskuta, täsää on sitten pakko ottaa framille viehko esitys, jota olen itsekin apinoinut useamman kerran (vaikka olen hieman erilainen kuin Cora Vaucaire  :-[ ).

Erityisen hauskaa oli korostaa tiettyjä äänteitä pitämällä nenästä kiinni ja sitten se grgrgranskalainen grgrgrgrgrr... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään