Patrick Ojanen

Miten EFHK rullaustie Z:n varteen? (Re: Sekalaisia kuvia EFHK:lta)

89 viestiä aiheessa

Sen minäkin haluisin tietää miten sinne pääsee (luvalllisesti)... :D Näkyy olevan makee paikka kuvata!

Eikös se ihan luvallista aluetta ole,jos vain pysyt aitojen ulkopuolella  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se ihan luvallista aluetta ole,jos vain pysyt aitojen ulkopuolella  :D

Tuosta voi löytyä eriäviä mielipiteitä :D Mutta hieno paikka ja vielä hienomipa kuvia. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan luvallinen alue tuo on. Ei tartte ylittää yhtäkään porttia tai aitaa että tuonne pääsee. Eikä ole kieltomerkkejä missään.

No kerro, että mistä sinne sitten oikein pääsee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kerro, että mistä sinne sitten oikein pääsee?

No oisko mitään selvittää itse vaikka google mapsista? Tuskin noin vaikeaa? :o Kyllä sinne ihan tie näyttäisi menevän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tietä pitkin menit tuonne? Ainakin tuossa Lammaskasken tien alussa on yksi portti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai tuota Vesitietä pitkin?

Niinpä. Itse olin siellä päin pari kuukautta sitten mutta tie oli suljettu :(.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä joillain on sitten niin vaikeaa kertoa muille saman alan harrastajille että miten minnekin paikalle pääsee... :'( Ei herran jumala mitä siinä itse häviää jos kertoo rehellisesti ohjeen miten pääsee...on vaikeaa!

Google on keksitty kyllä, mutta toi periaate ottaa mua- ja ehkä muitakin -päähän!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan luvallinen alue tuo on. Ei tartte ylittää yhtäkään porttia tai aitaa että tuonne pääsee. Eikä ole kieltomerkkejä missään.

Ei tarvitse ylittää mutta mennä läpi? Ainakin tuolta hautausmaan kulmalta jos lähtee käppäilemään Vesikujaa kohti niin siellä tulee portti vastaan ja portin viereen on aitaan tehty reikä josta pääsee helposti kävelemään läpi. Tuoltako ootte sinne rullaustie Z:n luokse talsinu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisitteko ystävällisesti kertoa miten pääsette tonne paikalle? Kertokaa vain tie jota pitkin menitte?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö se nyt ole vuosien kuluessa tullut selväksi, että ao. piireissä kukaan ei kerro mitään kenellekään, varsinkaan ystävällisesti. Ellei sitten satu olemaan inside. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh kun itse olen tuonne uskaltautunut vastikään mennä niin olisi kiva tietää hyvät kuvaus paikat. Aika lapsellista jos kuvia laitetaan mutta ei suostuta kertomaan miten sinne pääsee. Täytyypi kysyä sitten Finavialta itseltään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyypi kysyä sitten Finavialta itseltään.

Se on fakta, että sieltä ainakaan ei vastausta tule...   ??? (Ellei sitten kiitos asiakaspalautteestanne, pälä pälä.)

Ps. Se on sellanen homma, että kaikki etsii itse omat kuvauspaikat eikä niistä yleensä kerrota eteenpäin. ::)

Ugh olen puhunut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No oisko mitään selvittää itse vaikka google mapsista? Tuskin noin vaikeaa? :o Kyllä sinne ihan tie näyttäisi menevän.

Ei sitte, ei tarttee kertoo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh kun itse olen tuonne uskaltautunut vastikään mennä niin olisi kiva tietää hyvät kuvaus paikat. Aika lapsellista jos kuvia laitetaan mutta ei suostuta kertomaan miten sinne pääsee. Täytyypi kysyä sitten Finavialta itseltään.

Niin ja ei ole kovin iso homma avata tuota kaikkien tuntemaa Google Mapsia ja sieltä satelliitti kuvasta katsoa ko. paikalle vievää tietä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla tullut joskus käytyä kuvailemassa, ei mennyt aikakaan kun ISS:n auto kurvasi paikalle kyselemään miten sinne oltiin päästy ja ettei sielä saisi olla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla tullut joskus käytyä kuvailemassa, ei mennyt aikakaan kun ISS:n auto kurvasi paikalle kyselemään miten sinne oltiin päästy ja ettei sielä saisi olla...

Nykyyäänhän kyseinen mesta on ihan laillinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään