Kirjoitettu Toukokuu 1, 2012 Vappuna on muuten hiljaista Malmilla. Keskusta vappuna, Espakin häämöttää. Espoossa kulotettiin nurtsia [ attachment removed / expired ] Oi Otaniemi [ attachment removed / expired ] Siellä ryypätään kuin sieni [ attachment removed / expired ] Servin Maijan mökki se seisoo korkealla mäellä.. [ attachment removed / expired ] Espalla väkeä [ attachment removed / expired ] Malmi on tyhjä, tyhjä, tyhjä tyhjä tyhjä [ attachment removed / expired ] Taidekuva tuli vielä [ attachment removed / expired ] Vappupallo [ attachment removed / expired ] Ullanlinnanmäki klo 09.14.53 [ attachment removed / expired ] The big picture [ attachment removed / expired ] Ullanlinnanmäki klo 09.52 [ attachment removed / expired ] ACN lenteli pitkin poikin vappupäivänä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2012 kiitos! näitä on kiva kattella Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2012 Ois mulla tosta ACN:stä suora sideshottikin, oisko se hyvä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2012 Ois mulla tosta ACN:stä suora sideshottikin, oisko se hyvä? Noiden lennot joutais kieltää, pitävät niin julmettua mekkalaa ja pitkiä aikoja ennen lentoa kuin sen jälkeen. Näin huonokuuloinenkin siitä jo panee korvat suojaukseen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2012 Malmi on tyhjä, tyhjä, tyhjä tyhjä tyhjä Ei se ny niin tyhjä ollut, piti itekin käydä taivaalla katsastamassa että mikä oikein tuo kodin nurkille kauheasti savua Siihen aikaan ilmassa oli ainakin kuvauskopteri Lauttasaaren päällä ja pari ultraakin taisi tulla laskuun just ennen meitin lähtöä. Mihin aikaan olit liikkeellä? /Samuli Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2012 Hmm...aattona lensin 17.50-18.16. Meinasin törmätä SRH:hon Otaniemen päällä, onneksi meni vähän ohi (hei, ihan tarpeeksi . Olitko SRH:lla liikkeellä, huomasitko kun lensin kohti Malmia siinä Otskin päällä? t. Timo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2012 Siellä ryypätään kuin sieni [ attachment removed / expired ] Ylhäältäpäin on hyvä huudella! Tuollahan vain vaalitaan teekkariperinteitä! Kiitos kuvista, kiva nähdä vähän suomalaistakin wappumeininkiä. (Ei, en ole itse päätynyt kuviin. ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2012 Hmm...aattona lensin 17.50-18.16. Meinasin törmätä SRH:hon Otaniemen päällä, onneksi meni vähän ohi (hei, ihan tarpeeksi . Olitko SRH:lla liikkeellä, huomasitko kun lensin kohti Malmia siinä Otskin päällä? En, DDS:llä seiskan jälkeen kävin. En siis ollut minä /Samuli Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla