Guest Wingman

Lentopinnat

2 viestiä aiheessa

- Kysyisin tuosta seuraavaa: Mitä kaavaa lentosuunnitelma + lennonjohto noudattaa lentopinnan suhteen jos: Reitti kentältä A, kentälle B, on lyhyt navigoitaessa modella Vor to vor. Ja kone vaatii vertical speedin suhteen enemmän merimaileja. Jos mennään vaikka Orlyn kentältä Gaullen kentälle kahville ja matka Vor to Vor on n. 18/20 nm + Ndb koukkaukset ehkä joku 10, sekä kone kiipeää kuin laama tikkaita, niin vedetäänkö korkkiruuvia ylöspäin, vai saadaanko lentää Pariisin päällä vähän alempana. Liikennehän tuolla on pirunmoinen, joten kuinka on, jääkö kaffit juomatta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nouset toiselta kentältä ja laskeudut toiselle. Pyydät sellaisen selvityksen minkä haluat. Sitten joko saat sen tai et (riippuen lennonjohtajan mielentilasta ;) ). Ja lennät sen selvityksen mukaan minkä saat tai sitten kinuat jonkun toisen. Esim. Malmilta Hesa-vantaalle samantyylinen juttu. Nouset malmilta ihan sitä vertical speediä, miltä tuntuu (ja mikä täyttää ilmailumääräykset), voit vaikka kiertää porvoon vorrin kautta jos väkisin haluat, tai sitten lentää suoraan kohti helsingin vorria ja sitten menet laskuun hesa-vantaalle. Kahvia saat FlyInnistä jos muistat ottaa (paljon)rahaa mukaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään