Lari Nylund

DuracellDirect - akkuja, paristoja yms edullisesti ja nopeasti toimitettuina

13 viestiä aiheessa

Morjens kaikille,

Hyvästä palvelusta on aina ilo antaa vinkkiä ystäville. Mulla kannettavan tietokoneen akku sanoi sopimuksen irti. Ratkaisuksi päätin kokeilla googlettamalla löytynyttä palvelua. Tilasin www.duracelldirect.fi palvelun kautta uuden akun Compaqin läppäriin kotiinkuljetettuna.

Hintaa tuli 49 euroa, toimitusaika oli kaksi arkipäivää Lontoosta Helsinkiin! Tilauksen tein lauantaina, se käsiteltiin maanantaina, paketti lennätettiin DHL:n siivin Heathrow-Leipzig-Helsinki ma-ti yönä ja tiistaina paketti oli kotioven takana puolenpäivän aikaan!

Vaihtoehtona olisi ollut Verkkokauppa.com, jonka kautta akun arvioitu toimitusaika olisi ollut 3-6 viikkoa ja hinta 89 euroa... Suosittelen lämpimästi kokeilemaan tätä suomenkielistä palvelua, joka todella ansaitsi tämän "mainoksen"! Ainakaan minä en pettynyt - päinvastoin  :thmbup:

On se vain sääli, ettei DHL lennä Suomeen samalla kalustolla kuin Venezuelassa lentelivät marraskuussa.

YV478T Boeing 727-200F

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä tuli yllätyksenä että Duracell valmistaa myös SDHC-kortteja. Ja vielä varsin mukiinmenevään hintaan (23.4e).  :thmbup:

Sandisk valmistaa myös varsin mukiin menevään hintaan SDHC kortteja vain 16,90e  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä voin antaa myös puoltavan lausunnon tuon duracell direktin puolesta, tilailin kameraan akun ja kaverille sekä canoniin että jvc:n videokameraan ja hyvin ovat pelittäneet ja toimitus oli just noin jouheva mitä yllä kuvataan.

Kortteja en oo katsellut, mut nuo akut on ihan buenoja! Ja _järjettömästi_ halvempia kuin originaalit

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä voin antaa myös puoltavan lausunnon tuon duracell direktin puolesta, tilailin kameraan akun ja kaverille sekä canoniin että jvc:n videokameraan ja hyvin ovat pelittäneet ja toimitus oli just noin jouheva mitä yllä kuvataan.

Kortteja en oo katsellut, mut nuo akut on ihan buenoja! Ja _järjettömästi_ halvempia kuin originaalit

Hmm Duracelldirect.com myyskentelis järkkärin akun hintaan $32.14 versus Canonin oma Amazonilla $65.00  :-\

Saattais olla kestävämpikin kuin mitä kiinalainen halpis joka nyt neljän vuoden käytön jälkeen alkaa olla soronnoo......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää antaa itsekkin myönteistä palautetta tästä firmasta.

Perjantaina aamulla allekirjoittaneelta hajosi kannettavan virtalähde. Suomesta ei saanut mistään uutta virtalähdettä paitsi 2-4 viikon toimitusajalla.

Duracellin kautta kun tilasin perjantaina aamulla niin se lähti jakeluun vielä saman päivän aikana. Maanantaina iltapäivällä dhl:n kaveri soittelikin sitten jo ovikelloa.

Eli iso käsi  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattais olla kestävämpikin kuin mitä kiinalainen halpis joka nyt neljän vuoden käytön jälkeen alkaa olla soronnoo......

HEHE, on sulla murheet :P Kiinalainen 15€ akku kun kestää yli vuoden, se on maksanut jo hintansa takaisin. Se, minkä olen huomannut positiiviseksi noissa kiinan akuissa, on että ne kestää (siis niiden varaus) usein pidempään. Eli niillä ottaa suuremman kuvamäärän, kuin originaaleilla.  Ja sitten, kun se alkaa tulemaan tiensä päähän, se menee sitten sellaiseksi, että se lopettaa toimintansa kuin veitsellä leikaten, vaikka "kameran akkumittari" vielä näyttäisikin täysiä kenttiä. Siinä vaiheessa on helppo hyljätä se akku. Originaali hiipuu pikkuhiljaa, ja lopulta sitä näyttää yrittävän ottaa siitä viimeisetkin irti. Kuvaa sata kuvaa ja vaihdappa taas akku, kun et uskonut etkä raskinut heittää sitä helvettihin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Halusin Canon Ixus 220 HS kameraani toisen akun, jotta ulkomailla ei tarvitsisi ihmetellä latauksen kanssa. Alkuperäinen akku maksaa 60 euroa. Tarvikeakku Rajala verkkokaupassa maksaa 40 euroa. Tämän ketjun innoittamana tilasin 26.2. sunnuntaina DRC4L (NB-4L) akun osoitteesta  duracelldirect.fi  hintaan 19 euroa. Päälle tuli neljän euron pikatoimitusmaksu. Maksoin 23 euroa luottokortilla netissä.

DHL Air Freight toi äsken 28.2 kello 13.30 akun minulle kotiin. Pikkuinen akku matkusti luokseni Britanniasta. Kaiken lisäksi siinä on kolmen vuoden rajoitettu takuu.

Voi hyvänen aika sentään!

:)   Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHE, on sulla murheet :P Kiinalainen 15€ akku kun kestää yli vuoden, se on maksanut jo hintansa takaisin. Se, minkä olen huomannut positiiviseksi noissa kiinan akuissa, on että ne kestää (siis niiden varaus) usein pidempään. Eli niillä ottaa suuremman kuvamäärän, kuin originaaleilla.  Ja sitten, kun se alkaa tulemaan tiensä päähän, se menee sitten sellaiseksi, että se lopettaa toimintansa kuin veitsellä leikaten, vaikka "kameran akkumittari" vielä näyttäisikin täysiä kenttiä. Siinä vaiheessa on helppo hyljätä se akku. Originaali hiipuu pikkuhiljaa, ja lopulta sitä näyttää yrittävän ottaa siitä viimeisetkin irti. Kuvaa sata kuvaa ja vaihdappa taas akku, kun et uskonut etkä raskinut heittää sitä helvettihin :P

Eli $32 akku näin ollen  haukkuisi hintansa vaikkei kestäis kun kaks vuotta  ;D

No onhan se niin että sitä saa mitä tilaa ja ei pitäis olla suurta kynnystä nakata roskiin halpaa kiinalaista paska-akkua. Toi on päässyt vaan patterikahvassa toisen hyvän akun rinnalla pikku hiljaa hiipumaan..... yksinään vois ollakin aika soronnoo jo. Mutta kyllä tuohon hintaan pitää Duracellia testata jo. Vielä kun saisi aikaiseksi joku päivä tilata sen  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Tämän ketjun innoittamana tilasin 26.2. sunnuntaina DRC4L (NB-4L) akun osoitteesta  duracelldirect.fi  hintaan 19 euroa... DHL Air Freight toi äsken 28.2 kello 13.30 akun minulle kotiin. Voi hyvänen aika sentään! :)   Esa

Mukavaa, että Esallekin oli apua vinkistäni. Niin monet kerrat olen sinun anekdooteille naureskellut vedet silmissä, että oli mukava kuulla auttaneeni sinuakin - toki kaikkia muitakin...  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään