Jani Salo

hyvä viestintävirasto !

55 viestiä aiheessa

Ja eiköhän tämä väittely nyt pikkuhiljaa lopu. (vai laitetaanko loppumaan? ;D )

Itsellänikin tullut aivan samanlainen tuputtamiskuva näistä selaimista näiden threadien perusteella (jotenkin deja-ju liittyen ainaiseen Vatsim-vouhkaamiseen joka ei todellakaan auta saamaan lisää ihmisiä mukaan toimintaan), joten se saa loppua nyt. Jokainen käyttää sitä selainta minkä parhaaksi näkee. Keskustella tietysti saa, mutta nyt aihe on mennyt jo aika ohi "keskustelusta".

Noin mielenkiinnosta - itse kirjoitan tätä parhaillaan IE:llä. Ko.selainta olen vuosia käyttänyt ilman ongelmia, koska tiedän mitä teen ja pidän sen ajan tasalla (kyllä niitä tietoturvapäivityksiä Foxiinkin on näyttänyt tulevan, joten eipä sekään mikään bugiton ja Jumalan lähettämä selain ole). Ja mitä muuten paljon mainostettuihin standardeihin, lähinnä IE:n epästandardiuteen tulee, niin asialle ei tässä vaiheessa enää oikein mitään voi. Jokainen tavallinen tallaaja kun käyttää IE:n wanhoja versioita vielä vuosia, niin pakko ne nettisivutkin on sen mukaan suunnitella - valitettavasti. Eli tässä mielessä en itse näe etua siitä, että Firefox tukee jotain CSS2:n featurea, koska IE ei sitä tule tekemään aikoihin.. harmin paikka.... Siis asiat olisi kivasti jos MS olisi muiden mukana, mutta kun ei ole, ja koska he ovat aika määräävässä markkina-asemassa, niin näin ylläpitäjän näkökulmasta, on pakko asiaan sopeutua. EHKÄ asia joskus muuttuu, mutta mitään "yhdessä yössä kaikki kuntoon" muutosta ei tule - joten FireFoxin mainostajien agressiivinen rummutus ei ehkä ole ihan näin perustelua.

(Firefoxin asensin vasta hiljattain ihan webbisuunnittelun takia, koska isommat asiat pitää pyrkiä testaamaan mahd.monella selaimella. Mutta päivittäiset selailuni teen IE:llä koska siihen on tullut totuttua vuosien saatossa. Sähköpostiohjelmani on itseasiassa Netscape ;))

Allekirjoitusbannerit selaimien osalta saanevat pysyä toistaiseksi, kunhan ne pysyvät kohtuuden rajoissa (kuten tietysti kaikki muutenkin allekirjoitukset).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niitä muuten tulisikin aikamoinen litania: Virtual Finnair, VATSIM, FS Nordic Squadron, Thomas Cook Virtual, DreamFleet..

TV-mainokset kyllästyttävät mua usein. Siksi teenkin jotain muuta niiden aikana, mietiskely on yksi suosikeistani. Voisit sinäkin hypätä kyllästyttävät bannerit yli.

Bannerit eivät ole ongelma, jos bannerin asiaa ei tyrkytetä. Enpä ole havainnut Virtual Finnairin tai FSN Squadronin tyrkyttävän itseään..

Ei ole tarvis hypätä niiden yli, kun ne eivät juurikaan haittaa. Vaikka aluksi niin ehkä annoin ymmärtää..

Liika mietiskely on pahasta.. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ainakin olen 8)

IE:n Ifreme-haavoittuvuuden nykyiset hyväksikäyttömenetelmät eivät toimi Windows XP: sp2-paketilla varustetuissa tietokoneissa.

En tosin käytä IE:tä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Microsoft on julkaissut patsin I-FRAME-haavoittuvuuteen Win98, WinME, WinNT4.0

käyttiksille.SP2 sisältää korjauksen WinXP:lle.Ja käsittääkseni on myös WinXP:lle

ilman SP2:sta patsi.Eli jos ei SP2:n asennus onnistu,niin sitten tämä patsi.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään