Harri Lonnqvist

Muzaa!

953 viestiä aiheessa

Oli taas vakioveikkauksessa 10 oikein. Mihin tässä joutuu näine rahnoineen...?? Sen kunniaksi:  ;)

Musikaalista Viulunsoittaja katolla (Fiddler On The Roof, 1964). Ja samasta näytelmästähän on se todella hieno Sunrise, sunset (Nousee päivä, laskee päivä). Yksi mualiman herkimmistä biiseistä, miun mielest:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan kuullu tämmösestä hepusta kun Baby Gramps? :D

Ja vielä Ozzya jonon jatkoksi:

Tuo pitäisi lauantaina soittaa yksissä juhlissa. Minä kitassa 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Warning oli englantilainen bändi joka teki vain kaksi albumia. Noista eka on aika kehno, mutta toinen menisi mun top-10 -listalle jos sellaisen laatisin. Ensireaktio bändiä kuunnellessa oli, että onpa oudon kuuloinen laulaja, mutta tuo on sittemmin muuttunut oikeastaan olennaisimmaksi jutuksi tuossa, lyriikoiden ohella. Tässäpä yksi piisi:

Laulaja/kitaristi Pat Walkerin uusi projekti on nimeltään 40 Watt Sun, eikä tämäkään kovin huonolta kuulosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

^Heh, hauska tunne/tilanne kun tietää ennen linkkien klikkaamista että mitä sieltä löytyy. Nuo tyypit arvostan erittäin korkealle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, valitettavasti nykyään on niin harvoin "keikkoja" Turkuun, jotta tämä bändi on kyllä jäänyt väliin... ;)

Hyvin pojat soittaa! Kyllä siinä ohessa maistuisi muutama ohrapirtelö wanhankin jammatessa. GREAT! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bändi ei tarvitse aina rumpalia jos basisti ja etenkin - kuten tässä - sähkökitaristi pitää komppia yllä. Taidokasta näplykitarointia!  :thmbup:

Eikä bändi tarvitse aina basistia. Miksi ei ? Jo Buddy alias Jussi Raulamo kertoi sen minulle Järvenpään puistobluesissa kun haastattelin häntä keikan jälkeen.

Jussin mielestä basisti vain alleviivaa sen mitä rumpali soittaa.

Jo' Buddy & Downhome King III

http://www.youtube.com/watch?v=cO6xwBZpjFc&feature=related

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä bändi tarvitse aina basistia. Miksi ei ? Jo Buddy alias Jussi Raulamo kertoi sen minulle Järvenpään puistobluesissa kun haastattelin häntä keikan jälkeen.

Jussin mielestä basisti vain alleviivaa sen mitä rumpali soittaa.

Mutta, jos bändissä on rumpali, mutta ei basistia... hmmm. Noo, se on kuin auto ilman toimivaa moottoria. Kulkee työntämällä mutta botne puuttuu.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta, jos bändissä on rumpali, mutta ei basistia... hmmm. Noo, se on kuin auto ilman toimivaa moottoria. Kulkee työntämällä mutta botne puuttuu.  ;)

Mutta jos on toimiva moottori niin tarviiko rumpalia tai edes basistia?

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Basisti vitsit on varmaan ihan hauskoja, mutta usein se basso on se "backbone" !!!

ps itse en ole basisti :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta jos on toimiva moottori niin tarviiko rumpalia tai edes basistia?

8)

heh, :)

rs

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään