Ville Gröndahl

Ongelmia Real Playerin Downloadin kanssa

5 viestiä aiheessa

Osaako joku neuvoa?

Oon aina käyttäny Real Playerin sitä download toimintoa kun olen halunnut joitain videopätkiä tallentaa esim. youtubesta (niitä -.flv ja mp4 jne...) ja ohjelma on toiminut ok. No tänään se alkoi tekemään sitä kun yritin paria pätkää tallentaa, niin homma aina keskeytyi ja tuli ilmoitus että real playerin toiminta keskeytyi ja jotain muuta herjaa. No aattelin ensin, että jos konetta siivoilis ja käytin sit advance system care 5:tä siivotakseni windows 7 versiotani. No ongelma muuttui siten, että koko tallennusmahdollisuus katosi. Poistin koko ohjelman ja asensin sen uudelleen www.real.com:ista mutta ei tilanne korjaantunut. Äsken yritin järjestelmän palautustakin abou parin viikon päähän ja sekään ei toiminu...

Mitä tehdä? Yritin asentaa FlashGet'in. Olikin asennuksen jälkeen yhtäkkiä kiinalaisilla merkeil ja poistin

Sit yritin free download manager'iä mutta se taas ei tunnistanut ladattavia pätkiä ja herjas että selaimen sivu pitäisi päivitellä.

Aamulla realplayer vielä toimi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisin Real Playeriä (samoin kuin QuickTimea) lähinnä haittaohjelmana  :D

(QuickTimen poistaminenkin oli ainakin jokin aika sitten ihan oma taiteenmuotonsa rekisteripuukotuksineen...)

Ainakin Firefoxiin on saatavana useita mainoita = toimivia Video Downloader -pluginejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Googlettamalla löytyy myös Youtube downloader niminen softa jolla voi ladata youtube videot ja valita haluamansa laadunkin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen käyttänyt Vdownloaderia. Sekin jossain vaiheessa lakkasi toimimasta, mutta poistin vanhan version ja asensin uuden - taas skulasi! Sillä voi ladata videoita tai vaihtoehtoisesti pelkkää ääntä.

Voihan olla, että netissä/systeemeissä yritetään kampittaa tätä tuubien latausta omalle koneelle esim. tekijänoikeussyistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään