Markus Kotiranta

Kaikkien Kuukauden kuvat.

19 viestiä aiheessa

Oliko tämä nyt elokuu 2009 paras kuva -ketju vai minkä kuukauden vai kaikkien kuukausien, vai onko tässä mitään järkeä?

Juha

;D

sama kunhan joltain kuukaudelta just se paras siltä kuukaudelta oleva kuva,kaikki kuukaudet käy kunhan ei samalta kuukaudelta ole se paras kuukauden kuva

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sama kunhan joltain kuukaudelta just se paras siltä kuukaudelta oleva kuva,kaikki kuukaudet käy kunhan ei samalta kuukaudelta ole se paras kuukauden kuva

Ok... Menee hetki kun olen ymmärtänyt tuon... Milloin ketjun avaaja muuten kertoi tämän sinulle?

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok... Menee hetki kun olen ymmärtänyt tuon... Milloin ketjun avaaja muuten kertoi tämän sinulle?

Juha

johan se selviää otsikossa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisko ollu ideaa jos jokainen ois laittanu kuluvan kuun parhaan kuvansa, olipa vuosi sitten mikä hyvänsä?  ::)

No joo, eiköhän tämä meidän irvailu taas kutakuinkin uskota :P

Varmaan tässä tosiaan on tarkoitus jatkaa hetken aikaa unholassa ollutta kuukauden kuva-perinnettä. Eli Rissasen Tompan aikoinaan 2007 syksyllä aloittamaa, ja sen jälkeen enemmän ja vähemmän aktiivisesti aina 2010 loppupuolelle jatkunutta sarjaa, jossa jengi sai esitellä edellisen kuukauden parhaan otoksensa.

Tämän aiheen tarkoituksena on kerätä otsikossa mainitulta kuukaudelta kuvaajan mielestä hänen paras kuvansa.

Toivon, että kuvamäärä per kuvaaja pysyisi yhdessä. Näin kuvaajan on itse ensin mietittävä mikä on hänen mielestään paras kuva ja miksi. On myös erittäin toivottavaa, että kuvaaja kertoo kuvan laittamisen yhteydessä, mikä kuvasta tekee hänelle erikoisen. Tätä kautta toivon, että saamme nähtäväksi huikeita ilmailuaiheisia kuvia, jotka eivät aina ole samasta muotista veistettyjä. Kukin kuvaaja itse määrittelee sen, mikä tekee kuvasta kuukauden parhaan.

Samassa yhteydessä on varmasti hyvä mainita kuvasta joitain valotukseen liittyviä tietoja, kuten valotusaika ja aukko, miksei enemmänkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D

Juuri näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän oikeasti olisi järkevintä unohtaa taas yksi tällainen potentiaalinen megaketju ja laittaa jatkossa vanhaan tapaan kuukausikohtaisia ketjuja...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla