Arttu Heinonen

Koneen vaihto Amsterdamissa

8 viestiä aiheessa

Hei.

En haulla löytänyt tyydyttäviä tuloksia, joten:

Olen lähdössä Maltalle 9.4 ja paluu 26.5, molemmilla matkoilla vaihto Amsterdamissa. Kuinkas vaihto Damissa tapahtuu? Ja tarvitseekö laukkuja / itseään käydä chekkaamassa uudestaan? Kysyn näin kun olen ensimmäistä kertaa asialla.

Lennot:

9.4

HEL-AMS AY 841 (Finnair)

AMS-MLA KM 397 (Air Malta)

26.5

MLA-AMS KM 396 (Air Malta)

AMS-HEL AY 842 (Finnair)

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei.

En haulla löytänyt tyydyttäviä tuloksia, joten:

Olen lähdössä Maltalle 9.4 ja paluu 26.5, molemmilla matkoilla vaihto Amsterdamissa. Kuinkas vaihto Damissa tapahtuu? Ja tarvitseekö laukkuja / itseään käydä chekkaamassa uudestaan? Kysyn näin kun olen ensimmäistä kertaa asialla.

Lennot:

9.4

HEL-AMS AY 841 (Finnair)

AMS-MLA KM 397 (Air Malta)

26.5

MLA-AMS KM 396 (Air Malta)

AMS-HEL AY 842 (Finnair)

Arttu

Käsittääkseni riippuu onko kirjoitettu yhdelle lipulle, vai ei. Finnair ei käsittääkseni suostu selvittämään matkatavaroita ei-kumppanien lennoille.

Paluussa voinet säästää aikaa tsekkaamalla sisään Finskin lennolle netissä etukäteen, muuten taitaa tulla kiirus (1:35 vaihtoaikaa).

Mikäli on yhdellä lipulla ei hätää :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni riippuu onko kirjoitettu yhdelle lipulle, vai ei. Finnair ei käsittääkseni suostu selvittämään matkatavaroita ei-kumppanien lennoille.

Paluussa voinet säästää aikaa tsekkaamalla sisään Finskin lennolle netissä etukäteen, muuten taitaa tulla kiirus (1:35 vaihtoaikaa).

Mikäli on yhdellä lipulla ei hätää :)

Kaikki lennot on kirjoitettu yhdelle lipulle(ebookersin e-lippu). Käsittääkseni Air Malta kuuluu Oneworld-allianssiin, noh pitääpi tiedustella asiaa finnairilta.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Finnair selvittää matkatavarat "ei-kumppanienkin" lennoille, jos koko matka on samalla lipulla. Jos eri lipuilla, niin silloin vain Oneworld-yhtiöille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Finnair selvittää matkatavarat "ei-kumppanienkin" lennoille, jos koko matka on samalla lipulla. Jos eri lipuilla, niin silloin vain Oneworld-yhtiöille.

Tämä auttoi jo paljon. Kiitos.

Kuinkas tuo toisinpäin toimii: Air Malta -> Finnair? Koska paluumatkalla on suht lyhyt vaihtoaika.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan samalla tavalla. Aina kun on samalla lipulla lennot menee laukut automaattisesti määränpäähän asti.

ei aina, esim jos jatkolento on sisäinen lento ja määränpäässä ei ole tullia.

mm indonesiassa ,turkissa ja veäjällä käynyt näin.

apa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään