Harri Lonnqvist

WoT eli wold of Tanks

10 viestiä aiheessa

Moro!

Löytyykö pelaajia?

Ton meidän FSNS nimiin vois tehdä eskadroonan vaunuja...

Kannattaa muuten kokeilla,ilmainen,koukuttava...jos haluaa rahaa laittaa niin onnistuu!

Itse olen päässyt aika pitkälle vaan pelaamalla ja hankimalla kokemusta!

[ attachment removed / expired ]

Suosittelen!

Harri

P.S Tosin kuvan tankeilla ei pääse sorvaamaan pitkään aikaan......taktikolle oiva simu!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tuota tullut päälle 4000 taistelua pelattua. Välillä on havaittavissa pientä taisteluväsymystä ja sitten pitää hiukan vähentää tai pitää taukoa. Mutta todella kauan tämä on jaksanut pitää koukussa. Ja klaanisodat tuovat ihan uutta intoa kun ei tarvitse pelata satunnaisporukassa jossa näkee valitettavan usein aivan päätöntä toimintaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tuota tullut päälle 4000 taistelua pelattua. Välillä on havaittavissa pientä taisteluväsymystä ja sitten pitää hiukan vähentää tai pitää taukoa. Mutta todella kauan tämä on jaksanut pitää koukussa. Ja klaanisodat tuovat ihan uutta intoa kun ei tarvitse pelata satunnaisporukassa jossa näkee valitettavan usein aivan päätöntä toimintaa.

Välillä tuota tulee tiimissä hakattua. Silloin tällöin menee mielenkiinto tosin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tuota välillä voisi mättää joukolla. Kysymys vain kuuluu, että miten tuollaiseen yhteisjuttuun liitytään kun tähän saakka vain itsekseen käynyt ottamassa turpiin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen "muutaman yön" tahkonnut, nykyisin työt on alkanut haittaamaan tankkeilua, ei jaksa kolmeen saakka sotia ja käydä töissä. Jagdpantheriin saakka olen saanut edettyä rahatta, aikaa on mennyt vajaa vuosi, muistaakseni alottelin syyskuun alussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli postia...tosin toi vaan tuli aikonaan tehtyä,yhtään kahinaa ei alla  :(

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään