Guest VaooaV

Lentoyhtiöpeli netissä (Sopii aikuisillekin)

6 viestiä aiheessa

Cyber Airlines on ilmainen netissä toimiva peli, jossa voit perustaa oman lentoyhtiön. Nettisivulla hoidat lentoyhtiön taloutta, laitat koneita lentämään, ostat uusia koneita jne. Itse konetta et lennä kuten simulaattoreissa, vaan johdat lentoyhtiötä. Pelissä yhtenä lentoyhtiöallianssina on Finnish Aviators, johon kuuluu vain suomalaisia. Siihen suosittelen liittymistä. Peliin rekisteröityä voit seuraavassa osoitteessa: http://cyberairlines.net/register.php

Ja kun luotte lentoyhtiötä, kirjoittakaa Affiliate-kenttään -----, jos haluatte auttaa. Itsellenne ei tuosta koidu haittaa.

EDIT: CAPSit pois otsikosta /MM

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuttu peli (pari vuotta sitten kokeilin), tosin aika rajoittunut. Ei oikein kiinnosta naputella "land all planes" aina kun jokin kone laskeutuu. Jos et paina niin kone varmaan killuu sitten ilmassa... Ja manuaallisesti pitää aina lähettää kone uudelle lennolle. Jos olisi mahdollisuus aikatauluihin niin ehkä kiinnostaisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen kokeillut Airwaysimiä ynnä muita vastaavia, mutta Cyber Airlines on jäänyt pitkäaikaisimmaksi, koska se yksinkertaisuudessaan on näistä peleistä paras. Cyber Airlines opettaa eri konetyyppejen tietoja, kaupunkien sijainteja, lentokenttäkoodeja yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cyber Airlines opettaa eri konetyyppejen tietoja, kaupunkien sijainteja, lentokenttäkoodeja yms.

Vaikea kuvitella ettei muissa vastaavissa peleissä olisi näitä ominaisuuksia mukana  ???

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Airwaysim on ylivoimaisesti paras kaikista mitä on tullut kokeiltua. Päivitystä pelimoottoriin tulee tasaisin väliajoin vaikka pelattavuus on jo nyt hyvällä tasolla. Itse olen ollut mukana betasta asti ja olen pysynyt maksavana asiakkaana, koska hinta-laatusuhde on kohdillaan.

Nämä kaikki olivat jo Airwaysimin ensimmäisessä testiversiossa. Yksi uusista ominaisuuksista on fuel-hedging mitä en ole nähnyt näissä muissa simulaattoreissa.

Cyber Airlinesin hinta-laatu-suhde on varmasti parempi, kun tämä peli on ilmainen. En tarkoittanutkaan ettei noita eri ominaisuuksia olisi muissa peleissä vaan halusin esitellä niitä. Cyber Airlinesiin tulee myös päivityksiä usein. Niihin pääset vieläpä itse vaikuttamaan. Pelin Admin kysyy ennen uudistuksia foorumilla mielipiteitä jostain asiasta. Voit myös itse ehdottaa jotain tietynlaista uudistusta. Ja millainen tämä fuel-hedging on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään