Mika Koski

Tukholma >> Åre

4 viestiä aiheessa

Onko Tukholman ja Åren välillä jotain jukujukupuuhamaata tai vast. jossa muksut voisivat vähän jaloitella ja purkaa energiaa?

T. Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nopea googlaus (lähinnä piti reitti tsekata) kertoi suoraan reitin varrelle sijaitsevan esim Hudiksvalin kaupungin, missä ei varsinaista turistikohdetta oo, mutta muuten se on aika herttainen pieni kaupunki. Tosin kesällä paremmin oikeuksissaan kuin talvella...  Sit jos ajaa Sundsvallin kautta niin siellä on hotelli ihan laskettelurinteen päällä, Hotelli Södra Berget. Oon käynyt siellä kokouksessa ja siitä tosiaan pääsi suoraan pihasta rinteeseen. Toki, talvella. Kesällä se on vähän nihkeää :)

mut tuolta http://www.visitsweden.com/ruotsi/Aktiviteetit/Perheloma/  löydät varmaan jotain kivaa, hiukan jos valitsee reittiä niin voi löytää esim Falunin kaivosalueen ja sen lähellä olevan santaworldin. Muutenkin nuo on ihan hyvät sivut, toivottavasti niistä on apua. Paremmin mä en osaa nyt auttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon kanssa monta kertaa ajanut tuon pätkän, kun oon mennyt Stjördaliin. Mieleen on jäänyt joku kylpylä Bollnäsissä ja Järvzoo Ljusdalissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eipä tuolla välillä paljon muuta katseltavaa ole kuin nopeuskamerat .... :-[

hyvinkin tästä syystä vaihdoin tänä vuonna auton lentokoneeseen tällä välillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään