Jarkko Mankinen

Lentokoneinsinööriksi - Pääsykokeet

3 viestiä aiheessa

Olen siis hakenut Tampereen ammattikorkeakouluun kone- ja tuotantotekniikan koulutusohjelmaan, josta erityisesti kiinnostaa tuo lentokonetekniikan suuntautumisvaihto. Paasykokeet ovat kuukauden paasta, mutta en tieda mitaan kokeen sisallosta enka kovin helposti loytanyt mitaan. Onko tuossa sama koe kuin kaikissa muissakin kone- ja tuotanotekniikan oppilaitoksissa? Kertokaa jotain mita tiedatte.

Saako mitaan lisapisteita siita etta on lentokoneasennuksen perustutkinto taskussa? Onko talla paperilla helpomi vai vaikeampi paasta sisaan kuin lukiopapereilla? Onko kokeissa mitaan aiheeseen liittyvia kysymyksia? Onko menossa mitaan rakennusprojekteja? Onko moni muu hakenut nyt tuonne? Mitenkas tuon koulun taso on talla hetkella? Itse tosiaan hain nyt, mutta olen armeijassa nyt ja vasta tammikuussa paasen taalta pois.

Oppilas Mankinen kiittää ja jää kuulolle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako mitaan lisapisteita siita etta on lentokoneasennuksen perustutkinto taskussa? Onko talla paperilla helpomi vai vaikeampi paasta sisaan kuin lukiopapereilla? Onko kokeissa mitaan aiheeseen liittyvia kysymyksia? Onko menossa mitaan rakennusprojekteja? Onko moni muu hakenut nyt tuonne? Mitenkas tuon koulun taso on talla hetkella? Itse tosiaan hain nyt, mutta olen armeijassa nyt ja vasta tammikuussa paasen taalta pois.

Oppilas Mankinen kiittää ja jää kuulolle.

Arvosanat siinä lukio/ammattiopiston todistuksessa merkkaavat eniten. Eli jos on erittäin hyvä ammattiopiston todistus niin suunnilleen kävelet sisään(jopa riippumatta pääsykoetuloksesta jos hakijoita on vähemmän), sama tottakai erittäin hyvillä lukiopapereilla. Erityisesti tekniikan puolelle amk:hon haettaessa painotetaan matemaattisten aineiden arvosanoja, siis matematiikka, fysiikka, kemia. Toissijaisesti kielet. Lukion tai ammattiopiston päästötodistuksen keskiarvo merkkaa tietysti myös paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään