Peter Lord

Miten Kuopiosta Kittilään

14 viestiä aiheessa

Olettakaamme

että henkilö X on 27.2. klo 13 Kuopiossa ja haluaa päästä saman vuorokauden puolella Kittilään.

Mitä neuvoisitte ?

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olettakaamme

että henkilö X on 27.2. klo 13 Kuopiossa ja haluaa päästä saman vuorokauden puolella Kittilään.

Mitä neuvoisitte ?

Peter

Saratoga alle ja menoksi!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vaan, mutta

a) ensinnäkin AMG on jo tuolloin Kittilässä

b) Saratoga on silloin Rovaniemellä ja on kaikkea muuta kuin matkustajaystävällinen väline akvaarioikkunoineen ja tutkineen.

Neuvojen taso alkaa muistuttaa tilannetta kesäkuussa 2007 kun piti päästä siskon häihin Pisaan.  Sain foorumilta seikkaperäisen ohjeistuksen jonnekin ylä-Savon kylään jonka nimi sattui täsmäämään.

Mutta luulen että foorumin jäsenissä saattaisi olla enemmänkin reittilentojen optimoinnin päälle ymmärtäviä fakiireita, ja siksi kysyin.  Edelleenkin sopii vastata.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Neuvojen taso alkaa muistuttaa tilannetta kesäkuussa 2007 kun piti päästä siskon häihin Pisaan.  Sain foorumilta seikkaperäisen ohjeistuksen jonnekin ylä-Savon kylään jonka nimi sattui täsmäämään.

;D

Liity kerhoon ja mee keleellä. Tai hei, miten olis Fougalla?  :P                                                                          

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D

Liity kerhoon ja mee keleellä. Tai hei, miten olis Fougalla?  :P                                                                          

Joo joo joo.

Kyseisenä aikana MINÄ olen jo siellä Kittilässä. 

Ja mun AMG (jos se jotenkin liittyy tähän kuvioon).

Ja lähes koko muu perhe.

Enää puuttuu pahaenteisesti savolaistunut perintöprinsessa jolla vapaa-aika alkaa Kuopiossa klo 13.00 silloin maanantaina 27.2.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkäpä

AY506 KUO-HEL 14:40 - 15:30

AY455 HEL-KTT 16:20 - 17:50

?

Kiitos, tuo toimisi. Tosin siinä saa hupenemaan liki 400 euroakin.  Huh...

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos, tuo toimisi. Tosin siinä saa hupenemaan liki 400 euroakin.  Huh...

Mä voin käydä heittään autolla viidellä huntilla  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikkuisen jos lintsaa ja pystyis aikaisemmin lähtemään niin hintaakin sais edukkaammaksi.

228,20€ per aikuinen

Lentotiedot Lähtö ma 27. helmi

07:00 Kuopio KUO

12:55 Kittilä KTT

1 välilasku (Hki)

5h 55min

lentoaika

Blue1 244 / 291

lähde www.ebookers.fi ja sama näyttää olevan Blue1:n sivullakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikkuisen jos lintsaa ja pystyis aikaisemmin lähtemään niin hintaakin sais edukkaammaksi.

Tällä ajatuksella, mutta vähän myöhemmällä lähtöajalla yksi vaihtoehto on myös mennä 11:20 lähtevällä InterCityllä Pieksämäelle, jossa vaihto toiseen InterCityyn ja sieltä Tampereelle, josta sitten FlyBellä 16:40 Kittilään. N. 230 e + mitä ikinä maksaakaan Tampereen juna-asemalta Pirkkalaan hankkiutuminen. Sisältää tietysti a) enemmän vaihtoja = enemmän säätämistä, b) vähemmän lentämistä ja c) hatusta vetäen arvioiden myös jossain määrin enemmän riskiä myöhästymisestä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään