Harri Heikkilä

Flying Magazinelta ylistäviä sanoja EASA:lle.

1 viesti aiheessa

Koska persusävytteinen EASA-vastustaminen on tälläkin foorumilla sangen yleinen aihe, niin kannattaa vaikka ihan vaan vastapainoksi lukaista Flyingin viimeisin numero (may 2012) ja sieltä Robert Goyerin juttu Going Direct "Part 23: Time for a change". Robert pohdiskelee varsin asialliseen sävyyn "23-sertifioitujen" lentokoneiden tyyppihyväksyntä- ja suunnittelukriteeristön kevyempää päätä ja aihepiirin ongelmia.

 

Robert toteaa jutussaan mm. seuraavaa: "Currently there are number of very interesting four-seat Part 23 airplanes under development by European manufacturers primarily known for their LSA models. Pipistrel, Flight Design and Tecnam are all working on four-seat models that they say will be more fuel-efficient, lighter, less expensive and safer. Thankfully, EASA, the European version of the FAA , seems to be working with these manufacturers to help them through the certification process in ways the FAA can't or won't."

 

Ei olisi uskonut!

 

Harri

 

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään