Kirjoitettu Helmikuu 23, 2008 Tilanne tuli niin yllättäin että ei ehtiny kameran säätöjä katella mutta kuvahan melkein onnistu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2008 Tällanen tältä päivältä Tosi hieno kuva mielestäni, koska siinä näkyy hyvin tuon kopterin "rooli", silloin kun mennään, niin yleensä on kiirekin. Harvoin tätä toimintaa on näin hyvin kuvattu näillä sivuilla. -kr Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2008 Terve. Kuvasatoa 19.03. Finskin emppu (OH-LEM) Hesa-Vantaalla 04R:lle. [ attachment removed ] Pinkki kiihdyttelee Zurichissä 28:lta. [ attachment removed ] Tää on yksinkertaisuudessaan mun mielestä aika kiva maalaus. [ attachment removed ] Croatialaiset bussilla. [ attachment removed ] Vähän uudempi tuttavuus tämä. [ attachment removed ] Tähän kaunokaiseen on kiva lopettaa tältä päivältä. [ attachment removed ] T: Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2008 Air Macaun A321 B-MAQ [ attachment removed ] Viva Macau 767 B-MAW [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2008 Tämmöset osu kameran eteen sunnuntaina. Pikku pähkinänä arvatkaa kenttä? Malesian 737: [ attachment removed ] Tällä firmalla näytti kaikki koneet aika uuden näköisiltä. AirAsian bussi: [ attachment removed ] Fireflyn Fokkeri: [ attachment removed ] Paikallisella lentokoululla oli näitä useampi. Diamond... [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2008 Pikku pähkinänä arvatkaa kenttä? Langkawi, Malaysia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2008 Tuo Fireflyn Fokker on varsin komea ilmestys. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2008 Langkawi, Malaysia Jee jee menihän siihen jopa vartti. Tiedät varmaan mistä voit palkinnot hakee Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2008 Jee jee menihän siihen jopa vartti. Tiedät varmaan mistä voit palkinnot hakee Eli mie oon näemmä joskus hidaskin... No, Ärrä lienee jo kiinni, joten huomiseen menee, ennen kuin uudet " Koiratarrat " pääsee omakustannushintaan noutamaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2008 Tällainen räpisteli tänään Syvärin jäälle. Kännykuva, kännyedit ja kännyviesti [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2008 Kännykuva, kännyedit ja kännyviesti Aikas bueno, kun otaa mainitut seikat huomioon... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2008 Aikas bueno, kun otaa mainitut seikat huomioon... Jooh. Harmittaa vaan, kun kamera ei kerinnyt paikalle ennen koneen lähtöä. :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2008 Vilkasliikenteisellä EFSI:llä tänään. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2008 Hyvä näpsy PMI:stä! -Tony- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2008 Muutama pokkariräpsy Blackpoolin kentältä.... Kopterikalustoa [ attachment removed ] [ attachment removed ] Emerald Airwaysin jäämistöä [ attachment removed ] Rankka croppi AN-2:sta [ attachment removed ] Taas HS-748, seuranaan Short 360. Molemmat parhaat päivänsä nähneitä... [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2008 Tälläsia 28.3.08 muunmuassa EFHK:oolla [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 15.3. Finnairin lomalennolla Innsbruckiin oli tilaa: [ attachment removed ] [ attachment removed ] Kaikkiaan seitsemän matkustajaa. Lihapullia olisi saanut santsata eivätkä lähtöselvityksessä olleet kovin huolissaan matkatavaroiden painoista. Ja paikan sai valita erittäin pienin rajoituksin ihan itse Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Kaikkiaan seitsemän matkustajaa. Lihapullia olisi saanut santsata eivätkä lähtöselvityksessä olleet kovin huolissaan matkatavaroiden painoista. Ja paikan sai valita erittäin pienin rajoituksin ihan itse Hei! Oikein tulee mustasukkaiseksi... Voisitko muuten selventää mikä on santsata, kiitti Onko kone muuten Embraer E190 vai onko osassa busseistakin tuollaiset istuimet? / Rasmus EDIT 1) oliko lennolla vain yksi emo 2) miten lento ei peruuntunut? Tuo hän on kaikkea muuta kuin ympäristöystävällistä? 3) D'OU! Itse keksin, eihän lomalento voi peruuntua Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Voisitko muuten selventää mikä on santsata, kiitti Santsata tarkoittaa ottaa lisää esim ruokaa, eli niitä lihapullia tässä tapauksessa;D Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Onko kone muuten Embraer E190 vai onko osassa busseistakin tuollaiset istuimet? Käsitääkseni nimenomaan busseissa on tuollaiset istuimet, ainakin Finnairin koneissa, ja niistäkin lähinnä A320- ja A321-koneissa. E170- ja E190-koneissa on vain neljä istuinta rinnakkain, kaksi molemmin puolin käytävää. Edit. Kirjain lisätty. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Käsitääkseni nimenomaan busseissa on tuollaiset istuimet, ainakin Finnairin koneissa, ja niistäkin lähinnä A320- ja A321-koneissa. E170- ja E190-koneissa on vain neljä isuinta rinnakkain, kaksi molemmin puolin käytävää. Toivottavasti sellaisella pääsen lentämään. Olen lähinnä lähiaikoina lentänyt A319:llä ja näkynyt on vain niitä tavallisia värejä. Kiitos selvennyksestä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Jep, lämmintä ruokaa niissä ei saa, ainakaan Finnairilla (paitsi business-luokassa, jos olen oikein ymmärtänyt), mutta muuten ihan kiva kone. Ikkunat saattavat joskus olla vähän epämääräisesti, mutta tosiaan, se "dreaded middle seat" niistä puuttuu. Eli istumapaikka on joko ikkuna- tai käytäväpaikka. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Jep, lämmintä ruokaa niissä ei saa, ainakaan Finnairilla (paitsi business-luokassa, jos olen oikein ymmärtänyt), mutta muuten ihan kiva kone. Ikkunat saattavat joskus olla vähän epämääräisesti, mutta tosiaan, se "dreaded middle seat" niistä puuttuu. Eli istumapaikka on joko ikkuna- tai käytäväpaikka. Ainakin mitä minä olen tajunnut niin kolmen hengen seurueita luukuunottamatta Embraerissa on hyvä suubnnittelu. Ei kukaan halua istua keskellä mutta moni (mm minä) haluaa istua ikkunan vieressä ja katsoa ulos ikkun asta & roiskian wingviewtä kun joku toinen suuri haluaa paremmat jalkatilat käytäväpaikalla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Totta, mutta jos kaksisteen matkustaa, niin ei sitten ihan viereen tunge joku vieras. Meikäläinen usein matkustaa yksin, joten sama se kai on istuuko vieressä yksi vai kaksi vierasta ihmistä. Empun sisäväritys on sitä samaa Finnairin sinistä... Noin yksityiskohtakuvana. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Kiitos, selvisi sekibn. Empussa tyylikästä on myös wingletit jota busseissa ei ole Jos yksin matkustat, matkusta FinnComin Embraerilla (ERJ-145) jossa paikat 1-2 EDIT tai Saabilla http://www.aerospace-technology.com/projects/saab/images/Saab340_5.jpg Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla