Juho Leinonen

Tyttö katseli Airbussia liian läheltä Maho Beachilla - iski päänsä kivetykseen

20 viestiä aiheessa

ai saatans... näytti kohtuu kivuttomalta.

Vaikka pitää sanoa, että ei itelle tulis mieleen mennä ensmäisenä roikkumaan aitaan pari metriä airbussin turbiinin taa. Mieluummin sitä katselee vähän etäämmältä, ihan oman terveydenkin takia.

Käsittääkseni tuolla on kuitenkin varoituskyltit? Minen oo käyny mutta muistelen nähneeni kuvaa jossa sellanen olis...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ai saatans... näytti kohtuu kivuttomalta.

Vaikka pitää sanoa, että ei itelle tulis mieleen mennä ensmäisenä roikkumaan aitaan pari metriä airbussin turbiinin taa. Mieluummin sitä katselee vähän etäämmältä, ihan oman terveydenkin takia.

Käsittääkseni tuolla on kuitenkin varoituskyltit? Minen oo käyny mutta muistelen nähneeni kuvaa jossa sellanen olis...

Kuten tälläinen kyltti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihme etteivät ole vielä onnistuneet menemään turbiinin toiselle puolelle kokeilemaan kuinka iso se imu siellä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihme etteivät ole vielä onnistuneet menemään turbiinin toiselle puolelle kokeilemaan kuinka iso se imu siellä on.

Turbiinin toisella puolella on polttokammio, jossa on lähinnä kova paine. Ahtimen etupuolella saattaa olla imua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka IS haluaakin houkutella klikkauksia mahdollisimman epämääräisillä otsikoilla, niin täällä voisi varmaan laittaa ihan oikean otsikon (tässä tapauksessa "Tyttö ihasteli lentokoneita liian läheltä - pää edellä kivetykseen!") ettei tarvitse arvailla mitä linkin takaa löytyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka IS haluaakin houkutella klikkauksia mahdollisimman epämääräisillä otsikoilla, niin täällä voisi varmaan laittaa ihan oikean otsikon (tässä tapauksessa "Tyttö ihasteli lentokoneita liian läheltä - pää edellä kivetykseen!") ettei tarvitse arvailla mitä linkin takaa löytyy.

Otsikkoa muokattu. Kenties nyt olisi kaikille mieleisempi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, mä olen roikkunut siinä aidassa kiinni kun KLM:n MD11 lyö hanat kaakkoon. Ihan kivaa puuhaa kunhan on varautunut, mutta se puhuri on oikeasti melkoinen ja kovin nuori/hento ei siinä pysy kyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta jos se kuuluisa pelikaani astelee toiseltapuolelta moottoria sisään , tuleeko aitahengaajille pelikaanipatee naamalle?

;D Päivän paras. Sit vois kapteeni loppuun sanoa, että Avot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, mä olen roikkunut siinä aidassa kiinni kun KLM:n MD11 lyö hanat kaakkoon. Ihan kivaa puuhaa kunhan on varautunut, mutta se puhuri on oikeasti melkoinen ja kovin nuori/hento ei siinä pysy kyllä.

Noh itse sen jo sanoit, olit vain MD-11 sen takana, nythän on kyse oikeasta lentokoneesta. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin varmasti olet tehnyt joo...  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy sanoa, että fiksut pärjää taas. Jäi varmaan ikuiset muistot tollekin friidulle tuosta lomareissusta :thmbup:

Kas, kun tuohon aitaan ei ole asennettu turvavöitä, ja laitettu tarjolle suojalaseja, ja pölymaskeja ;D

No eihän se sitten olisi niin extremeemiä hommaa ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Ikävä tapaus noin noviisin kanssa,epäilen kyllä että lähes jokainen tällä foorumilla haluaisi olla tuossa "in position" tilassa....

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

lähes jokainen tällä foorumilla haluaisi olla tuossa "in position" tilassa....

No joo ehkä jos olis suojaustaso tämmönen :P

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turbiinin toisella puolella on polttokammio, jossa on lähinnä kova paine. Ahtimen etupuolella saattaa olla imua.

Ihanko totta? Mutta kummasta puolen turbiinia puhut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy sanoa, että fiksut pärjää taas. Jäi varmaan ikuiset muistot tollekin friidulle tuosta lomareissusta :thmbup:

Kas, kun tuohon aitaan ei ole asennettu turvavöitä, ja laitettu tarjolle suojalaseja, ja pölymaskeja ;D

No eihän se sitten olisi niin extremeemiä hommaa ::)

Kyllä siinä pystyssä pysyy ihan helposti kunhan pitää kiinni, mutta ensi kerralla muistan pistää aurinkolasit jonnekin suojaan. Lähtivät melko vauhdilla päästä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään