Jaakko Männistö

Kello ja kultaliikkeen valeryöstö lavastettu?

164 viestiä aiheessa

Joo, tulin juuri tänne linkittääkseni tuon uutisen. Aika hurjaa, mutta katsotaan nyt, onko uutisella pohjaa, ennen kuin julkisesti lynkataan ketään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Henkilökohtaisesti toivon, että kyseessä on väärinkäsitys. Salaa pelkään, että ei.

Mä olen asioinut muutamaan otteeseen ko. liikkeessä ja aina jäänyt hyvä maku suuhun. Kauppaakin on tehty, ja Mikolla on aina ollut aikaa höpötellä kelloista ja muusta sellaisesta.

Sääli, jos näin on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen asioinut muutamaan otteeseen ko. liikkeessä ja aina jäänyt hyvä maku suuhun. Kauppaakin on tehty, ja Mikolla on aina ollut aikaa höpötellä kelloista ja muusta sellaisesta.

Moni kakku päältä kaunis.

Ihmisistä kannattaa varmistua vasta sitten kun oppii tuntemaan, moni varsinkin asiakaspalvelu hommassa pitkälti näyttää sitä parasta naamaansa kun se kuuluu työhön ja asiakas suhteidenkin kannalta jopa suotavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moni kakku päältä kaunis.

Ihmisistä kannattaa varmistua vasta sitten kun oppii tuntemaan, moni varsinkin asiakaspalvelu hommassa pitkälti näyttää sitä parasta naamaansa kun se kuuluu työhön ja asiakas suhteidenkin kannalta jopa suotavaa.

Juup, vielä ei lynkata, mutta niinku sanoin, salaa pelkään ettei siellä turhaan ketään vaadita vangittavaksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juup, vielä ei lynkata, mutta niinku sanoin, salaa pelkään ettei siellä turhaan ketään vaadita vangittavaksi...

Jep, syytön kunnes toisin todistetaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mikäli vaativat vielä todennäköisin syin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla multa kysyttiin miksi salaa epäilin että näin olisi käynyt.

Kävin ostoksilla Hallin Kellossa päivää ennen ensimmäistä ryöstöä ja Mikko sanoi, että hänelle on tulossa hienoja Patekeja ja Vacheron Constantineja näytille sinä lauantaina jotain tiettyä ostajakandidaattia varten.

Lauantaina saikin lukea, miten liike oli ryöstetty.

Toisella kerrallahan Facebookissakin oli puhetta millaisia harvinaisuuksia liikkeessä on ja pam, seuraavalla viikolla kellot taas hukassa.

Kellot, mistä oli puhetta olivat sellaisia, että niiden olemassaoloa oli syytä epäillä.

Toivottavasti homma paljastuu silti väärinkäsitykseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla multa kysyttiin miksi salaa epäilin että näin olisi käynyt.

Kävin ostoksilla Hallin Kellossa päivää ennen ensimmäistä ryöstöä ja Mikko sanoi, että hänelle on tulossa hienoja Patekeja ja Vacheron Constantineja näytille sinä lauantaina jotain tiettyä ostajakandidaattia varten.

Lauantaina saikin lukea, miten liike oli ryöstetty.

Toisella kerrallahan Facebookissakin oli puhetta millaisia harvinaisuuksia liikkeessä on ja pam, seuraavalla viikolla kellot taas hukassa.

Kellot, mistä oli puhetta olivat sellaisia, että niiden olemassaoloa oli syytä epäillä.

Toivottavasti homma paljastuu silti väärinkäsitykseksi.

Siis liike ryöstettiin kahdesti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jännää miten virtuaalimaailma tulee tässä uutisessa lähelle. Mikkohan oli täälläkin foorumilla rekistöröityneenä. Harmi jos on kaveri livennyt kaidalta polulta.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mit vit... Ekana mielessä käväisi aprillipäivä. Uskomaton juttu.

Joo tais uutisten tekijästä tulla itse uutinen.....ja vielä seika lehden tapaan  kohulla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko on HIENO MIES  :thmbup:

Nyt taitaa OHOn aikaiset rlosmot kostaa Mikolle jutuista.

Teki Mikko  mitä teki,  Mikko on hieno mies ja mun kaverini AINA. :thmbup:

Toivottavasti sotkujuttu selvenee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaskan kanssa samoilla linjoilla. Mikkoa epäillään rikoksesta - ei ole sellaiseen todettu syyllistyneen saati tuomittu.

Ja olipa syyllistynyt (mitä en kyllä usko) tai ei, niin on ja pysyy ystävänä, jota autetaan ja tuetaan - ihan niin kuin Mikkokin tekee omilleen.

Kusti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaskan kanssa samoilla linjoilla. Mikkoa epäillään rikoksesta - ei ole sellaiseen todettu syyllistyneen saati tuomittu.

Ja olipa syyllistynyt (mitä en kyllä usko) tai ei, niin on ja pysyy ystävänä, jota autetaan ja tuetaan - ihan niin kuin Mikkokin tekee omilleen.

Kusti

Kovin pahalta tosin näyttää. Jotainhan tuossa on tapahtunut, ei Mikko vaikuttanut siltä että ahneuttaan noin tekisi.

(Ja kyllä, tiedän asiasta jotain muutakin kuin täällä kirjoitettu. Mulla on asiassa n. nelinumeroinen oma lehmä ojassa.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistakaa solvaajat kirjoituksissanne.

Mikko on vasta pidätetty EPÄILTYNÄ ei siis syyllisenä .

Olet oikeassa mutta tuo uutisen jälkeen Mikko kantaa kyllä syylisen taakkaaoli hän syylline tai ei valitettavasti tämänpäiväinen uutinen saa enemmän julkisuutta kun seuutinen joissa kerrotaan se syyttömyys.

Itse asiassa jos suoraan sanotaan niin tuouutinen on taas näitä vuotouutisia ja herää kysymys eikö poliiisi saa omiaan kuriin näistävuodoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa jos suoraan sanotaan niin tuouutinen on taas näitä vuotouutisia ja herää kysymys eikö poliiisi saa omiaan kuriin näistävuodoista.

Pidätys ja siihen liittyvät asiapaperitko eivät ole julkisuuslain mukaan julkisia asioita/asiakirjoja? Tai tieto siitä, että henkilöä esitetään vangittavaksi seuraavana päivänä? Mä en siis tiedä, ovatko.

Sen tiedän, että sikäli mikäli vangitsemista huomenna esitetään, on ko. tieto siitä silloin julkinen (riippumatta siitä, vangitseeko oikeus vai ei).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siellä liikkeessä oli lappu luukulla ja poliisit tutkimassa jo ennen tuon uutisen julkaisua. Ei tuo ole mikään vuoto tai muutakaan vaan ihan oikea rikosepäily.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään