Tommi Tolonen

NeedForSpeed Underground 2-ongelma

13 viestiä aiheessa

Elikkä, tälläkertaa ongelma Need For Speed Underground 2 sessa.

Toivottavasti joku tämän kyseisen pelin tietää ;D

Eli, asennus sujui hyvin mutta itse peliin mentäessa tulee ihan splashscreen(vai mikä lie) ja sen jälkeen ikään kuin menisi peliin mutta sitten palaa takaisin työpöydälle. Niin, tässä vielä kannessa ilmoitetut vähimmäisvaatimukset(oman koneen tiedot näette alhaalta): 933MHz prosessori, 256Mt RAM, 2.0 Gt kiintolevytilaa, CD-DVD 8 nopeuksinen, 32MB Direct3D*, DirectX9.0c..

DirectX 9.0c on ja uusimmat näytönohjainajurit on päivitetty ATI:n sivuilta.

Tommi

PS. En tiedä, että kuuluuko tämä tänne, mutta en oikein muutakaan paikkaa keksi mistä apua kysellä, kun täältä on sitä melkein aina tullut simun kanssa.. Peliplaneettassa jo kysyin myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootkos sie kokeillu asentaa sitä uudelleen, tietysti kannattaa päivittää se versioon 1.1 ja sen jälkeen kokeilla uudelleen sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootkos sie kokeillu asentaa sitä uudelleen, tietysti kannattaa päivittää se versioon 1.1 ja sen jälkeen kokeilla uudelleen sitä.

Tarkoitatko tuolla 1.1 versiolla sitä, että joku Pätsi tuohon peliin? Ja kokeilin myös asentaa uudelleen mutta ei auttanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei se mitään. Tänään ostin Half-Life 2:en. Vaatii dvd aseman ja mun on tietenkin hajonnu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon latasin ja asensin, mutta ei.

Täytyykö vain tyytyä ettei se toimi vaikka on noita tehoja enemmän kun minimeissä ???

Jokuha sielä nyt mättää, kyllä sen nyt tuolla siun masiinalla pitäsi toimia ongelmitta, mutta voi olla että joku ajuri sotkee siellä. En kyllä osaa varmuudella sanoa yhtään mitään. Itelläni on toiminut ongelmitta, ainut ongelma on se että en ole tajunnut sitä mitä pitää tehdä pelissä, että pääsee lisäilemään "helmat, etu/takaspoilerin jne" :-\

Kisoja olen ajanut ja voittanut aika montakin kappaletta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokuha sielä nyt mättää, kyllä sen nyt tuolla siun masiinalla pitäsi toimia ongelmitta, mutta voi olla että joku ajuri sotkee siellä. En kyllä osaa varmuudella sanoa yhtään mitään. Itelläni on toiminut ongelmitta, ainut ongelma on se että en ole tajunnut sitä mitä pitää tehdä pelissä, että pääsee lisäilemään "helmat, etu/takaspoilerin jne" :-\

Sun pitää mennä sieltä Underground valikosta sinne Customize Car tjsp. ja sieltä voit tehdä sitten muutoksia autoosi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli ei kannata yrittääkkään palauttaa peliä vain jatkaa vain yrittämistä ;D?

Minulla on muissakin peleissä joissa tehot pitäisi riittää niin käynyt samoin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ajat Career Modia niin onhan siellä Bayviewissä niitä kauppoja joista voi ostella palikoita.

Tuohon topicin aiheeseen vielä, että kannattaa hommata joltain sivulta toinen NoCD patchi, monilla on käynnistysongelmat hävinneet, kun ovat vaihtaneet alkuperäisen patchin parempaan tjsp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ajat Career Modia niin onhan siellä Bayviewissä niitä kauppoja joista voi ostella palikoita.

Tuohon topicin aiheeseen vielä, että kannattaa hommata joltain sivulta toinen NoCD patchi, monilla on käynnistysongelmat hävinneet, kun ovat vaihtaneet alkuperäisen patchin parempaan tjsp.

NoCD patchin latasin, mutta ei toimi edelleenkään  :'(

Eli vielä sama ongelma kuin alussa :(

Mutta kiitos kuitenkin tuosta NoCD ehdotuksesta ;)

EDIT: Kannattaako yrittää palauttaa peli vai onko jotain tehtävissä? ;D :'(

Moi Sami!terv. jarkko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään