Petri Lehtovirta

Mitä pitäisi kieltää seuraavaksi?

105 viestiä aiheessa

Tarvitaan selvästi uusi laki, montako kertaa elokuvassa saa olla mainoskatko.

Tällainen kieltokyltti löytyy erään roskiksen kyljestä:

Jos astiat olisi lasia, se ois varmaan näille S&M harrastajille mieluisa paikka puuhastella. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne perhanan atomipommin kestävät muovipakkaukset tulisi kieltää välittömästi. Täytyy olla vähintään moderinin paloauton raivauskalusto että tuollaisen hirvityksen saa edes vähän raolleen jostakin kulmasta. Kuola valuu suupielistä kun uusi ihana teknistynyt vekotus näkyy muovin läpi ja verisuoni pullistuu ohimolla kun siihen ei pääse käsiksi...  >:(

Kaikki tällaiset pakkaukset tiskin alle. Myyjä kysyisi vain että "Arvaa mikä?"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarvitaan selvästi uusi laki, montako kertaa elokuvassa saa olla mainoskatko.

tästäpä tuli mieleeni, että taannoin eräässä tilaisuudessa MTV3n joku herra kertoi, että mainoksia saa olla, oliko se 12 minuuttia / tunti. Ja että jos siitä ei pidetä kiinni, heillä tukkiutuu puhelimet. Palautteesta. Että jotkut ainakin istuu sekunttikellon kanssa telkkarin vieressä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terveysterroria pitää jatkaa.  :-[

>:(  Seuraavaksi kaikki alkoholia sisältävät tuotteet takaisin Alkon myymälöihin tiskin taakse. Verhot hyllyjen eteen.  :) Myyjä voisi pyydettäessä näyttää tuotelistaa, jossa olisi yhteensä vain 30 tuotetta ( 10 väkevää viinaa, 10 viiniä ja 10  olutta ). ;D Viinakortti takaisin ja ostokset merkitään korttiin.  :D

nimimerkki: entinen viinakortin omistaja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne perhanan atomipommin kestävät muovipakkaukset tulisi kieltää välittömästi.

Tuo on niin totta! Se muotoon puristettu järkyttävän sitkeästä muovista valettu pakkaus suojaa varmaan tehokkaasti itse tuotetta, mutta kun siinä ei ole minkäänlaista kulmaa tai vastaavaa, mistä sitä voisi edes yrittää avata...

Sivuleikkurit ovat ainoa väline jolla olen onnistusnut nyrhimään jonkinlaisen reijän muoviin, sitten riittävän tukevat sakset ja malttia ettei riko itse tuotetta. Seuraavaksi kiellettyjen listalla tulevat tietysti legendaariset huonosti aukeavat talous/vessapaperirullat, joiden aloitus on yhtä tuskaa sitkeän liiman takia. Niissä pätee sääntö "halvalla ei saa hyvää" :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on niin totta! Se muotoon puristettu järkyttävän sitkeästä muovista valettu pakkaus suojaa varmaan tehokkaasti itse tuotetta, mutta kun siinä ei ole minkäänlaista kulmaa tai vastaavaa, mistä sitä voisi edes yrittää avata...

Sivuleikkurit ovat ainoa väline jolla olen onnistusnut nyrhimään jonkinlaisen reijän muoviin, sitten riittävän tukevat sakset ja malttia ettei riko itse tuotetta. Seuraavaksi kiellettyjen listalla tulevat tietysti legendaariset huonosti aukeavat talous/vessapaperirullat, joiden aloitus on yhtä tuskaa sitkeän liiman takia. Niissä pätee sääntö "halvalla ei saa hyvää" :)

Itse ostan nykyisin erään Saksalaisperäisen kaupan WC-paperia. Oma sormitestaus on osoittanut sen erittäin toimivaksi ja lähtee aukeamaan juuri siitä mistä pitääkin. Ja on halvempaa kuin Serlat ja Lambit.

Mutta nuo murtovarmat muovipakkaukset kyllä saisi kieltää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukkahattuviherpiipertäjäkommarisossutanttamokuttajat  :thmbdn:, ne tuhoaa valtakunnan nopeammin kuin termiitit vanhan ladon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään ei pitäisi kieltää vaan valtio voisi järjestää ihmisille tekemistä ettei heillä olisi aikaa miettiä tällaisia turhuuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kieltäminen on kiellettävä!!!

Juuri näin!! Lisäksi kaikkien kukkien kukkimista kiihkeästi ajava ääriliberalismi on määrättävä pakolliseksi ja kaikki tätä katsomusta vastustavat rasistisiat on uudelleenkoulutettava tai määrättävä edes lentokieltoon  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään ei pitäisi kieltää vaan valtio voisi järjestää ihmisille tekemistä ettei heillä olisi aikaa miettiä tällaisia turhuuksia.

Kumma juttu kun ihmiset saavat tälläisestä turhuudesta oikein palkkaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ampuma-aseet tulisi kieltää. Niistä on vain harmia.

Tää on mielenkiintoinen juttu kanssa... No olkaa ihan rauhassa, en ole aseharrastaja ja minulla ei ole edes asetta eikä lupaa... ammun vain kynällä...

Mutta sivusta olen seurannut ampumatouhujakin vähän (ja onhan minullakin nyt ampumakokemusta, intistä valiot ja muut aiemmat nuoruuden aseharrastukset... en siis aivan tumpelo tässä ampuma-ase asioissakaan....)

Se on kovasti tärkeä jollekin, se aseella ampuminen... Miksikö? No siihen ei kai löydy vastausta... mikä kullekin on tärkeää... Mutta omat vielä julkaisemattomat tutkimukset asiassa viittaavat siihen, että se on se räjähdys joka siinä kiehtoo... siis osaa ampujista... se nyt on kait selviö, että on metsästäjiä joita kiehtoo kromosomien sanelema ja jo geeneihin lajinsäilymisen kannalta taltioitu tieto ja elinehto selviämisestä... en minä heitä nyt ole tarkkaillut....

Mielenkiintoisampi ryhmä on ne henkilöt, joille se aseen pamaus (nallin räjähdys) tuo jotain hurmiota... Se palotapahtuma aseen lauetessa menee sen nopeuden takia vähän yli hilseen, reaktionopeus ja sen sellaiset... ja tuo jollekin kai (vähän) vastustamatonta mielihyvää... meitä on moneksi...

Ottaisitko tällaisen (salaisen) onnenlähteen joltain pois? No kait ilmanmuuta, sairasta koko touhu... minusta ainakin... ?  :) Vaikempi ryhmä (ja heitä on monia) on ne 'silmäsairaat' jotka eivät näe mutta silti ampuvat.... se kun ihan mast salata se kahtianäkeminen ja hämäräsokeus tai alkava kaihi ja paukutella sillä pyssyllä kuin ei mitään ongelmaa olisikaan... eikä tietysti olekaan, ennenkuin sattuu jotain... epävirallisen tiedon mukaan 50 % ampujista ja metsästäjistä on näkökyvyltään rasitteisia.... no, huh ei nyt sentään kai oikeasti...  ;)

Mutta mikä pitäisi kieltää seuraavaksi: uusien lakien sorvaaminen pitäisi kieltää.

Aina pitäisi ainakin kaksi vanhaa lakia ottaa pois ennen kuin yksi uusi ja parempi laki voidaan laittaa tilalle. Hukumme lakeihin (ja muuhunkin).  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ostan nykyisin erään Saksalaisperäisen kaupan WC-paperia.

Itse käytin sitä hiekkapaperina seinien hionnassa remonttia tehdessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihimpä perustat väitteesi?

Tarvitseeko tätä perustella? Mihin kukaan tarvii pyssyjä? Niillä voi tappaa ihmisiä - no niin voi ruuvimeisselilläkin, mutta ymmärsit varmaan pointtini. Toivottavasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ampuma-aseet tulisi kieltää. Niistä on vain harmia.

Minusta pitää kieltää aiheeton puuttuminen toisten harrastuksiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarvitseeko tätä perustella? Mihin kukaan tarvii pyssyjä? Niillä voi tappaa ihmisiä - no niin voi ruuvimeisselilläkin, mutta ymmärsit varmaan pointtini. Toivottavasti.

En ymmärtänyt. Pasin kommentti riittää tähän, jatkakaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ampuma-aselaki on nykyisellään Suomessa turhan leväperäistä ja mahdollistaa veriteot liian helposti. Aseiden säilyttäminen kotona vaikka lukitussa asekaapissakin on riskillistä, (juoppo)hulluuskohtauksen sattuessa omistaja yleensä löytää avaimen jostain. Ja on aivan turhaa kommentoida, että pystyyhän sitä surmaamaan miehen vaikka ruuvimeisselillä.

Ruuvimeisselillä saa ehkä surmattua yhden tai kaksi kaveria, ennen kuin muut ehtivät juosta karkuun tai rohkeimmat ovat ehtineet sitoa todennäköisesti jo väsähtäneen tekijän kiinni. Puoliautomaattiaseella voi sen sijaan tappaa vielä matkankin päästä pakenevia ihmisiä nopeaan tahtiin kymmenittäin, jos varalippaita löytyy. Lisäksi vaatii aivan toisentyyppistä ihmisluontoa ja myös fyysistä voimaa tappaa vastaan kamppaileva ihminen putkenpätkällä, meisselillä, puukolla tai vaikka kenttälapiolla juoksuhaudassa verrattuna siihen että painaa liipasinta muutaman metrin päästä. Ei ole onneksi kokemusta mutta voin silti kuvitella.

Ongelmana aselakien muuttamisessa tuntuu olevan lähinnä nykyisten aseenhaltijoiden ihmeen tunteellinen suhtautuminen aseisiin, mikä tuntuu torppaavan kaikki merkittävät poliittiset muutokset asian suhteen. Ei aseita tarvitse kieltää, mutta jokin roti touhuun pitäisi lopulta saada.

[edit] Anteeksi Mikko, tämä kommentti riittää omaltakin osaltani aiheesta  ;) [/edit]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään