Toni Määttänen

Skannerin toimintasäde

8 viestiä aiheessa

Mulla omakotitalon katolla lisäantenni, jolla kuuluu EFOU. Matkaa noin 20km. Skannerin omalla patukalla ei kuulu noin kauas -> maastoesteet jne..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asun n. 15 kmn pääsä EFTPstä. Maycom AR-108 kuuluu ihan OK omalla antennilla. Tosin asunto on kuudennessa kerroksessa (tiilitalo) eikä välissä ole maastoesteitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu. Muutan parin viikon päästä Vantaalle ja matkaa EFHK:lle on sitten 4 km niin ajattelin että miten skanneri kuuluu kotona. Ajattelin kyllä ostaa sellaisen muutenkin lähinnä spottailun kaveriksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu. Muutan parin viikon päästä Vantaalle ja matkaa EFHK:lle on sitten 4 km niin ajattelin että miten skanneri kuuluu kotona. Ajattelin kyllä ostaa sellaisen muutenkin lähinnä spottailun kaveriksi.

Itsellä 6km EFOPiin matkaa ja kyllä koneet maastakin kuuluu aika hyvin, että sinulla ei sitten pitäisi olla ongelmaa. Joskus aikoja sitten olin siskon luona Lassilassa, kyllä sieltä n. 12km päästä kuului ihan hyvin koneet maassa ja TWR paremmin(ainakin voimakkaammin). Molemmissa tapauksissa olin maan tasalla, että jotain esteen tynkääkin välissä oli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään