Petri Lehtovirta

Mitä pitäisi kieltää seuraavaksi?

105 viestiä aiheessa

Mitään m...köitä ollut koskaan muistaakseni vielä 2-3v sitten

No kyllä tuo sana on ollut olemassa/käytössä niin kauan, kun minä muistan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myräkkä :thmbdn:>:( sanan käyttö, kun tulee max. 5-10 cm lunta ja tuulta on noin 5m/s.  Mitään m...köitä ollut koskaan muistaakseni vielä 2-3v sitten, nyt on joka s...tanan pikku pyryn poikanen m...kkä ja kaikki lähelle 10m/s tuulet kauheita myrskyjä :'(

Totta! Päivän sähköt pois jo kolkuttelee kuolema ovella....

Ennen kuin kunnostin vanhan kesämökin talviasuttavaksi vuoden asuttiin ilman sähköä.

Vesi kannettiin kaivosta (talvella tietysti ensin hakattiin jää auki) ei lämmintä vettä, sauna lämmitettiin pesua varten pari kertaa viikossa ja ulkohuussi tietysti.

Uunista ja hellasta lämpö. WC, no se perinteinen ja ekologinen... ulko sellainen.

IHME olemme vielä hengissä!!!  No tietysti ymmärrän, että kaupungissa  jos sähkö menee poikki tulee pakkasella pian kylmät oltavat ja maitotilat ym. mutta kuitenkin, eiköhän tästäki suuresta luonnonmullistuksesta selvitä!  (vrt Tsunami ym. ym)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon naapuriketjun lääkärintodistusvänkäämisen voisi moderaattorit kieltää suoraan bittiavaruuteen. Seitsemän sivua jääräpäiden pätemistä joka ei hyödytä ketään ja jonka lukemisesta ei tule kuin paha mieli.

Ääni tälle. Koirasen ja kumppaneiden vänkäämistä jolla ei ole mitään tekemistä ilmailun kanssa ja joka roikkuu tuossa etusivun "viimeksi päivittyneet" listassa koko ajan. Muuten ei haittaisi mitään muttakun tuo etusivun lista tosiaan on todella kätevä aktiivisten ketjujen kliksutteluun.. Jos ne olisivat asiaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

vänkäämistä jolla ei ole mitään tekemistä ilmailun kanssa

Ei pidä ollakkaan. Tämä on vapaa keskustelu. Ilmailuaiheet pysyköön omalla puolellaan ;)

EDIT: Ja ettei tästä tarvitse olla koko ajan siivoamassa/siirtelemässä viestejä, niin pidetään koko tuota sairauslomaketjua koskeva keskustelu myös siellä ketjussa, eikä levitetä enää tähän...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuollaiset ruokaohjelmat televisiossa joiden takia nyt tekee mieli taas vaikka mitä herkkuja. Ml. tuo kokki.  ;D

Jaakko Kolmonen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomalaiset huippuhotellit eli ns. vankilat . Eikö niitä vankeja voisi jotenkin lähettää ( Salaisilla lennoilla ) Pohjois Koreaan, tai johonkin  ;) Kiinaan, tai Siperiaan .....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä tuo sana on ollut olemassa/käytössä niin kauan, kun minä muistan...

Varmaan olemassa on ollut, mutta ei kai jokainen kohtalaisen/navakan tuulen ja lumen yhdistelmä ole vielä mikään m...kä :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mä olen synkästi pettynyt teihin. Tähän mennessä keksittyjä kieltoja on suurinpiirtein "tupakka, viina, pyssyt, raketit". Eikö teillä ole mielikuvitusta?

No heitetään tähän seuraava...

Kielletään miehet ja naiset.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No heitetään tähän seuraava...

Kielletään  naiset.

;D

Ei  !!!!!!!!.

rs

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mobiilisurffailu netissä. Kohta olen elämätön ja apaattinen kännykkään tuijottelija  :P.

Osta samanlainen känny, kun mulla siinä ei koskaan netti toimi!!!

rs

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta samanlainen känny, kun mulla siinä ei koskaan netti toimi!!!

rs

Nokia?  ;D Ei, enkä pilkkaa merkkiä, vaan puhun omasta kokemuksesta sillä minun viimeisimmässä nokian puhelimessa (E75) netti ei toiminut ollenkaan. Niimpä vaihdoin kesällä HTC:hen. Toimii kuin junanvessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Junan vessat pitäs muuten kieltää, ainaskin ne mitä noissa uusissa ic/pendolinoissa on. Vanhanaikaiset oli ihan toimivia

Kielletään VR Pendolinoineen ja myöhästymisineen samantien muutenkin, niin ihmiset lentäisivät, esimerkiksi Kajaaniin  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koko tyhmän mustan pläkän perässä luistelun voisi kieltää :thmbup:.

Samalla voisi kieltää Sveitsiläisten, Saksalaisten, Itä-Valtalaisten, Japanilaisten ja Norjalaisten osallistuminen mäkihyppykisoihin :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MTV tekee kuten otaksuinkin. Jollain pitää Canal+:lle saada niin paljon tilaajia, että televisiontioikeuksista maksettujen miljoonien (?) jälkeen jää jotain kirstun pohjalle MM-kisoista.

Lienee turha odottaa myöskään studio-osuuksia edes Suomen peleistä ilmaisella kanavalla, eiköhän ne väliajat ole pyhitetty mainoksille.

Edit: Pitäähän jotain kieltääkin, kielletään tupakointi julkisilla paikoilla ja perustetaan sen sijaan erilliset tupakkapaikat kaupunkien keskustoihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään