Harri Lonnqvist

Muzaa!

953 viestiä aiheessa

Laitan  kumminkin Markku Aron: Keskiyön aikaan:  :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=ypOCmfyPKOQ

Joo, tämä Smokien alkuperäinen "I'll Meet You at Midnight" (M.Chapman) oli takuuvarma hitti aikoinaan. Veikko Samulin sovitus ja Junnun teksti Arolle sorvattuna. Jotenkin Markku ei vissiin oikein tiennyt mitä silloin Pariisissa tapahtui, kun tekstissä sanotaan:

"kun kerran kesän Pariisissa vietin

niin silloin ilmeisesti koin mä sen"

Vainiollekin sattui joskus näitä "epävarmoja" tekstejä, mutta kun paljon tekee, niin näin se menee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yks' vielä, Muisto Kesästä

Musikaalisemmat varmaan tunnistaakin samasta sävelmästä pari muutakin sanoitusta.

Muokattu: , käyttäjä: Tauno Hermola
Linkki vaihdettu toimivaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen hieno biisi : Lumi teki enkelin eteiseen: Hienosti tehty teksti: " Toiset lähtee kuuhun ja toiset Ruotsiin, toisilla taas pienempi palkka on. " 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melkein unohdin juureni..rokkari....

Ja parempi ? uudempi otos Vantaalta,voiko soitto olla juurikaan iloisempaa,tarttuvaa,aitoa räminää ilman kaiken maailman syntikoita!!!!

Harri

P.S Jätkät teki paljon hyvää materiaalia....

P.S.S. Jossain on muuten pätkä Kaurismäen? elokuvasta missä Melrose soittaa ko. biisin en vaan enää löydä......oli hieno otos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarmolla alkava dementia? Laitoit tuon biisin tänne jo aiemmin. Mutta, eihän hyvää biisiä (ruottalaista alkuperää) liikaa soiteta, joten antaa mennä vaan.  :thmbup:

Ja Klamydia meni pilaamaan omalla versiollaan hyvän biisin.  >:(

Kake Randelin onnistui hiukan paremmin, vaikka miksaus on vähän mitä sattuu.

Ja vielä alkuperäisen Mälarö kyrkan esittäjän Lenne Brobergin onneton ja turhanpäiväinen esitys samasta biisistä suomeksi:

http://www.youtube.com/watch?v=fJnPi6_eCa8

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt vaihtuu genre. Monikin voi muistaa bändin nimeltä Mezzoforte? Voi olla, että olen tännekin laittanut linkkejä ko. bändin tuotannosta, mutta kun kerran kertaus ei ole pahasta, niin tässä Mezzofortea ja Spring Fever 80-luvun alkupuoliskolta. Silloin kun minä olin villi ja vapaa, ja täynnä funkysoulia rumpalioppilaana...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään