Aki Pajunen

Finnairin lentoemännät yllättivät matkustajat Intian kansallispäivän kunniaksi

14 viestiä aiheessa

Delhiläisellä jorailtiin:

 

 

http://blogs.finnair.com/2012/01/26/take-off-to-bollywood/

 

Blogissa kerrotaan markkinointijargonilla tuosta kansallispäivästä. Parempi linkki olisi voinut viedä suoraan lehdistötiedotteeseen.

 

Lisää uutta voisi löytyä osoitteesta www.finnair.fi (uudistivat ulkoasun webisivuilla)

 

 

EDIT: Suomennettu otsikko, lisätty hieman taustaa ja linkkejä mukavammiksi. Jätin alunperin referoimatta, kun oli tuo blogiteksti sellaista huttua,mutta siinä oli tuo videolinkki mukana.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Haha, hyvin vetivät flashmobin taas :)

 

Tuota samaa asennetta tarvittaisiin lisää työvuorossa olijoillekin ja matkustaminen olisi heti tuntuvasti mukavampaa :)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Otsikko suomeksi, sekä viestiin lyhyt suomenkielinen (kertova) kuvaus uutisen sisällöstä, kiitos. Saat Aki itse vapaat kädet muokata...

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tästä tulikin todella onnistunut markkinointiprojekti, video on saanut paljon myönteistä huomiota Intian mediassa ja YouTube -video katsottu jo liki 800,000 kertaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja YouTube-suosio sen kun kasvaa: jo 1,2 miljoonaa kävijää... Taitaa idean äiti ja organisaattori lentoemäntä Helena Kaartinen saada ainakin kukkapuskan firmalta.

 

Tällainen tempaus vaatii kyllä tuntumaa eri kulttuureihin, voisi hyvin mennä poskelleenkin. Suomalaiset kansantanssit ulkomaalaisessa koneessa kohti Helsinkiä olisi todennäköisesti lähinnä kiusallinen kokemus :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onhan tästä aika hitti tullut, mutta ulkomaan uutisissa tästä puhutaan mutta ylen tai maikkarin uutisissa ei halaistua sanaakaan? Onhan se aika iso uutinen kumminkin suomalaisfirman keräämästä 3 762 000 katsojasta viikossa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onhan tästä aika hitti tullut, mutta ulkomaan uutisissa tästä puhutaan mutta ylen tai maikkarin uutisissa ei halaistua sanaakaan? Onhan se aika iso uutinen kumminkin suomalaisfirman keräämästä 3 762 000 katsojasta viikossa.

 

Samaa olen miettinyt minäkin, suomalaisessa mediassa ei ole näynyt mitään kommentointia aiheesta. Se, että joku suomalainen firma saa Youtubessa melkein 4.000.000 hittiä vajaassa viikossa on BIG THING, ja luulisi kiinnostavan enemmänkin. Miettikää, mikä jackpot tämä video on Finnairille!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Samaa olen miettinyt minäkin, suomalaisessa mediassa ei ole näynyt mitään kommentointia aiheesta.

 

Markkinointi ja Mainonta: Finnair tanssi itsensä viraalivideoiden kärkeen

 

Finnairin flash mob -tanssi ponnahti tällä viikolla Campaign-lehden jaetuimpien viraalivideoiden toiselle sijalle. Muutoin listaa hallitsevat pääasiassa Super Bowl -mainokset ja -teaserit.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään