Timo Hyvönen

Experimental-päivät 20.-22.7.2012 Kuhmo Fly In - ilmoittautuminen avattu

73 viestiä aiheessa

Ohoh,

ja kiitoksia, tänään tuli jo kuusi ilmoittautunutta!

Iloa ja eloa talven synkkyyteen, nyt kantsii ilmoittautua niin voi sitten keväämmällä katua.

Tilaisuus on maksuton ja tilaa löytyy. ADIZ-alue kannattaa kokea ja Kostamukseen yritetään edelleen järjestää käytävää.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kostamukseen yritetään edelleen järjestää käytävää.

t. Timo

Ei taida aivan  riittää, että ennen starttia käy näyttämässä passia Vartiuksessa, ja toisessa päässä  Kostamuksessa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida aivan  riittää, että ennen starttia käy näyttämässä passia Vartiuksessa, ja toisessa päässä  Kostamuksessa?

Melko lähellä mutta ei aivan. Asiaa perataan, katotaan kuin käy.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä tietysti. Tukinajolle kyllä järjestyy tilapäinen ylityspaikka, tai viisikin. Yleisilmailulla ei ole sellaisia merkantilistisia intressejä, jotta Trafi ja MinTrans ottaisivat asian agendalleen :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AOPA Suomi esittäytyy tilaisuudessa. Nyt on hyvä sauma tulla jutustelemaan moottori-ilmailun tulevaisuudesta ympäristössä, jossa edes sudet eivät häiritse kuppilatiimaa.

t. TImo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuhmon kaupunginjohtaja Eila Valtanen tulee tervehtimään la 21.7. klo 12.  Liikenneministeri Merja Kyllönen on myös lupautunut tervehtimään tilaisuutta.

Tällä hetkellä jo 15 ilmoittautumista osoitteessa www.kuik.fi.

Tilaisuuden ohjelma tarkentuu tuonne www-sivuille ajan mittaan.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika mielenkiintoista, että havaitsen tuolta kyllä erään kuvani, mutta en ole missään vaiheessa havainnut, että minulta olisi lupaa moiseen käyttöön kysytty  ::)

Mikäs noista kuvista on sinun?

Pyydetäänkö tekijää vaihtamaan, poistetaanko vai pannaanko krediittejä näkyviin?

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs noista kuvista on sinun?

Pyydetäänkö tekijää vaihtamaan, poistetaanko vai pannaanko krediittejä näkyviin?

Se Ansku+kolmonen on mitä todennäköisimmin mun. Luulen, että se on eksynyt tuohon Jämi Fly-Innin vanhojen sivujen media-galleriasta, jossa se oli kyllä ladattavissa ja käytettävissä, mutta vain sen tapahtuman markkinoinnin yhteydessä.

Ja eipä siinä, sopii sitä mun puolesta käyttää tuossa noin ihan tuolleen ilman muutoksia, kun se siellä jo on. Tulipa vaan tuossa mieleen noin niinkuin muuten vaan, että kyllä se lupa yleensä heltiää, kun sellaista kysyy ;)

Ps. Yksi hyvä tapa on, että jos tallentelee netistä ihmisten ottamia kuvia, tallennusvaiheessa lisää kuvanottajan nimen siihen tiedostonimeen, niin ei sitten jatkossa tarvi arvuutella, kenenkähän se toikin mahtoi olla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja eipä siinä, sopii sitä mun puolesta käyttää tuossa noin ihan tuolleen ilman muutoksia, kun se siellä jo on. Tulipa vaan tuossa mieleen noin niinkuin muuten vaan, että kyllä se lupa yleensä heltiää, kun sellaista kysyy ;)

Jees kiitoksia, nuhtelen Jaskaa. Saat vastineeksi vapaan pääsyn ilmailutapahtumaan, tervetuloa!

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees kiitoksia, nuhtelen Jaskaa. Saat vastineeksi vapaan pääsyn ilmailutapahtumaan, tervetuloa!

t. Timo

Mitäs pahaa mä taas oon tehnyt ?  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs pahaa mä taas oon tehnyt ?  :-[

Et oo vielä ilmoittautunut tapahtumaan! Jaskat kuuluvat ilmaan ja nyt on vasta yksi Jaska ilmoittautunut Kuhmoon!

Tässä Mikkokuva-yhteydessä tosiaan on kyseessä eri Jaska

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

t. Timo

Johan nyt - eikös tapahtuma olekaan ilmainen?  Nyt houkutellaan lehdistöä, pitkine putkineen,  Malmin poteroihin kaivautuneita. Jämistä kuulemma on tullut massatapahtuma, ja tämän piti olla vaihtoehto harrasterakentajille, missä ei ole suurta yleisöä, yliäänisuihkareita, renkaanpotkijoita sun muita siivekkeenvääntäjia sotkemasssa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johan nyt - eikös tapahtuma olekaan ilmainen?  Nyt houkutellaan lehdistöä, pitkine putkineen,  Malmin poteroihin kaivautuneita. Jämistä kuulemma on tullut massatapahtuma, ja tämän piti olla vaihtoehto harrasterakentajille, missä ei ole suurta yleisöä, yliäänisuihkareita, renkaanpotkijoita sun muita siivekkeenvääntäjia sotkemasssa :)

On se, Mikollekin!

t. TImo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voih. Minä olin suunnitellut paikalla käymistä, mutta ilmeisesti se ei olekaan järjestäjien mieleen. Kun minulla on tallissa pelkästään tehdastekoisia konehia...

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Vuonna 2012 Fly-In on myös  Suomen ilmailuliiton virallinen Experimental-rakentajatapahtuma. Kaikki lentokoneet ja lentäjät ovat tervetulleita."

Tuu vaan, laitetaan vaikka pressu koneen päälle niin ei tartte hävetä? ;)

t. Timo

http://www.kuik.fi/fly-in/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuhmon Fly In -järjestelyt etenevät. Kentälle rakennetaan sähköt kevään aikana. Myös pysäköinti-koekäyttöalueen päällystys saattaa onnistua kesän muiden päällystystöiden yhteydessä.

TÄRKEÄÄ! Mikäli tarvitset majoitusta, ilmoittaudu mahdollisimman pian niin järjestetään! Nyt ilmoittautuneita on 19.

Fly Inin yhteydessä pyritään järjestämään lentoretki rajan taakse Kostamukseen. Hanketta tukevat kaikki suomalaiset viranomaistahot. Ministeri Kyllönen on auttanut paljon, hän lähetti viime viikolla kirjeen Venäjän liikenneministeri Levitinille ilmaisten tukensa ja pyytäen myös hra Levitinin tukea hankkeelle.

Ilmoittautumislomake fly iniin ja lisätietoa Kostamus-retkestä löytyy http://www.kuik.fi

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään