Tero Lähdesmäki

Hyvä FTP-ohjelma?

18 viestiä aiheessa

Terve!

Itse suosittelisin erittäin yksinkertaista, mutta toimivaa ja asiansa ajavaa WS FTP:tä vaikka en asiantuntija olekkaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flash FXP. ;)

Flash FXP minulla on nytkin, mutta 30 päivän kokeiluaika on mennyt jo ajat sitten umpeen ja en jaksa odotella sitä 30sek. käynnistystä.... :P

Kiitos vastauksista!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on jo monta vuotta ollut käytössä VanDyken Absolute FTP. Ilmainen se ei ole, mutta ainakin silloin erottui minusta päätään pidempänä joukosta. Ehkä nykyään on jo muitakin yhtä hyviä, mutta jos FTP-clientin tarve on isompaa, niin kantsii kyllä ladata kokeiluun. Siinä vaan kaikki toimii niinkuin pitää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse käytän myös tuota Ollin mainitsemaa Filezillaa :)

Todella helppo käyttää! ;)

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

suosittelen! WS-FTP:tä ja valikkoikkuna näyttää tältä

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö XP muka osaa ftp:// :tä suoraan hakea ihan osoiteriviltä?

Ainakin MacOSX ja Linuxissa Nautilus tekee tuon hienosti, filejä voi raahailla sinne sun tänne ihan kuten paikallisellakin levyllä.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin MacOSX ja Linuxissa Nautilus tekee tuon hienosti, filejä voi raahailla sinne sun tänne ihan kuten paikallisellakin levyllä.

//Tuomas

Kyl osaa, mut ei tosi FTP hirmun mielestä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollin mainitsema FileZilla on mielestäni hyvä FTP ohjelma. En ole montaa koittanut, mutta tuo ohjelma on niin simppeli että jopa minä osaan sitä käyttää :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaa kait se periaateessa mutta sen järkevyys voidaan kyseenalaista...voikun windows osais kquerorimaisesti sftp:// niin olisi kivaa... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytin tuota Windowssin omaa ftp osoiterivijuttua kunnes tuli eteen tilanne jossa salasanassa oli @ merkki, ja XP:n ftp jutska ei sitä ymmärtänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytin tuota Windowssin omaa ftp osoiterivijuttua kunnes tuli eteen tilanne jossa salasanassa oli @ merkki, ja XP:n ftp jutska ei sitä ymmärtänyt.

Oletkos nyt varma asiasta? Kyllä anonymousina kirjautuminen ainakin onnistuu, silloinhan salasanassa on aina @

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään