Kari Vaittinen

Lennokit

4 viestiä aiheessa

Sopisikohan tänne keskustelua myös lennokkien lennättämisestä, ja siihen liittyvistä seikoista. Ilmailuahan kai sekin on? Nykyään jo sodankäynninkin muoto? Olisiko oma TOPIC lennokkeihin liittyville asioille sopiva tälle palstalle.

Ja hei, "ammatti"saivartelijat älkää innostuko, kysyn tätä ihan siksi kun itse olen myös lennokeista kiinnostunut mopo Cessnan lennättäjä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No enpä osaa sanoa, mikä on ylläpidon kanta, mutta tiesithän kai, että lennokkiharrastajilla on oma fooruminsa? Sitä voit lukea jopa rekisteröitymättä ja kirjautumatta sisään, mutta mahdollisten liitekuvien katseleminenkin vaatii jo sisäänkirjautumisen. Minä tosin laiskana miehenä en viitsi kirjautua sisään, ellen aio kirjoittaa jotakin tai availla niitä liitetiedostoja.

t. Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä lennokeista sopii keskustella. Ja eiköhän niitä sen aiheen ketjuja ihan olekin jo olemassa. Mutta mielellään tuolla yleisen ilmailukeskustelun puolella. Se kun on kuitenkin ilmailun alalaji nuo lennokit ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mutta mielellään tuolla yleisen ilmailukeskustelun puolella. Se kun on kuitenkin ilmailun alalaji nuo lennokit ;)

Hehee, lennokit on nostettu siihen arvoon, joka niille kuuluukin  ;)

Mutta kuten sanottu, asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita myös lennokit.nettiin keskustelemaan, se on se oikea paikka silloin, kun halutaan porautua pintaa syvemmälle.

t. Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään