Tomi Rissanen

Kuvia kesän 2010 spottausreissuilta

20 viestiä aiheessa

Kesällä 2010 tein neljä spottausmatkaa kolmeen eri maahan. Kävin seitsemällä kentällä.

Laitan tähän muutamassa erässä kesän kuvia näytille. Kuvia tulee olemaan vähän toistasataa ja mielestäni vain yksi yhtiö näkyy kahdesti. Konetyyppejä taitaa olla reilu 50.

 

7.5.2010 matka vei Frankfurtiin.

 

9A-CTH Croatia Airlines A319-100

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

CS-TQK White Airways A320-200

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

D-ABON Condor 757-300 erikoisväreissä

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

9K-AME Kuwait Airways A300B4-600

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

EC-HDN Iberia A320-200 oneworld-värityksessä

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

N783SA Southern Air 747-200F

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

B-2075 China Southern Airlines Cargo 777F

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

A6-EHC Etihad A340-500

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

A40-DB Oman Air A330-300

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

8.5.2010 aamulla lähdimme junalla käymään Düsseldorfissa.

TC-SKL Sky Airlines A321-200 Adam&Eve teksteillä

width=800 height=531_big.jpg?hash=27280 [/img]

 

SU-BPV Air Cairo A320-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_7881.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

ER-SFB Moldovian Airlines Saab 2000

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_7925.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

TC-JKH Anadolujet 737-700

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8091.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

D-AXLD XL Airways 737-800 erikoisvärityksessä

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8135.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

Valon kääntyessä vastaiseksi, suuntasimme takaisin Frankfurtiin. Samalta illalta vielä kuvia.

HS-TGP Thai Airways International 747-400 retrovärityksessä

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8263.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

9V-SWB Singapore Airlines 777-300ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8365.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

4R-ADC Sri Lankan Airways A340-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8382.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

9.5.2010

B-16483 EVA Air Cargo 747-400F

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8537.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

7T-VHL Air Algerie Cargo Lockheed L-100-30 Hercules

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8584.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

N774SA Thai Cargo 777F

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8635.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

D-AALD AeroLogic 777F

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8705.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

HL7791 Asiana Airlines 777-200ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8819.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

HL7472 Korean Air 747-400

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_8857.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

CC-CQC LAN Airllines A340-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9069.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

B-LIB Cathay Pacific Cargo 747-400F

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9091.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

I-SMEC Meridiana MD82

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9118.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

10.5.2010 jopa minä pääsin aikaisin radan varteen.

VH-OJE Qantas 747-400

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9136.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

UK-31004 Uzbekistan Airways A300B4-600F

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9153.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

B-2422 Jade Cargo 747-400F

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9178.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

A6-EHJ Etihad A340-600 erikoisväreissä

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9201.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

B-18803 China Airlines A340-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9307.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

9M-MRD Malaysia Airlines 777-200ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9317.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

D-ATUD TUIfly 737-800 erikoisväreissä

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9352.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

Sitten liikennesuunta kääntyi 07 kiitoteille ja vaihdoimme paikkaa.

N107UA United Airlines 747-400

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9421.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

YR-ASB Tarom A318-100

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9460.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

Hyvä asia tässä paikassa oli, että laskeutuvien lisäksi pääsi kuvaamaan myös kiitotieltä 18 nousevia koneita.

VT-ALQ Air India 777-300ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9530.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

N76055 Continental Airlines 767-400ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9647.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

D-AHIH Hamburg International A320-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9662.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

VP-BIG Air Bridge Cargo 747-400F

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9676.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

YA-TTB Safi Airways A340-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9761.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

TC-API Pegasus Airlines 737-800

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Frankfurt_Dusseldorf_May_2010/DSC_9863.jpg/_big.jpg?hash=27280[/img]

 

Kommentit ovat tervetulleita.

 

tomppa

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Koska kommenttia pyydetään niin tässä sitten.

Ei vähempää voi kiinnostaa, tällaista settiä löytyy foorumilta kyllästymiseen asti. Koneita nousee/laskeutuu, hah nähty jo monella saitilla samat koneet, ei mitään uutta.

Keksikää aiheeseen jotain uutta, erikoisia tapauksia, metsästäkää uutisia, tapahtumia, ilmastollisia seikkoja, kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Käyttäkää mielikuvitustanne, lisää haasteita bongailuun. Tsemppiä. :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Koska kommenttia pyydetään niin tässä sitten.

Ei vähempää voi kiinnostaa, tällaista settiä löytyy foorumilta kyllästymiseen asti. Koneita nousee/laskeutuu, hah nähty jo monella saitilla samat koneet, ei mitään uutta.

Keksikää aiheeseen jotain uutta, erikoisia tapauksia, metsästäkää uutisia, tapahtumia, ilmastollisia seikkoja, kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Käyttäkää mielikuvitustanne, lisää haasteita bongailuun. Tsemppiä. :thmbup:

Kai sinäkin oot melkonen urp.. trolli? Niin ja annampa omankin palautteen saman tien. Kuvat ovat hienoja, ja laadullisesti hyviä, mutta koneisiin on IMO jätetty liikaa tyhjää keulaan eteen. Tasaisemmin rajaamalla olisi maukas setti  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kai sinäkin oot melkonen urp.. trolli?

 

No ei. Tossa on kerrottu ihan asiallinen mielipide ja annettu ehdotuksia siitä, miten voi parantaa. Ja ihan suht asiallisesti. Kai täällä saa mielipiteensä kertoa ilman, että heti leimataan trolliksi/urpoksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

mutta koneisiin on IMO jätetty liikaa tyhjää keulaan eteen. Tasaisemmin rajaamalla olisi maukas setti  :)

 

Ja höpsis, IMHO. Pääasiassa hyvinkin tasapainoisesti rajattu setti kokonaisuudessaan. Rajaukset on tehty nimenomaan kunkin kuvan tarpeiden mukaan. Sinne, minne on tarvittu enemmän tilaa, sitä on jätetty ja päinvastoin. Voisi moni ottaa mallia tästä rajaustyöskentelystä...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuvat ovat hienoja, ja laadullisesti hyviä, mutta koneisiin on IMO jätetty liikaa tyhjää keulaan eteen. Tasaisemmin rajaamalla olisi maukas setti  :)

 

Elä ny puhu potaskaa, kun kerrankin on kuvia, joita ei ole tapettu ähkyyn rajaamalla niistä suotta ilmavuus pois. Enemmänkin olisi voinut tosin monin paikoin harjoittaa kultaisen leikkauksen ajatusta, mutta teknisesti kyllä oivaa materiaalia. Muutama ihan namikin joukossa.

 

-A-

 

Edit: Ka, Mikko oli nopeempi  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja höpsis, IMHO. Pääasiassa hyvinkin tasapainoisesti rajattu setti kokonaisuudessaan. Rajaukset on tehty nimenomaan kunkin kuvan tarpeiden mukaan. Sinne, minne on tarvittu enemmän tilaa, sitä on jätetty ja päinvastoin. Voisi moni ottaa mallia tästä rajaustyöskentelystä...

 

Elä ny puhu potaskaa, kun kerrankin on kuvia, joita ei ole tapettu ähkyyn rajaamalla niistä suotta ilmavuus pois. Enemmänkin olisi voinut tosin monin paikoin harjoittaa kultaisen leikkauksen ajatusta, mutta teknisesti kyllä oivaa materiaalia. Muutama ihan namikin joukossa.

Sehän on näitä makuasioita, henkilökohtaisesti tykkään lähes poikkeuksetta enemmän tiukasta rajauksesta  :) Siksi kaipailin tasapainoisempaa rajaamista, enkä tuota liikkeen suuntaan tyhjää tilaa jättämistä.

 

/Joonas

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minun silmääni on mukava, jos "katseen suunnassa on tilaa". Samoin kuva-alan jako aiheen painopisteen suhteen sekä pysty- että vaakasuunnassa on dynaamisempaa, jos se ei ole kahteen vaan kolmeen tai sitten juuri tuohon kultaiseen leikkaukseen.

 

Tosin saatan olla asiassa aivopesty, sillä korkeakoulun taidemaikat - sekä ne taidemaalarit että kuvainveistelijät - jaksoivat paasata ja perustella näitä meille yli kolme vuotta  8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siksi kaipailin tasapainoisempaa rajaamista, enkä tuota liikkeen suuntaan tyhjää tilaa jättämistä.

 

Sehän tässä on, että kun rajaukset ovat näissä kuvissa nimenomaan hyvinkin tasapainoisia. Tasapainoinen ei ole synonyymi symmetriselle...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sehän tässä on, että kun rajaukset ovat näissä kuvissa nimenomaan hyvinkin tasapainoisia. Tasapainoinen ei ole synonyymi symmetriselle...

Noh, mitä kukin pitää tasapainoisena..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos paljon kaikista kommenteista. Vetää mielen nöyräksi ja riman korkealle jatkosettejä ajatellen.

 

Tällä reissulla matka vei jälleen Saksaan, mutta nyt Berliiniin. Minulle tämä oli ensimmäinen kerta Berliinissä. Nyt siis muutama kuva Tegelistä, kaikki kuvat ovat samalta päivältä 21.5.2010.

OK-JFL CSA ATR-42-500 SkyTeamin väreissä

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

HB-IHY Edelweiss Air A320-200

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

TC-SUL SunExpress 737-800

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

EK20014 Armavia CRJ-200

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

9H-AEN Air Malta A320-200

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

HB-IPT Swiss International Air Lines A319-100

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

1021 Saksan ilmavoimat A310-300

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

SX-DVN Aegean Airlines A320-200

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

G-MEDH BMI A320-200

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

TC-INC Nouvelair A320-200

width=800 height=531_big.jpg?hash=52650 [/img]

 

F-GNLG Blue Line Fokker 100

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Berlin_May_2010/DSC_0720.jpg/_big.jpg?hash=52650[/img]

 

SE-DIP SAS MD87

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Berlin_May_2010/DSC_0740.jpg/_big.jpg?hash=52650[/img]

 

LZ-LDC Bulgarian Air Charter MD82

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Berlin_May_2010/DSC_0776.jpg/_big.jpg?hash=52650[/img]

 

VP-BYQ Transaero Airlines 737-500

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Berlin_May_2010/DSC_0877.jpg/_big.jpg?hash=52650[/img]

 

D-BCRN InterSky ATR-42-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Berlin_May_2010/DSC_0920.jpg/_big.jpg?hash=52650[/img]

 

D-CPRP Cirrus Airlines Dornier 328

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Berlin_May_2010/DSC_0961.jpg/_big.jpg?hash=52650[/img]

 

B-6133 Hainan Airlines A330-200

width=800 height=500http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Berlin_May_2010/DSC_0992.jpg/_big.jpg?hash=52650[/img]

 

Tähän on hyvä lopettaa. Pari settiä on vielä tuloillaan.

Edelleen kommentointi on tervetullutta.

 

tomppa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kesäkuun alussa oli vuorossa Pariisin reissu. Matka alkoi 3.6.2010 ja päättyi 7.6.2010. Valtaosa kuvaamisesta tapahtui CDG:llä, mutta 5.6. kävimme myös Orlyllä.

Tässä n. 40 kuvan pläjäys.

 

Ensimmäinen kuvauspäivä aloitettiin 08R:n finaalista.

F-FZTB Europe Airpost 737-300F

width=800 height=531_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

YU-ANI JAT Airways 737-300

width=800 height=531_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

F-RAJB Ranskan ilmavoimat A340-200

width=800 height=531_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

EI-RJT CityJet RJ85

width=800 height=531_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

A6-EDH Emirates A380-800

width=800 height=500_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

Paikan vaihto kuvaamaan 08L:ltä nousevia.

OD-MEA MEA A330-200

width=800 height=500_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

5A-ONF Afiriqiyah Airlines A330-200

width=800 height=531_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

Paluu hetkeksi 08R:n finaaliin.

F-GFKJ Air France A320-200 retroväreissä

width=800 height=531_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

Ja takaisin 08L:lle.

I-DAVJ Itali Airways MD82

width=800 height=531_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

OE-LBP Austrian Airlines A320-200 retroväreissä

width=800 height=531_small.jpg?hash=62554 [/img]

 

5R-MFJ Air Madagascar 767-300ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_1805.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Sitten paikan vaihto toiselle puolle kenttää 09L:n varteen.

9A-CDE Dubrovnik Airlines MD82

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_1887.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

F-GYAZ Air Mediterranée A321-100

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2024.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

B-2386 Air China A340-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2058.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

A7-ACC Qatar Airways A330-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2117.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

N610FE FedEx Express MD11F

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2131.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Sitten hotellille ja päivän viimeinen kuva hotellin ikkunasta.

5Y-KQX Kenya Airways 767-300ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2198.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Uusi päivä ja paikka, Orlyn 06:n finaali.

TS-IPA Tunisair A300B4-600

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2261.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

F-GZHD Transavia 737-800

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2278.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

I-NEOU Neos 737-800

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2381.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

F-HEBU CCM Airlines A320-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2399.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

F-HBII Aigle Azur A320-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2407.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

CN-RPA Jet4you 737-400

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2459.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

CN-ROF Royal Air Maroc A321-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2487.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

7T-VJTAir Algerie737-600

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2533.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Auto parkkiin hotellin halliin ja kävellen kentän laidalle.

EI-IXV Alitalia A321-100

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2637.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

S7-ASY Air Seychelles 767-300ER

width=800 height=500http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2644.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Aikainen aamu ja 08R:lle laskutuvia kuvaamaan.

VN-A142 Vietnam Airlines 777-200ER

width=800 height=500http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2733.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Ja väliin 08L:ltä nousevia.

4X-EAE El Al Israel Airlines 767-200ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2767.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

A9C-KB Gulf Air A330-200

width=800 height=500http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2806.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Sitten liikennesuunta muuttui, nyt laskuun on käytössä 26L. Kuvauspaikkaa ei tarvinnut kuitenkaan vaihtaa.

F-ONOU Air Austral 777-300ER

width=800 height=500http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2833.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

N178AA American Airlines 757-200

width=800 height=500http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2861.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

3B-NBE Air Mauritius A340-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_2989.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Taas paikan vaihto toiselle puolelle kenttää. Tässä käytössä 27L.

ET-AMQ Ethiopian Airlines 767-300ER

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_3148.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Ja laskeville oli käytössä 27R.

5B-DBB Cyprus Airways A320-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_3273.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

OK-TVD Travel Service 737-800

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_3320.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

G-STRF Iceland Express 737-700

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_3349.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Lähtöpäivänä ei vaivauduttu kentän varteen, kuvaaminen hotellihuoneen ikkunasta ajoi aika hyvin saman asian.

C-GTSX Air Transat A310-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_3409.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

F-OSEA Air Tahiti Nui A340-300

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Paris_June_2010/DSC_3460.jpg/_small.jpg?hash=62554[/img]

 

Edelleen kommentointi on erittäin tervetullutta. Yksi setti on vielä tulossa.

 

tomppa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

:thmbup: Muchos asiaa! Berliinistä tykkäsin eritoten.

Lisää vaan ja pian!

Kiitos.

Meinasi jäädä unholaan tämä viimeinen setti.

Heinäkuussa matka vei Tukholmaan.

 

5.7.2010 ja Arlandan terminaalista kuvattua.

SE-RHS Viking Airlines 737-800

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

D-ACPB Lufthansa CityLine CRJ-700 ja taustalla LZ-BHD Balkan Holidays A320-200

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

Sitten Caravelleja katsomaan, tässä toinen.

SE-DAI Le Caravelle Club Sud SE-210 Caravelle III

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

Rullaustien toiselle puolelle RWY 19L:n finaaliin seuraavaksi.

EC-IPI Spanair A320-200

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

SE-MAL NextJet BAe ATP

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

UR-DNL Dniproavia ERJ145

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

SE-RDO Novair A321-200

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

SE-LIT Skyways Fokker 50

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

OE-LEA Niki A320-200

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

G-BNWC British Airways 767-300ER

width=800 height=531_small.jpg?hash=5637 [/img]

 

D-AKNI Lufthansa Italia A319-100

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4005.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

HA-LOH Malev 737-800

width=800 height=500http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4008.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

SE-RJA Tor Air 737-400

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4057.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

6.7.2010 ja sama paikka.

SE-DMT Air Sweden MD81

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4100.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

Samalta päivältä muutama kuva Brommasta RWY30:n finaalista.

SE-DST Malmö Aviation RJ100

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4194.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

G-CCGS Scot Airways Dornier 328

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4222.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

D-GEWF Diamond DA42 Twin Star

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4271.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

100008 Ruotsin ilmavoimat Saab Tp100C/340B Plus

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4331.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

SE-MDB Golden Air ATR-72-500

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4342.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

D-INOB Atlas Air Service Cessna 525A CitationJet CJ2

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4356.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

OY-SVB Sun Air of Scandinavia BAe Jetstream 32EP

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4432.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

7.7.2010 ja Arlandan RWY 19L:n finaali.

HB-IJM Swiss International Air Lines A320-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4507.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

N545US Delta 757-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4515.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

EC-KZG Iberworld A320-200

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4523.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

EI-ELU Jet Time 737-400

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4531.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

HB-JZL EasyJet A319-100

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4553.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

Liikennesuunta vaihtui ja loput ovat RWY01R:n finaalista.

D-AKNO Germanwings A319-100

width=800 height=500http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4591.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

D-AIRX Lufthansa A321-100

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4596.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

PH-BXS KLM 737-900

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4606.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

TC-JDH B&H Airlines 737-400

width=800 height=531http://odo.kuvat.fi/kuvat/Aviation/Stockholm_July_2010/DSC_4634.jpg/_small.jpg?hash=5637[/img]

 

Kommentointi on vieläkin tervetullutta :).

 

tomppa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Me like very muchos!  8) laitto ihan ihmettelemään, ettei samalta lentoyhtiötä ollut yhtä konetta enempää (erikoisliveryitä lukuunottamatta). Kiva, värikäs setti :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla