Tommi Hares

100% iPhone Shoots Härveleitä

33 viestiä aiheessa

Hyvä näin. :)

Palstalla annettavasta palautteesta iso osa on joko mitäänsanomatonta tai tylyä, mutta myös palautteensaajien herkkänahkaisuus jaksaa välillä naurattaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä näin. :)

Palstalla annettavasta palautteesta iso osa on joko mitäänsanomatonta tai tylyä, mutta myös palautteensaajien herkkänahkaisuus jaksaa välillä naurattaa.

Joo, tottahan se on. Mutta "why be mean"? :) Ei tietenkään voi kaikkia miellyttää, näin se vaan on. Mutta joo, pistän kuvia tulemaan jatkossakin, vaikka ovatkin rakeisia ja "aidan väärältä puolelta".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sultahan ei tule ikinä mitään positiivista.  :P

Pitäiskö täällä sitten esiintyä aina hyvät kuvat kommenteilla? No ei tod. Nämä tämän ketjun kuvat todella mielenkiintoisista kuvakulmista ja tilanteista, mutta laadultaan karmeita suttuja. Miksi mennä ehdoin tahdoin pilaamaan hyviä otoksia. Ja sitten kun ne on pilattu pitäisi kehua. En ymmärrä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäiskö täällä sitten esiintyä aina hyvät kuvat kommenteilla? No ei tod. Nämä tämän ketjun kuvat todella mielenkiintoisista kuvakulmista ja tilanteista, mutta laadultaan karmeita suttuja. Miksi mennä ehdoin tahdoin pilaamaan hyviä otoksia. Ja sitten kun ne on pilattu pitäisi kehua. En ymmärrä.

Mikko, olet väärässä. Ei niitä ole pilattu, niistä on tehty mielenkiintoisia. Kamerapuhelimella otetut kikattomat kuvat ei näytä juuri miltään. Mutta koko ketjun pointti oli näyttää pelkästään luurilla otettuja ja editoituja kuvia. Ei ilmeisesti auennut sinulle se "taiteen ala" jota olen kuvilla hakenut.

Mutta jos heavy-muokkaukset ärsyttää, tässä muokkaamattomat, niin voi niitäkin ihmetellä ( jos näistä sutuista mitään pystyy näkee  ;D )

DABGR pesulla 31.01.2012 kirpeänä pakkas-aamuna. "Maalauksellista tunnelmaa" hakemassa.

o1.JPG

LNNOW naksu työnnettynä nokka menosuuntaan ensi-auringossa 31.01.2012

o2.JPG

GOBYD odottaa reippaana reissaajia 24.01.2012

o3.JPG

GOBYD taiteellista näkö- ja kuvakulmaa 24.01.2012

o4.JPG

GOBYD pihalla pakkasessa, mutta ei unohdettuna ja hyvässä hoidossa 24.01.2012

o5.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä muokkaukset ovat oikein onnistuneita. Niissä on hyvä fiilis ja ilmeisesti taiteilija on tavoittanut hakemansa. Kaikki eivät kenties löydä sitä juttua, mutta niinhän se tapaa olla kaiken kokeilevan kanssa. Pois lukien ehkä semmoinen ihan oikea kura. iPhone ei ole kovin häävi kamerana, jos valoa ei ole tarpeeksi. Heti kun taivaallinen lamppu loimottaa, jälki on oikeinkin upeaa. Minusta on kuitenkin kelpoa, että noista sinällään suht vaatimattomista lähtökohdista saa aikaan ihan pysäyttäviä kokemuksia. Ei olisi onnistunut ilman muokkausta. Kyllä minusta tällä puuhalla on oikeinkin paljon valokuvauksen kanssa tekemistä.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minusta tällä puuhalla on oikeinkin paljon valokuvauksen kanssa tekemistä.

Tämän kun ikäänkuin osaan liittää omaan viestiini, niin pakko vielä tähän vastata :)

Kyllä mun mielestä siinä vaiheessa ollaan menty valokuvasta aika kauas, kun kuva on muokattu niin pitkälle, että sitä voisi lähestulkoon jo luulla tietokonegrafiikaksi tai joksikin maalaukseksi. Onhan siinä valokuva lähtökohtana, mutta ei sillä alkuperäisellä ole enää juurikaan tekemistä lopputuloksen kanssa. If you know what I('m trying to) mean? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän kun ikäänkuin osaan liittää omaan viestiini, niin pakko vielä tähän vastata :)

Kyllä mun mielestä siinä vaiheessa ollaan menty valokuvasta aika kauas, kun kuva on muokattu niin pitkälle, että sitä voisi lähestulkoon jo luulla tietokonegrafiikaksi tai joksikin maalaukseksi. Onhan siinä valokuva lähtökohtana, mutta ei sillä alkuperäisellä ole enää juurikaan tekemistä lopputuloksen kanssa. If you know what I('m trying to) mean? :)

Itse olen kyllä kans siinä mielessä puristi, että olen sitä mieltä että valokuva tehdään kamerassa. iPhonessa vaan ei riitä tämmösessä kuvauksessa rahkeet siihen. Parempi touhua mielenkiintoinen editti. :) Valokuvia muokatutkin, mutta tällöin haetaan enemmän fiilistä ja tunnelmaa puhdasoppisen valokuvauksen toteuttamisen sijaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aattelinpa päivitellä vähän kuva settiä! :)

Meikäläinen tähtää radalle kipparin jakkaralta... (Panasonic GH2)

6.jpg

Itänaapurin laite lähdössä

7.jpg

Norwegian odottaa push/start lupaa kauniissa säässä

8.jpg

Norski odottaa kauniimpia kelejä enne lähtöä

9.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla