Juho Leinonen

Saitek X52 (pro) -kokemuksia

7 viestiä aiheessa

Moro!

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?? Tällainen olisi mahdollisesti hankinnassa, edellyttäen tietysti, että se on koettu laadukkaaksi.

Toisekseen; lieneekö muita tikkuja, joita voisitte suositella?

Vastauksia odotellen,

Juho :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on paljonkin kokemuksia Saitekin vempaimista... Tossa X52Prossa on hyvin muovinen tuntuma ja huono tatsi. Myin pois. En suosittele!

/Hannu

Ja jos saa suositella muita tikkuja, niin CH:n vempaimet ovat sydäntäni lähellä. Jos ferrarin haluat, niin osta Thrustmasterin Cougar. Lovin' it! Niitä putkahtelee huut.nettiin silloin tällöin. Omani ostin käyttämättömänä 150 eurolla!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on paljonkin kokemuksia Saitekin vempaimista... Tossa X52Prossa on hyvin muovinen tuntuma ja huono tatsi. Myin pois. En suosittele!

Mulla taas on X52 (ei pro) eikä ole ollut mitään valittamista. 130e hintaiseksi on toiminut hyvin jo vuoden verran ja on edelleen uudenveroinen ja ohjaimen tuntuma on edelleen yhtä jämäkkä ja hyvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla kans tuo ei-pro X52. Ainoa vika on se että välillä jos väärin kytkee koneeseen ja pois niin aiheuttaa Blue Screenin (ainakin Xpssä, Win7kalla ei mitään ongelmia) ja ominaisuus se että ei ole niin montaa ominaisuutta kuin Prossa... Pro kannattaa hommata jos sellasen saa! Ite ollu tyytyväinen tohon non-pro X52see myöskin vuoden ajan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, pitää mun sanoa, että kyllähän tuo saitekki on kestävä kuin mikä ja tosi kamalan näköinen.  ;D

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, pitää mun sanoa, että kyllähän tuo saitekki on kestävä kuin mikä ja tosi kamalan näköinen.  ;D

Simua ei lennetä tikun ulkonäöllä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simua ei lennetä tikun ulkonäöllä ;)

Kyllä mulle tikun, kaasun, tietokoneen ja polkimien ulkonäöllä on merkitystä! Nehän toimivat sisustuselementteinä!

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään