Hannu Hänninen

Finnairin A-340 jumissa kiitotiellä

5 viestiä aiheessa

Lentäjät ilmeisesti olivat sisäistäneet, että Finnairin A340:llä kuuluu lentoonlähdön tapahtua rullaustieltä, mutta olivat erehtyneet kiitotielle ja nyt oli kiire päästä "oikealle" hollille. Ja läppärien olan yli taittaen-kerien suorituskin oli luultavasti kesken ja huipennustaan vajaa.  ;):laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pienemmällä koneella jäisellä kentällä rullanneena olen sitä mieltä, että kyseessä saattaa olla myös normaali liukkaudesta johtunut tai puuskan aiheuttama ulosajo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinänsä mielenkiintoista, että Finski on lentänyt Rovaniemelle A340:lla, lienee hiihtolomaruuhkien takia.

Onkohan näitä lentoja luvassa lisääkin? Olen ensi viikolla (27.2-4.3) joka tapauksessa kulkemassa kyseisellä reitillä, ja jos joku vuoroista lennetään A340:lla, niin totta buukkaan itteni sille lennolle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinänsä mielenkiintoista, että Finski on lentänyt Rovaniemelle A340:lla, lienee hiihtolomaruuhkien takia.

Onkohan näitä lentoja luvassa lisääkin? Olen ensi viikolla (27.2-4.3) joka tapauksessa kulkemassa kyseisellä reitillä, ja jos joku vuoroista lennetään A340:lla, niin totta buukkaan itteni sille lennolle!

Hiihtolomienpa hyvinkin. Ainakaan Finnairin sivujen varaussysteemissä ei näkynyt A340:ä tuolla aikavälillä. Pienempiä busseja oli, lukuunottamatta tiistain AY429:iä, joka tuon mukaan lennetään 757:lla. En tiedä miten hyvin nuo tiedot pitävät paikkansa näissä poikkeuscaseissa, luulisi että jossain määrin ainakin kun tuo 757:kin löytyy...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään