Harri Lonnqvist

Muzaa!

953 viestiä aiheessa

Ja koska tuo joulukin on tulossa niin on ihan pakko laittaa tämä yksi kaikkien aikojen parhaista joulubiiseistä tänne.

Slade - Merry Xmas Everybody

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja koska tuo joulukin on tulossa niin on ihan pakko laittaa tämä yksi kaikkien aikojen parhaista joulubiiseistä tänne.

Armahda Tarmo äläkä ala tunkemaan tänne tuota joulumusaa vielä, vasta aikaisintaan joulukuussa!  ;):-[>:(

Tiedän, joulu on tulossa, mutta niinhän se on aina. Vaikka juhannuksena asiaa ajattelis.  ;D

terveisin Valepukki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavastialla sunnuntaina 20.11.2011:

Zeppelin vaikutteet on kuultavissa. Ei siis Graf vaan Led.

Sitten tietenkin tämä:

Omituista kun basistilla on nelikielinen basso kehissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltaa

Lentäjäsmiesten orkesteri on tehnyt jotain aivan muuta:

Lähetetty omenan tabletista, joten kohta nähdään toimiiko linkki.

LND

EDIT: Korjattu linkki (iMacillä  ;D) toimii. Apulantaa, olkaatte hyvät

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just noin ja keväällä kun koulut loppuu täytyy kuulla tämä!!! HUom. nupit kaakkoon!! Omasta koulun loppumisesta tosin jo kymmeniä vuosia!

Raimo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parhaiten rokkaa kumminkin Mokoma, Pantera ja stam1na  8)

Mutta asiasta toiseen. Löytyykös joukosta kitaristeja? Onko kellään muulla tullu semmosta fiilistä että tahtoisi oppia tän ohjelman tausta musiikkia?

Itselle tuli pakottava tarve opetella tuosta kohdasta 1:22 alkava biisi ::) Mukavan kuulosta näppäilyä. Ongelma vaan on, ettei noista biiseistä löyty netistä, tai mistään muualtakaan mitään tietoa ??? Tunnarin tekijä on joku "Gin & Juice". Sitä kun googlettaa, niin tulee lähinnä jtn snoop dog shittiä :thmbdn:  Korva kuuloltakin oppii jo paljo, mutta tietyt kohdat takertelee vielä...

Onkos kellään tietoa kyseisistä hoilutuksista? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyttö v. 15 juuri kyseli kuolemasta... Yritä siinä nyt selvittää. Oma (sotilaallinen) kanta on selvä, mutta kerro se murkulle... tääsä wanhassa seilorin iässä, kun toinen jalkaa alkaa olla jo haudasa ihan ite...

Mitä siinä on loppuseltaan selvittämistä? Tai no joo, ehkä ei kannata aloittaa ainakaan tässä ketjussa. Tosin voisi tulla mielenkiintoinen keskustelu, jos aiheelle avaisi omansa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko... Olen pettynyt sinuhun... musikkiikimaun suhteen

Muista nyt Jukka se Musti joka niitä muniaan nuoli. Makuja on monenlaisia. Niin musiikin kuin monen muunkin suhteen ja kaikkihan ei ole  miltä se välttis näyttää....... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Whitesnaken konsertissa tuli käytyä tämän hitin syntyaikoihin joskus 80-luvun alussa. Toimii edelleen, jopa paremmin kuin se uudelleen tehty versio. David Coverdalen kopioimaton laulusoundi, Hammondin B3:sta Jon Lordin näppärillä Purplen näpeillä, sekä Cozy Powellin ruudikkaat fillit. Oi noita aikoja!

Niin, se Whitesnaken keikka oli Hesassa Messukeskuksessa v. 1982 syksyllä jos en väärin muista. Muistaako joku mikä bändi oli lämppärinä? 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...sekä Cozy Powellin ruudikkaat fillit. Oi noita aikoja!

Niin, se Whitesnaken keikka oli Hesassa Messukeskuksessa v. 1982 syksyllä jos en väärin muista. Muistaako joku mikä bändi oli lämppärinä? 

Mulla sattuu olemaan lipunkanta tallessa. Päivämäärä oli 12.1.1983 ja paikka tosiaan Messukeskus ja siellä UKK-halli.

Lämppärinä oli eräs Ozzy Osbourne jonka bändin silloinen rumpali Tommy Aldridge soitti myöhemmin Whitesnakessa, pariin eri otteeseenkin.

Mä oon samaa mieltä että toi alkuperäinen versio toimii paremmin kuin kumpikaan niistä uusioversioista. Tossa alkuperäisessä versiossa rumpuja soittaa Ian Paice.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla sattuu olemaan lipunkanta tallessa. Päivämäärä oli 12.1.1983 ja paikka tosiaan Messukeskus ja siellä UKK-halli.

Lämppärinä oli eräs Ozzy Osbourne jonka bändin silloinen rumpali Tommy Aldridge soitti myöhemmin Whitesnakessa, pariin eri otteeseenkin.

Mä oon samaa mieltä että toi alkuperäinen versio toimii paremmin kuin kumpikaan niistä uusioversioista. Tossa alkuperäisessä versiossa rumpuja soittaa Ian Paice.

Ok, kiitos Tommi. Odotinkin, että joku muistaa lämppäri-Ozzyn! Päivä oli hiukan hakusessa, mutta tulihan sekin sieltä.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään